تصاویر/حرکت جنجالی کی‌روش رو به تماشاگران

afra ghatar.com ۰۱ آذر ۱۴۰۱ یک دیدگاه ۱۵۲

هیچ‌وقت در تمام سال‌های طولانی دوران مربیگری‌اش چنین شکست سنگینی را تجربه نکرده و تیمش تا این اندازه آشفته، بی‌نظم و بی‌برنامه نبود و با وجود اینکه قصد داشت بازهم مقابل یک تیم بزرگ عملکرد تدافعی ارائه کند، اما غافلگیر شد و آنالیز درستی که گرت ساوت‌گیت از او داشت، موجب شد تا ایران ۶ گل بخورد و عصبانیت مرد پرتغالی به اوج برسد.

کارلوس کی‌روش در آخرین بازی که هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده داشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند، با نتیجه ۶ بر یک در هفته چهارم مرحله مقدماتی در قاره آمریکای جنوبی مقابل اکوادور شکست خورد و به پایان کارش در این تیم رسید، اما او امروز هم چنین نتیجه‌ای را همراه با تیم ملی ایران متحمل شد تا به شدت خشمگین شود و با هواداران خودی درگیری پیدا کند.
سرمربی تیم ملی ایران که در سومین مسابقه جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل بوسنی و هرزگوین با نتیجه سه بر یک شکست خورده و در دور نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هم سه بر صفر برابر ژاپن مغلوب شده بود، امروز هم دوباره یک باخت سنگین دیگر را در دوران مربیگری‌اش و همراه با ایران تجربه کرد.

  لغو عجیب کنفرانس خبری کیروش و عدم اعلام لیست تیم ملی ؛ موضوع سیاسی است یا ورزشی؟

کی‌روش که ترکیب عجیبی را برای نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس چیده بود و قصد داشت با انتخاب نفرات دفاعی‌تر، کار را برای سه شیرها و مهاجمان زهردار این تیم سخت کند، با باخت ۶ بر یک این دیدار را به پایان رساند.
گل‌های پیاپی انگلیس که در هر دو نیمه ۳ بار دروازه تیم ملی ایران را باز کردند، کارلوس کی‌روش را به شدت خشمگین کرد و شرایطی به وجود آورد تا او با تماشاگران خودی درگیری لفظی شدیدی پیدا کند.

کی‌روش در جریان نیمه دوم(احتمالا پس از دریافت گل پنجم) رو به تماشاگران معترض که پشت نیمکت خودی بود کرد و ضمن درگیری لفظی با آنها، با اشاره دست از این هواداران ایرانی خواست ساکت شوند؛ صحنه‌ای که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور ماند، اما توسط عکاسان شکار شد.

  عکس/کنایه سنگین مجری اخراجی به جنجال اخیرِ کی‌روش

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: بهارنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx