آشنایی با بتن ریزی کف با دستگاه ماله پروانه ای

dell ghatar.com ۰۷ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۹

آشنایی با بتن ریزی کف با دستگاه ماله پروانه ای

ماله پروانه ای دستگاهی برای صاف و یکدست کردن سطح بتن به کار برده می شود و در صنعت ساختمان سازی و کلا ساخت و ساز کاربرد دارد. با استفاده از دستگاه بتن ماله پروانه ای در مدت زمان کوتاهی متراژ بسیار بالایی از بتن را می توان صاف و پرداخت کرد.

انواع دستگاه ماله پروانه ای

۱: دستگاه ماله پروانه ای بدون سرنشین : از این نوع دستگاه برای فضاهای بسیارکوچک مانند فضای پارکینگ یا حیاط کوچک استفاده میشود دستگاه ماله پروانه ای بدون سرنشین در ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار میشود در این نوع دستگاه به وسیله اپراتور و به صورت دستی هدایت میشود تا سطح بتن را صاف و یکدست کند.

دستگاه ماله پروانه ای سرنشین دار: این نوع دستگاه ماله پروانه ای همانطور که از اسمش مشخص هست اپراتور روی دستگاه می نشیند و هدایت دستگاه را به عهده میگیرد.

دستگاه ماله پروانه ای

چه مدت زمانی بعد از ریختن بتن میتوان از دستگاه بتن ماله پروانه ای استفاده کرد؟

مهمترین موردی که برای استفاده از دستگاه بتن ماله پروانه ای حائز اهمیت می باشد زمان دقیق استفاده از آن می باشد اگر این زمانبندی درست نباشد باعث خراب شدن بتن و تحمیل هزینه اضافی به پیمانکار میشود زمان بتن ریزی بهتر است در روز غیر بارانی انجام شود تا بتوان از دستگاه ماله پروانه ای استفاده کرد. زمانی که بتن روی سطح ریخته میشود باید یک مقدار صبر کنید برای اینکه مطمئن شوید زمان صافکاری رسیده است پای خود را روی بتن فشار دهید اگر جای پا شما خیلی کم گود شد و بتن به کف کفش شما نچسبید زمان استفاده از دستگاه ماله پروانه ای فرا رسیده است.
 
مزایای استفاده از دستگاه ماله پروانه ای
افزایش سرعت در مسطح کردن سطح بتن به خصوص در پروژه های بزرگ

یکنواخت شدن تمام سطح بتن

عدم ایجاد ترک در بتن

هزینه بسیار کم

جابجایی راحت دستگاه

فشرده سازی سطح بتن و از بین بردن حباب ها

صیقلی کردن سطح بتن برای استفاده در کف سازی نهایی

استفاده از ماله کشی پروانه ای

نکات کلیدی هنگام استفاده از ماله کشی پروانه ای

اگر در هنگام کار با دستگاه متوجه آب روی بتن شدید باید دستگاه را خاموش کنید و ماله کشی را متوقف کنید تا آب تبخیر و یا به وسیله گونی که سیمان روی آن ریخته شده است را روی بتن گذاشته تا آب اضافی بتن را بگیرد و بعد شروع به کار کنید.

روی بتنی که تازه ریخته شده نمی توان از دستگاه ماله پروانه ای استفاده کرد باید یک مقدار صبر کنید بعد شروع به کار کنید .

شرکت پترو کفپوش آبان مجری تخصصی ارائه خدمات اجرای بتن ریزی کف با دستگاه ماله پروانه ای با تکنسین های مجرب در خدمت شما عزیزان می باشد .
 
خدمات دیگر شرکت پترو کفپوش آبان

اجرای خط کشی پارکینگ های تجاری ، مسکونی و…..

خط کشی پارکینگ به نوعی تعیین کننده حدود مشخصی برای هر ماشینی میباشد و از ایجاد بی نظمی ، نقض حریم دیگران ، ایجاد مزاحمت برای ماشین های دیگر جلوگیری میکند و همچنین باعث استفاده بهینه از فضای پارکینگ میشود.مسیر عبور و مرور خودرها کاملا مشخص می باشد و این خطوط از ایجاد هرج و مرج و ایجاد ترافیک جلوگیری می کند.

اجرای کفپوش های اپوکسی صنعتی ، مسکونی ، بیمارستانی ، تجاری و ….

اجرای کفپوش های اپوکسی صنعتی ، مسکونی ، بیمارستانی ، تجاری و …. یکی دیگر از خدمات شرکت پترو کفپوش آبان می باشد.با رشد و گسترش تکنولوژی انواع جدیدی از کفپوش ها تولید و روانه بازار شده است یکی از این کفپوش ها کفپوش اپوکسی می باشد و بسیار پر کاربرد می باشد و در تمام فضاهای مسکونی ، صنعتی ، اداری ، بیمارستانی ، ورزشگاهی قابل اجرا می باشد.

کفپوش اپوکسی

انواع کفپوش های اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی آنتی داست یا ضد غبار

کفپوش اپوکسی ضد اسیدی

کفپوش نیمه زبر و زبر

کفپوش ورزشی

کفپوش آنتی استاتیک

تلفن دفتر مرکزی۳۳۹۰۶۶۳۸ – ۰۲۱

کارشناس فروش۰۹۱۲۵۱۴۶۰۱۱

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx