آیا استخراج ترون از طریق ترون اسکن امکان دارد؟

dell ghatar.com ۰۱ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۱

بسیاری از کاربران و برخی از سرمایه گذاران به دنبال کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال ترون هستند. در این مقاله قصد داریم در مورد راه‌هایی برای دریافت ترون رایگان و استخراج ترون از طریق ترون اسکن صحبت کنیم.

ارز دیجیتال ترون چیست

توجه داشته باشید که این راه‌ها، مسیرهای یک شبه ثروتمند شدن نیست. یادتان باشد که مسیرهای ثروت یک شبه، مسیرهای کلاهبرداری هستند. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال ترون چیست؟

ترون امروزه یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است. ترون یک پلتفرم دیجیتال غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک‌چین با ارز دیجیتال خاص خود به نام Tronix یا TRXاست. در حال حاضر افراد بسیار در حال خرید ترون و فروش آن در صرافی‌های معتبر دنیا هستند. این امر نشان‌دهنده این است که ارز دیجیتال ترون یک دارایی با ارزش محسوب می‌شود. ترون به اندازه غول‌هایی مانند بیت کوین و اتریوم محبوب نیست. اما ارزش خوبی برای سرمایه گذاری دارد. تحلیل‌های انجام شده بر روی ترون نشان می‌دهند آینده ترون بسیار روشن بوده و به احتمال زیاد در پروژه متاورس حضور پررنگی خواهد داشت.

آیا امکان کلاهبرداری در ترون وجود دارد؟

بله؛ مانند هر ارز دیجیتال دیگری، امکان کلاهبرداری از طریق ترون وجود دارد. بهترین راه برای جلوگیری از کلاهبرداری این است که کاربران و سرمایه‌گذاران هوشیاری خود را افزایش دهند تا قبل از به دام افتادن متوجه کلاهبرداری شوند. معمولاً سایت‌هایی که تبلیغاتی مانند کسب چند صد ترون در یک شب را به شما می‌دهند، غالباً کلاهبرداری هستند. در این سایت‌ها تبلیغاتی مانند خرید ترون رایگان نیز می‌توانید ببینید.

چگونه ترون را ماین کنیم؟

چگونه ترون را ماین کنیم

کوین‌های ارز دیجیتال TRX غیر قابل استخراج هستند. اما می‌توان ارزهای دیجیتالی دیگری را ماین کرد و سپس با ارز دیجیتال استخراج شده، خرید ترون انجام داد. البته باید توجه داشته باشید که تبادل انجام شده را زمانی انجام دهید که قیمت ترون در کمترین حالت ممکن قرار دارد؛ اما برای انجام فرآیند استخراج باید تجهیزات مناسبی داشته باشید.

استخراج از طریق دو روش انجام می‌شود: استخراج سخت افزاری و استخراج با کمک نرم افزار:

استخراج سخت افزار

استخراج سخت‌افزار شامل استفاده از رایانه‌ها، ماینرهای ASIC و پردازنده‌های گرافیکی می‌شود. اگرچه استخراج کوین‌های ارز دیجیتال TRX از طریق CPU امکان‌پذیر نیست. برای استخراج کوین‌های دیگر، باید تنظیمات مناسبی برای استخراج داشته باشید. چرا که هر ارز دیجیتال تنظیمات خاص خود را برای استخراج نیاز دارد.

گزینه دیگر برای استخراج ترون این است که کوین‌های ارز دیجیتال TRX را به اشتراک بگذارید. اشتراک‌گذاری کوین‌های ارز دیجیتال TRX فرآیندی است که در آن خرید ترون را انجام می‌دهید و آنها را نگه می‌دارید و با توجه به تعداد کوین‌های خود سود آنها را دریافت می‌کنید. به عبارت دیگر، شما کوین‌های خود را به یک برنامه stacking می‌دهید و آنها با توجه به قیمت ترون و تعداد کوین‌های شما به شما سود می‌دهند.

استخراج نرم افزار

برای استخراج کوین‌های ارز دیجیتال TRX از طریق نرم افزار، باید به صفحه اصلی استخراج ترون بروید. این پلتفرم دو روش ارائه می‌دهد که از طریق آنها می‌توانید کوین استخراج کنید؛ Ethash و CryptoNite.

Ethash یک الگوریتم مورد استفاده برای اتریوم است در حالی که CryptoNite برای کوین‌های Monero مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که در بالا گفته شد، امکان استخراج ترون به طور مستقیم وجود ندارد؛ باید ارزهای دیجیتالی دیگری را استخراج کرده و آنها را به ارز دیجیتال ترون تبدیل کنید. چرا که ترون در تعداد بالایی استخراج شده و اکنون در شبکه بلاک‌چین ترون وجود دارد. استخراج ارز دیجیتال ترون بیش از حد تورم ایجاد کرده و نوسانات قیمت ترون را افزایش خواهد داد.

بهترین سایت‌های استخراج کوین ترون

از دیگر راه‌های کسب درآمد از طریق ترون استخراج ابری ترون است. اساساً، ماینینگ ابری به معنای استخراج توسط فرد دیگر است. برخی از سایت‌های رایگان استخراج ابری Tron Miner-Land، Tronlyfast و Banktron هستند.

استخراج ترون از طریق ترون اسکن

در سایت معتبر ترون اسکن می‌توان بین حساب‌ها، بلاک‌ها و… جستجو کرده و سپس با رای دادن ارز دیجیتال ترون دریافت کنید. برای اینکار ابتدا باید وارد سایت ترون اسکن شده و سپس روی گزینه “Connect Wallet” کلیک کنید. در این صورت به کیف پول ترون لینک خود متصل می‌شوید. حال باید روی نام کیف پول خود کلیک کنید تا وارد والت خود شوید.

تراکنش‌های روی شبکه باید توسط نمایندگان تعیین شده تأیید شود. این نمایندگان هر ۷۲ ساعت یکبار توسط رای گیری بین افرادی که “Tron Power” دارند مشخص می‌شوند. اگر نماینده‌ای که به آن رای داده‌اید انتخاب شود، مقداری از پاداشی که او بابت تأیید تراکنش‌ها دریافت می‌کند به شما تعلق می‌گیرد. این تقسیم به شکل درصدی انجام می‌شود؛ گرچه این مبلغ می‌تواند با توجه به قیمت ترون و تعداد ترونی که سرمایه گذاری کرده‌اید متفاوت باشد.

با چند امضا، یک حساب می‌تواند به طور مشترک توسط چندین کاربر کنترل شود. برای اجرای عملی که توسط یکی از کاربران کنترل کننده آغاز شده است، مجموع وزنی امضاها توسط برخی یا همه کاربران در لیست دسترسی باید به آستانه معینی برسد.

نحوه استفاده از ویژگی چند امضای در TRONSCAN

TRONSCAN دو مجوز، یعنی مجوز مالک و مجوز فعال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اجازه مالک دارای بالاترین مقام است. آدرس‌هایی که دارای مجوز مالک حساب هستند می‌توانند همه اقدامات را نسبت به حساب مرتبط آغاز کنند. مجوز فعال یک ترکیب مجوز را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توان مجوز فعالی تنظیم کرد که فقط اجازه انتقال TRX و دارایی‌های سهام را صادر می‌کند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله ۱: TRONSCAN را باز کنید و روی Connect Wallet در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • مرحله ۲: به صفحه حساب خود بروید و روی Account کلیک کنید. به تنظیمات دسترسی در پایین بروید.
  • مرحله ۳: روی «Edit Access» کلیک کنید و دسترسی فعال را در قسمت «Access Name» نامگذاری کنید.
  • مرحله ۴: روی «Add» در قسمت «Operate» کلیک کنید. در پنجره پاپ آپ، با علامت زدن کادرها می‌توانید دسترسی‌ها را اضافه یا حذف کنید. سپس روی «Save» کلیک کنید.
  • مرحله ۵: در قسمت «Threshold»، مقدار آستانه را تعیین کنید که کل وزن‌های مورد نیاز برای اجرای یک عملیات را نشان می‌دهد. مقدار آستانه می‌تواند هر عدد صحیحی برابر یا بزرگتر از ۱ باشد.
  • مرحله ۶: در قسمت «Keys» آدرس‌هایی را که می‌خواهید دسترسی فعال را به آنها بدهید (حداکثر ۵ آدرس) وارد کنید. به هر آدرس باید وزنی داده شود که بزرگتر از مقدار آستانه نباشد. توجه داشته باشید که وزن کل همه آدرس‌ها باید بزرگتر یا مساوی با مقدار آستانه باشد. تراکنش‌هایی که نیاز به امضای چندگانه دارند، به شرطی در بلاک چین انجام و ثبت می‌شوند که وزن کل آدرس‌های دسترسی فعال، وزنی بزرگ‌تر یا مساوی با مقدار آستانه داشته باشند. اگر می‌خواهید دسترسی‌های فعال جدید دیگری اضافه کنید، کافیست روی «Add new accesses» کلیک کنید؛ می‌توانید ۸ دسترسی فعال مجاز اضافه کنید.
  • مرحله ۷: پس از ویرایش، حتماً روی «Save» کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

منابع:
https://wallex.ir/blog/how-to-mine-tron/

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx