کاشت ابرو در کرج

dell ghatar.com ۳۰ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۵۶

این روزها بسیاری از افراد برای این که چهره ای زیبا را داشته باشند، دست به انجام هرکاری می زنند. ابرو یکی از اعضای بدن به حساب می آید که تاثیر بسیار زیادی را بر روی زیبایی افراد می گذارد.

در این میان خانم ها به داشتن ظاهری زیبا اهمیت بسیار زیادی را می دهند. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود تا ابروها کم پشت شوند. اگر در دسته افرادی هستید که ابروهای خود را به دلایل مختلفی از دست داده اید و به دنبال کاشت ابرو هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم از صفر تا صد در مورد کاشت ابرو توضیحاتی را ارائه دهیم.

کاشت ابرو در کرج

کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟

به دلیل ریزش ابروهای خانم ها، عمل کاشت ابرو این روزها بسیار بیش تر از هر زمان دیگری شده است. اغلب خانم ها برای پنهان کردن این عیوب به دنبال تاتو و هاشور ابروهای خود بودند. در گذشته به دلیل نبود امکانات پیشرفته افراد هیچ انتخاب دیگری جز این دو روش را نداشتند. به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی اما قضیه کمی متفاوت تر از همیشه شد. این روش های زیبایی با تمام مزایایی که داشتند، دارای ایراداتی نیز بودند.

همین موضوع سبب شد تا خانم ها به دنبال استفاده از روش کاشت باشند. مراحلی که برای کاشت موی ابرو باید انجام شود، همانند کاشت موی سر است. از آن جایی که موی ابرو نازک است، نیاز است تا پزشک دقت و ظرافت بیش تری را به هنگام کاشت موی ابرو به خرج دهد. در این روش نیاز است تا موی کنار گوش ها و یا بغل گوش ها طبق فرایندی از این نواحی جدا شده و سپس در ناحیه ابرو کاشته شوند. پس از کاشت، موهای ابرو به مرور زمان می ریزند اما بعد از گذشت یک سال به مرور زمان و به صورتی کامل رشد پیدا می کنند.

روش کاشت ابرو همانند روش کاشت مو است و بسیاری از افراد از آن با عنوان کاشت مو در ناحیه ابروها یاد می کنند. از مهم ترین مزیت هایی که کاشت ابرو دارد در این است که اثر آن همیشگی است و برخلاف سایر روش های قدیمی برای جبران کم پشت بودن ابروها، نیازی به تمدید ندارند. از آن جایی که کاشت ابرو یک روش کاملا طبیعی است، فرد باید به صورت ماهانه نسبت به کوتاه و اصلاح کردن ابروهای خود اقدام نماید. کاشت ابرو در کرج توسط دکتر شادی مظلومی انجام می شود و نتایج دائمی فوق العاده ای را همراه دارد. شما میتوانید نمونه کار های کاشت ابرو دکتر مظلومی را وب سایت و پیج اینستاگرام مشاهده کنید.

انواع روش کاشت ابرو

کاشت ابرو به دو صورت انجام می گیرد که در ادامه در ارتباط با آن ها توضیحاتی کامل را می دهیم. البته فراموش نکنید به صورت خودسرانه نمی توانید در مورد روش کاشت موهای ابرو خود تصمیم بگیرید. بهتر است قبل از هرگونه اقدامی به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا وی با بررسی وضعیت موهای ابرو شما در این خصوص بهترین پیشنهادها را برای شما داشته باشد.

کاشت موی ابرو

اولین روشی که برای کاشت موهای ابرو می توان استفاده کرد، روش FUT است. در این روش موهای پشت گوش به دقت و البته با ظرافت برداشته می شوند. بعد از برداشته شدن این موها هر بار یک فولیکول به ابروها منتقل می شوند تا عمل کاشت صورت گیرد. قبل از هرگونه اقدامی نیاز است تا پزشک با بیمار خود در خصوص فرم ابرو صحبت کند. بر اساس فرمی که تقاضای فرد است باید عمل کاشت ابرو صورت گیرد. برای کاشت فولیکول های مو نیاز است تا از سوزن های مخصوصی برای کاشت استفاده شود.

یکی دیگر از روش های کاشت را می توان FUE دانست. پزشکان از این روش با عنوان راحت ترین روش برای کاشت موهای ابرو یاد می کنند. این روش کاشت به همراه نیوگرافت انجام می گیرد. در این روش از موهای پشت سر که تراکم بیش تری را دارند، استفاده می شود. یکی از مزیت هایی که موهای پشت سر دارند این است که علاوه بر داشتن تراکم بالا قطر بسیار کمی را دارند. در این روش کاشت هیچ جای زخمی بر روی ابرو باقی نمی ماند و در عین حال نیز دوران نقاهتی را ندارد. این روش کاشت در عین راحتی و البته مزایای بی شماری که دارد باید زیر نظر بهترین متخصص پوست در کرج قرار بگیرد چرا که باید با ظرافت انجام شود.

کلینیک دکتر مظلومی

قدم های کاشت ابرو

تا به این جای مقاله از صفر تا صد در مورد کاشت ابرو صحبت شد. در این قسمت قصد داریم در مورد قدم های کاشت صحبت کنیم.

قدم اول را می توان طراحی ابرو دانست. در این مرحله از متقاضی درخواست می شود تا ابروی مد نظر خود را ترسیم کند. پزشک با بررسی این ترسیم در ابتدا ابروهای فرد را اندازه گیری می کند. بعد از این اندازه گیری سعی می کند تا تقارن بین ابروها به درستی رعایت شود.

قدم دوم را می توان استخراج گرافت ها دانست. در این مرحله موهایی که برای کاشت قرار است استفاده شود، از پشت موهای سر، موهای گوش و پایین گردن استخراج می شوند.

قدم سوم را می توان کاشت گرافت ها دانست. در این روش موهای ابرو که از قسمت های مختلف استخراج شده اند، باید در نواحی مورد نظر ابرو کاشته شوند.

نحوه انتخاب بهترین کلینیک برای کاشت

کاشت موهای ابرو امری تخصصی است و هر کسی نمی تواند به درستی آن را انجام دهد. از آن جایی که کاشت ابرو یک روش دائمی است، نیاز است تا در انجام این کار نهایت دقت و البته حساسیت را داشته باشید. بسیاری از افراد تنها به صرف ارزان بودن یک کلینیک به آن جا مراجعه می کنند. اگر می خواهید از نتیجه کار خود رضایت داشته باشید، نیاز است تا عمل کاشت را در مراکز معتبر و زیر نظر پزشکان با تجربه انجام دهید. کلینیک دکتر مظلومی با حضور بهترین پرسنلخ به عنوان بهترین کلینیک پوست و مو در کرج خدمات بیشماری را در زمینه زیبایی ارائه میدهد.

تجربه پزشک از مهم ترین مسائلی است که باید آن را مد نظر داشته باشید. سعی کنید پزشکی را انتخاب کنید که تجربه و البته تخصص در این زمینه دارد.  بهتر است نمونه کارهای پزشک را حتما مشاهده نمایید. نمونه کار مانند شناسنامه کاری پزشک است و می تواند به تنهایی بیان گر تخصص و تبحر پزشک در زمینه کاشت باشد.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشید اطلاعاتی مفید را در مورد کاشت ابرو به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx