رزرو هتل های شیک استانبول و تبریز

dell ghatar.com ۰۶ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۵۰

هتل آلمینا استانبول یکی از بهترین هتل های استانبول است که مهمانان می توانند از منظره دریای مرمره لذت ببرند و از موقعیت مناسب در منطقه سلطان احمد شهر قدیمی استفاده کنند.

هتل کاسپین تبریز

هتل ۴ ستاره آلمینا در نزدیکی مسجد آبی قرار دارد. این هتل راحت ۵ دقیقه پیاده تا موزه کاخ بزرگ فاصله دارد. هتل استانبول در فاصله ۲۵ دقیقه پیاده روی از مسجد امپراتوری سلیمانیه عثمانی واقع شده است. با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه تراموا سلطان احمد برسید.

اتاق ها
امکانات مدرن اتاق ‌ها عبارتند از تلویزیون چند کاناله، مینی‌بار یخچال، اتو و میز اتو. آنها دارای سونا و حمام همراه با امکاناتی مانند سشوار و حوله هستند. برخی از اتاق‌ها چشم‌اندازی از باغ دارند.

اینترنت
اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان
پارکینگ موجود نیست

پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، عربی، آذربایجانی صحبت می کنند.

سال بازسازی: ۱۳۸۸٫ تعداد طبقات: ۵٫ تعداد اتاق: ۲۵٫

هتل تان – استانبول رده ویژه، واقع در حدود ۷ دقیقه پیاده روی از منطقه سلطان احمد، پارکینگ خصوصی رایگان و رستوران را به مهمانان ارائه می دهد. در نزدیکی هتل ۴ ستاره، یک ایستگاه وجود دارد و مهمانان می توانند به راحتی به مسجد آبی جمعه دوران عثمانی برسند که دور از دسترس نیست. ایستگاه اتوبوس ترانسفر هاواتاس، که امکان اتصال خوب در سراسر شهر را فراهم می کند، ۰٫۳ مایل از هتل تان – رده ویژه فاصله دارد.

اتاق ها
این اقامتگاه دارای ۳۴ اتاق با تلویزیون ماهواره ای و همچنین مینی بار و وسایل اتو می باشد. نکات خوب شامل پنجره های عایق صدا همراه با یک کاناپه و یک میز ناهار خوری است. حمام های خصوصی دارای وان جکوزی هستند. برخی از اتاق ها رو به دریا هستند.

کسانی که در این هتل اقامت دارند می توانند صبحانه ای غنی بخورند.
صبحانه کامل با قیمت ۱۵ یورو برای هر نفر در روز سرو می شود.

اینترنت
اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان
پارکینگ موجود نیست

پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، عربی، آذربایجانی، فارسی صحبت می کنند.

سال بازسازی: ۱۳۹۰ تعداد طبقات: ۴٫ تعداد اتاق: ۳۴٫

هتل ۴ ستاره گرند دورماز استانبول با ارائه سونا، منطقه سلامتی و تراس، ۷ دقیقه پیاده تا دانشگاه برجسته ترکیه ای استانبول فاصله دارد. هتل زیبا به سبک عثمانی در فاصله کوتاهی از مرکز خرید سرپوشیده Historia قرار دارد.

هتل استانبول در منطقه سلطان احمد واقع شده است و ۷ دقیقه پیاده روی از Levent فاصله دارد. مرکز شهر نزدیک است، حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی. این هتل استانبول عالی در ۲۵ دقیقه پیاده روی از منطقه باستانی سلطان احمد واقع شده است. با پیاده روی تا نزدیکترین ایستگاه مترو، Vezneciler-Istanbul Universitesi، ۱۰ دقیقه پیاده روی خواهید داشت.

هتل Karakoy استانبول یک هتل ۳ ستاره است که در ۰٫۴ مایلی خیابان Cezayir Sokagi واقع شده است. این هتل زیبا دارای یک تراس آفتابگیر و یک رستوران نیز می باشد.

این هتل در منطقه اروپایی ساید، چند قدمی مسجد جامع کیلیچ علی پاشا واقع شده است. مسجد آبی جمعه عصر عثمانی در ۱٫۹ مایلی این اقامتگاه تجاری و فرودگاه استانبول در ۲۸ مایلی قرار دارد. موزه بزرگ ایاصوفیه در ۱۰ دقیقه رانندگی تا این ملک قرار دارد. ایستگاه اتوبوس Tophane 650 فوت تا هتل Karakoy فاصله دارد و ۱۰ دقیقه پیاده روی میهمانان را به ایستگاه متروی Sishane-Zemin استانبول می رساند.

این اقامتگاه دارای ۳۰ اتاق مجهز به پنجره های عایق صدا به همراه مینی بار و وسایل اتو می باشد. امکانات اضافی شامل دوش، سرویس بهداشتی مجزا و سینک است. مهمانان همچنین می توانند در یک اتاق ملکه مبله با دکوراسیون کلاسیک و پنجره های عایق صدا اقامت کنند. صبحانه قاره ای در این هتل استانبول ارائه می شود.

اینترنت
اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان
پارکینگ عمومی در یک مکان نزدیک با ۱۲ یورو در روز امکان پذیر است.

پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ترکی صحبت می کنند.

سال بازسازی: ۱۳۹۱٫ تعداد طبقات: ۶٫ تعداد اتاق: ۳۰٫

این هتل ۴ ستاره در منطقه سلطان احمد شهر قدیمی، ۲٫۴ مایلی تا کاخ دولما باغچه و تقریباً ۱۰ دقیقه پیاده روی تا مسجد آبی جمعه عصر عثمانی واقع شده است. این هتل استانبول با ۱۶ اتاق با منظره فضای هتل، در فاصله کوتاهی از آتاتورک قرار گرفته است.

هتل ۳ ستاره کاسپین تبریز در سال ۱۳۹۲ در مرکز شهر تاریخی تبریز تاسیس شد.این هتل در سه طبقه ساخته شده است. همچنین شامل ۱۵ اتاق با چشم انداز زیبا از شهر است. هتل کاسپین تنها ۱۵ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و همچنین به جاذبه های گردشگری زیبای شهر تاریخی تبریز مانند مسجد کبود، ارگ، مسجد جامع و موزه تبریز نزدیک است. علاوه بر این، این هتل تبریز دارای خدمات اتاق ۲۴ ساعته، خشکشویی و تاکسی سرویس است. مهمانان در هنگام اقامت در هتل کاسپین تبریز می توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند. کافی شاپ و رستوران هتل واقع در طبقه همکف طیف وسیعی از غذاهای محلی و خارجی را سرو می کند. کارکنان دوزبانه هتل کمک می کنند تا اقامتی راحت و فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم بزنند.

هتل آپارتمان سما ۲ یکی از بهترین هتل قشم سه ستاره می باشد. در سال ۱۳۹۴ ساخته شده و دارای ۱۶ واحد اقامتی در ۴ طبقه می باشد. این هتل قشم دارای اتاق ها و سوئیت هایی با ظرفیت های مختلف می باشد. اتاق‌هایی که به زیبایی تزئین شده‌اند، مجهز به تمام امکاناتی هستند که از یک هتل با کیفیت انتظار می‌رود. هتل آپارتمان سما ۲ دارای امکاناتی نظیر وای فای، تاکسی سرویس، حمل و نقل، خشکشویی، صبحانه رایگان، کافی شاپ می باشد. میهمانان این هتل در طول بازدید خود به اینترنت در اتاق های خود دسترسی دارند. لابی تزئین شده لوکس به همراه مدیریت مجرب و کارکنان خوش اخلاق آسایش و آرامش را برای اقامت شما به ارمغان می آورد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx