سرقت میلیاردی ۴ مرد نقابدار از یک برج در زعفرانیه

afra ghatar.com ۲۵ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۰۶

شامگاه ۲۳ آبان، زن جوانی با مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند تماس گرفت و از سرقت میلیاردی خانه‌اش خبر داد.

او گفت: ساعت ۸ و نیم شب بود که زنگ در خانه‌مان را زدند. ما در طبقه دوم برجی در زعفرانیه زندگی می‌کنیم. پشت در سرایدار ساختمان بود که برای گرفتن زباله آمده بود. از آنجایی که هر شب در همین بازه زمانی او به مقابل آپارتمان می‌آمد، در را باز کردم. اما به محض باز کردن در، ناگهان چهار مرد که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند به همراه سرایدار در مقابل درظاهر شدند.
 
او ادامه داد: با دیدن مردان نقابدار و خشن ترسیدم و خواستم در را به روی آنها ببندم که یکی از آنها پایش را بین در گذاشت و در حالی که سلاح به همراه داشتند، وارد خانه شدند. آنها سرایدار و یکی از دخترانم را در سرویس بهداشتی حبس کردند و با تهدید اسلحه از من و دختر دیگرم خواستند که در گاوصندوق را باز کنیم.
 
زن جوان گفت: آنها ۴ میلیارد تومان طلا و جواهر، ۴ هزار و ۴۰۰ دلار، ۸ سکه طلا و ساعت رولکس ۷۰۰ میلیون تومانی‌ام را سرقت کرده و بعد از حبس ما در یکی از اتاق‌ها متواری شدند. چند دقیقه‌ای از رفتن سارقان گذشته بود که به سختی در اتاق را باز کرده و با پلیس تماس گرفتیم.
خانم مهندس جوان در رابطه با اینکه چه کسی احتمال دارد که سناریوی سرقت مسلحانه را طراحی کرده باشد، گفت: من به سرایدار برج مشکوک هستم برای اینکه او اعتیاد به مواد مخدر دارد. از طرفی قبلاً پسرش سرایدار ما بود اما مدتی قبل خودش به عنوان سرایدار مشغول کار شد و با خانواده‌اش در اتاقک سرایداری برج زندگی می‌کردند اما چندروزی است که خانواده‌اش را به شهرستان فرستاده و مطمئنم این مسافرت برای اجرای نقشه سرقت بوده است.
 
به دنبال اظهارات زن جوان، تحقیقات از سرایدار برج انجام شد،. اما او گفت: من از هویت سارقان هیچ اطلاعی ندارم و به اجبار و تهدید اسلحه با آنها همکاری کردم. شب حادثه داخل اتاقک نشسته بودم که مردان نقابدار به سراغم آمدند و پرسیدند خانم مهندس در کدام طبقه ساکن است. از آنجایی که اسلحه را به طرفم گرفته بودند تسلیم شده و به آنها گفتم که خانم مهندس ساکن طبقه دوم است.
اما مردان نقابدار دست از سرم برنداشتند، آنها با تهدید مرا به طبقه دوم کشانده و از من خواستند تا از خانم مهندس بخواهم به مقابل در بیاید. زمانی که در باز شد، به داخل حمله برده و حتی مرا هم در سرویس بهداشتی حبس کردند.
 
گرچه مرد سرایدار مدعی است در این سرقت میلیاردی نقش نداشته است اما به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت، برای بررسی اظهاراتش در اختیار اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات برای شناسایی مردان نقابدار ادامه دارد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  عکس خالکوبی های وحشت آور جوان ۲۲ ساله مشهدی+گفتگوی
منبع: خبرآنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx