۱۰ کادویی که هرگز نباید به یک دختر بدهید

dell ghatar.com ۳۰ آبان ۱۴۰۱ (۲) دیدگاه ۱۴۱

تولد یکی از دوستان دانشگاهی یا همکار شما نزدیک است و شما در فکر خرید هدیه برای او هستید. اینطور به نظر می رسد شما همیشه در جستجوی بهترین کادو برای دختر مورد علاقه خود زمان زیادی صرفف می کنید.

بهترین کادو برای دختر

تلاش برای یافتن هدایای منحصر به فرد و متفکرانه برای هر کسی می تواند دلهره آور باشد. ممکن است تا آخرین لحظه صبر کرده باشید تا فکر خاصی به ذهن شما خطور کند، یا فکر می کنید که این بار دیگر می توانید هدیه ای تهیه کنید که حتما او را خوشحال نمایید به طوریکه او از سلیقه شما قدردانی نماید.

قبل از اینکه یک کارت هدیه یا یک جعبه شکلات برای او انتخاب کیند، یک دقیقه وقت بگذارید و یه این موضوع فکر کنید شما با این انتخاب خود به او این مملب را منتقل می کنید که وقت کافی برای انتخاب هدیه نگذاشته اید تا بخواهید او را سوپرایز نمایید. قبل از هر کاری فهرست هدایایی که هرگز نباید به یک دختر جوان هدیه بدید را با خود مرور کنید. دور شدن از یکسری هدایای تکراری برای شروع نیز، عالی به نظر می رسد.

آیا همچنان مطمئن نیستید که چه چیزی به او هدیه بدهید؟ علاوه بر این لیست از هدایایی که هرگز نباید به او بدهید، در پایان ما ایده‌های خوبی برای هدیه به شما معرفی خواهیم کرد که بدون شک او عاشق آنها خواهد شد. لیست زیر هدیه هایی که هرگز نباید سمت آنها بروید را به شما معرفی می کند:

  • ترازوی دیجیتال
  • لوازم برقی آشپزخانه
  • لباس زیر زنانه
  • کارت هدیه
  • کرم چین و چروک
  • زیورآلات استیل و فیک
  • جعبه شکلات
  • ادکن های تقلبی
  • هدیه تکراری
  • کادوهای گران قیمت

لیست هدایایی که هرگز نباید به یک دختر هدیه بدهید

۱) ترازوی دیجیتال

یک ترازو وزن کشی به خودی خود هدیه بدی به حساب می آید. اگر تا به حال نمی دانستید که خانم ها دوست دارند وزن خود را مخفی نگه دارند، احتمالا برای تصمیم به ازدواج با او و ادامه رابطه خیلی دیر شده است. اگر او روی تناسب اندام و سلامتی خود تمرکز دارد، پیشنهاد می شود گزینه های بهتری را برای او تهیه کنید. به عنوان مثال یک جفت کفش اسپرت برای پیاده روی بهترین هدیه برای او خواهد بود.

۲) لوازم برقی آشپزخانه

حتی اگر زمانیکه با او صحبت کرده اید و متوجه شده اید به یک سری لوازم برقی برای خانه مجری خود نیاز دارد، ایده خوبی نیست که یکی از لوازم آشپزخانه را به عنوان هدیه به او بدهید. همین امر در مورد اتو، توستر و هم زن برقی نیز صادق است. اگر او عاشق دکوراسیون و تزیینات شیک منزل است و فکر می کنید که برای خانه هدیه ای می خواهد، باید به جای آن یک ست شمع تزئینی و یا جاشمعی فانتزی زیبا به او هدیه بدهید.

۳) لباس زیر زنانه

بیایید خود را جای فردی بگذارید که می خواهد هدیه دریافت کند. فرض کنید که برای روز تولد خود مهمانی برپا کرده اید و تمام دوستان و نزدیک شما در مهمانی جشن تولد شما حضور دارند. جعبه کادو را باز می کنید و می بینید یکی از دوستان برای شما لباس زیر هدیه آورده است. مطمئنا از این مدل کادوها خوشحال نخواهید شد. مگر اینکه جنبه سرگرمی و فان برای شما داشته باشد و بخواهید در جمع دوستان باهم بخندید. اما سعی کنید این کار را انجام ندهید. اگر به دنبال یک هدیه خاص برای او هستید، ست لوازم آرایش برای او فوق العاده خواهد بود.

۴) کارت هدیه و پول نقد

هیچ چیز مانند پول نقد و کارت هدیه به دختر مورد علاقه شما این پیام را نمی رساند که “من واقعاً تلاشی نکردم”. حتی اگر برای فروشگاه یا رستوران مورد علاقه او باشد، باز هم هدیه خوبی نیست. اگر می دانید که او یک فروشگاه خاص را دوست دارد، بهتر است چیزی را که ممکن است از آن فروشگاه دوست داشته باشد برای او  بخرید و وقتی آن را به او دادید، به او بگویید که رسید خرید را نگه داشته اید تا اگر یا سایز او نبود و یا به آن علاقه ای نداشت، بتواند با چیزی که ممکن است بیشتر دوست داشته باشد تعویض نماید.

لیست هدایایی که هرگز نباید به یک دختر هدیه بدهید

۵) کرم چین و چروک

کرم چین و چروک معمولا قیمت بالایی دارد، بنابراین ممکن است فکر کنید که می تواند گزینه مناسبی برای هدیه باشد. اما شما با این انتخاب اشتباه خود، به او می گویید که عیب های ظاهری خود را بپوشان. از سویی دیگر کرم ضد آفتاب و کرم ضد چین و چروک صورت جزء مواردی هستند که باید با شناخت درستی از نوع پوست و نوع برند خانم ها برای خود انتخاب کنند . حتی خیلی از خانم ها از یک متخصص پوست مشاوره دریافت می کنند که چه کرمی برای آنها مناسب تر است.

۶) زیورآلات استیل و فیک

ممکن است فکر کنید که او به همه نوع زیورآلاتی علاقه دارد، اما این موضوع می تواند ریسک بزرگی برای شما داشته باشد. زیور الات و بدلیجات یک انتخاب بسیار شخصی است و ممکن است دختر مورد نظر شما حتی یک بار هم از این مدل اکسسوری ها استفاده نکند؛ چرا که ممکن است برای او حساسیت پوستی ایجاد کند.

اگر میخواهید هدیه ای به او بدهید که او واقعا دوستش داشته باشد، کادو هایی مانند دستبند چرم  با ترکیبی از طلا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که نیازی نیست شما هزینه زیادی بابت خرید آنها بپردازید. به جای خرید یک گردنبند یا دستبند طلا، حتی یک جعبه جواهرات نیز می توانید به او هدیه دهید تا جواهرات خود را داخل آن بگذراد. جعبه جواهرات برای محافظت از طلا و جواهرات قیمتی انتخاب بسیار هوشمندانه ای به نظر می رسد.

۷) جعبه شکلات

همه عاشق شکلات هستند، اما دادن یک جعبه شکلات به عنوان هدیه به طرف مقابل می گوید: “من نمی دانستم برای شما چه چیزی بگیرم، بنابراین برای شما یک جعبه شکلات گرفتم.” علاوه بر این، آیا شما نمی دانید که آیا او همیشه سعی می کند سالم غذا بخورد و ممکن است تمایل نداشته باشد کالری اضافی دریافت کند.

۸) ادکن های تقلبی

ممکن است با خود فکر کنید که او عاشق عطر و ادکلن های جدید است، از سویی دیگر شما نمی خواهید هزینه زیادی بابت خرید عطر و پرفیوم زنانه پرداخت کنید. بنابراین ممکن است به این فکر کنید که خرید ادکلن ارزان قیمت می تواند کاستی ها را جبران کند. عطر یک وسیله  کاملا شخصی است و ممکن است گیرنده اصلا رایحه آن را دوست نداشته باشد. بنابراین بهترین راهکار این است که یکی از برندهای معروف که قبلا خود او نیز، به آن اشاره کرده برایش بخرید. از همه بدتر ممکن است او به آن رایحه آلرژی داشته باشد و از عطر و بوی آن ادکلن دچار سردرد بشود.

خرید کادو تولد لاکچری

۹) هدیه تکراری

همیشه به این نکته توجه نمایید که خانم ها و دختران جوان از دریافت هدیه های تکراری که در سال های قبل مشابه آن را از طرف شما دریافت کرده اند به هیچ وجه خوشحال نمی شوند. بنابراین مطمئن باشید که او انتظار هدیه جدیدی از شما دارد. به این کار خود به او می گویید که چقد برای شما مهم بوده و شما به فکر بوده اید که با یک هدیه خاص او را هیجان زده کنید.

۱۰)  کادوهای گران قیمت

شاید ایده جالبی نباشد که در اول آشنایی و دوران نامزدی که هنوز شناخت کافی از هم ندارید هدیه بسیار گران قیمتی برای او انتخاب کنید. ممکن است وضع مالی او به نسبت پایین تر از شما باشد و با این هدیه شما بیشتر از اینکه او را خوشحال کنید، باعث ناراحتی او بشوید. مطمئنا او به این موضوع فکر خواهد کرد که نمی تواند هدیه شما را جران کند و به شخصیت اجتماعی او آسیب می رسد.

چه هدایایی برای خانم ها و دختران جوان مناسب است؟

با توجه به بررسی هایی که در این نوشته داشتیم می توانیم به نتیجه برسیم که کدام کادوها برای دختران جوان مناسب نیستند. با کمی فکر و گرفتن ایده های جدید از سایت های اینترنتی می توانید بهترین خرید را برای دختر مورد علاقه خود انجام دهید. سایت گل بچین به نشانی gollbechin.com پیشنهاد های جالبی برای خرید هدیه و کادو برای تمام دوستان و افراد خانواده و نزدیکان تان در اختیار شما قرار می دهد. حتی بهتر است برای خرید کادو تولد لاکچری از این سایت کمک گرفته و بهترین انتخاب را برای سوپرایز عزیزان خود داشته باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx