استوری جدید مهدی مهدوی کیا در واکنش به حسین رونقی

noora ghatar.com ۲۵ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۹۴

مهدی مهدوی کیا با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود به دو موضوع مصاحبه محسن کوهکن با رویداد۲۴ و همچنین دستگیری حسین رونقی واکنش نشان داد.

مهدی مهدوی کیا از اسطوره‌ها فوتبال ایران در یک استوری به یک مصاحبه رویداد۲۴ و همچنین اتفاقات اخیر کشور و مشخصا وضعیت حسن رونقی و مصاحبه محسن کوهکن واکنش نشان داد.

روز گذشته محسن کوهکن نماینده پیشین مجلس با اشاره به نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان و ورزشکاران به رویداد۲۴ گفته بود «ما بعد از انقلاب یک فردی را داشتیم که مرجع تقلید بود، اما یک مسیر دیگری را رفت و حذف شد. [آیت الله شریعتمداری و آیت الله منتظری] فردی بوده که رئیس جمهور بوده و یک مسیر دیگری را رفته و حذف شده، حالا دیگر یک بازیکن که سهل سهل است.»

روز گذشته نیز سرهنگ احمد راستینه نماینده و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس درخواست کرده بود بازیکنانی که شادی پس از گل نمی‌کنند و سرود ملی نمی‌خوانند از تیم حذف شوند. او به رویداد۲۴ گفته بود «بازیکنان به قدری شعور و فهم دارند که وقتی گلی زده می‌شود و ملت به پاس آن، خوشحالی می‌کند، خود را در خوشحالی مردم شریک بدانند. اگر بازیکنی، فهم درستی از این صحنه و میدان ندارد، ضرورتی ندارد و لازم نیست همچنان در تیم ملی حضور داشته باشد و حفظ شود.»

  مهدوی‌کیا و تایید قطع همکاری با تیم امید+عکس

مهدی مهدوی کیا امروز به این سخنان واکنش نشان داده و در استوری اینستاگرام خودش خبری از رویداد۲۴ منتشر کرده و نوشته «هر کسی موافق عقاید و رفتار شما نبود، باید حذف شود؟ هر کسی و از هر قشری از اوضاع مملکت ناراضی باشد، باید حذف شود؟»

استوری مهدوی کیا

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رویداد 24

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx