هزینه ثبت شرکت در امارات و دبی نصف شد!

dell ghatar.com ۰۹ آذر ۱۴۰۱ (۲) دیدگاه ۴۱

یکی از آسان‌ترین و بهترین راه‌های اخذ اقامت در کشورهای مختلف ثبت شرکت و فعالیت‌های تجاری است. در این مطلب به چگونگی ثبت شرکت در امارات متحده عربی و دریافت اقامت از این طریق، اشاره خواهد شد. انواع مجوزهایی که می‌توان برای ثبت شرکت دریافت کرد و همچنین شرایط و مدارک لازم برای این کار بررسی خواهد شد.

اقامت امارات از طریق ثبت شرکت

در نهایت مراحلی که باید برای ثبت شرکت انجام شوند به ترتیب شرح داده می‌شوند. دبی و امارات قوانین و شرایط نسبتا مشابهی برای ثبت شرکت و اقامت دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌شود. متقاضیان برای تصمیم‌گیری و انتخاب بهتر در مورد نوع شرکت و مجوز مربوطه، همچنین تسهیل در روال انجام کار می‌توانند با مشاورین مهاجرتی مشورت نمایند.

 دریافت اقامت امارات از طریق ثبت شرکت در دبی

امارات متحده عربی کشوری امن در منطقه خلیج فارس است که در سال‌های اخیر با رشد چشم‌گیر اقتصادی به یکی از مقاصد محبوب برای مهاجران تبدیل شده‌است. تا ان‌جا که بخش مهمی از جمعیت و نیروی کار این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهند. این کشور قدرتمند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده‌ای که ایجاد کرده‌است، بازار تجاری بسیار مناسبی هم برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

مشاوره رایگان برای خرید ملک در دبی | کلیک کنید.

امارات متحده با هدف جذب سرمایه‌گذار امتیازات ویژه‌ای برای کار افرینان و کسانی که مایل به فعالیت تجاری در این کشور هستند، در نظر گرفته است. از جمله امتیازات ثبت شرکت و فعالیت تجاری در این کشور امکان اخذ اقامت است. زندگی در این کشور و بهره‌مندی از امکانات و امنیت آن می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که به فکر اقامت هم هستند، بسیار جالب توجه باشد.

از طرفی ثبت شرکت در دبی نیازی به مدرک زبان ندارد و به دلیل شرایط آسان و مزایای ویژه از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه سایر مزایای این نوع اقامت آورده شده است.

هزینه اقامت دبی با ثبت شرکت

مزایای اقامت امارات چیست؟

با اقامت امارات می‌توان در کشوری امن و ثروتمند با امکانات رفاهی و تفریحی عالی زندگی کرد. همچنین فرد می‌تواند سایر اعضای خانواده را هم مقیم امارات کرده و امکان تحصیل و اشتغال در مراکز آموزشی معتبر را برایشان فراهم کند. با ثبت یک شرکت در امارات دو خانواده هم امکان دریافت اقامت دارند.

از طرفی در این کشور عوارض برای محصولات وارداتی و مالیات برای صاحبان مشاغل وجود ندارد. سرمایه‌گذاران می‌توانند با باز کردن یک حساب بانکی از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند. شرایط ثبت شرکت در امارات نسبتا آسان بوده و نیازی به سابقه ثبت شرکت ندارد. همچنین افراد بدون نیاز به سابقه بیمه می‌توانند از بیمه سلامت برای کلیه خدمات بهداشتی و درمانی برای خود و خانواده بهره‌مند شوند.

برای اخذ مجوز و دریافت ویزا کارت، جز در موارد تخصصی لزومی به داشتن سوابق تحصیلی خاصی نیست. با اخذ یک مجوز تجاری می‌توان تا ۱۰ فعالیت مختلف شغلی را انجام داد و برای جذب نیرو از ایران پیشنهاد همکاری صادر کرد. سفر به کشورهای منطقه خلیج فارس بدون نیاز به ویزا و شانس بالا برای دریافت ویزای شینگن از دیگر مزایای این نوع اقامت است.

با اخذ گواهینامه رانندگی در امارات شرایط خرید خودرو با تسهیلات بانکی مقدور است، همچنین امکان شرکت در مناقصات دولتی و خرید و سرمایه‌گذاری در املاک هم با اقامت امارات میسر می‌شود. هزینه ثبت شرکت در امارات هم نسبتا مناسب است و با توجه به اینکه مالیاتی بر درامد دریافت نمی‌شود یک سرمایه‌گذاری پرسود است.

مراحل ثبت شرکت در دبی و امارات چگونه است؟

متقاضیان لازم است قبل از هر چیز اقدام به انتخاب نوع شرکت و مجوز مورد نیاز کرده و سپس با ویزای توریستی به امارات سفر کنند تا مراحل اداری کار انجام شود. سپس در آنجا مشغول به کار شده و در صورت داشتن شرایط مورد نیاز کارت اقامت دریافت کرده و امکان اقامت سایر افراد خانواده را هم فراهم آورند.

از آنجا که انتخاب درست نوع شرکت نیازمند اطلاعات دقیق و جامع است، بهتر است از بهترین موسسه مهاجرتی برای ثبت شرکت دبی و امارات کمک گرفته شود. چراکه تهیه و تنظیم مدارک مورد نیاز و انتخاب نام شرکت و نوع آن و انجام درست مراحل ثبت با مشورت وکلای مهاجرتی می‌توانند بهتر و آسان‌تر انجام شوند.

اقامت دبی از طریق ثبت شرکت

مراحل اخذ اقامت کشور امارات متحده چگونه است؟

مرحله اول اقدام برای سفر با ویزای توریستی به امارات برای پیگیری پرونده است. در این مرحله متقاضیان پس از انتخاب نام شرکت به امارات رفته و درخواست اولیه برای بررسی پرونده را به همراه مدارک کامل ارائه می‌دهند. در مرحله بعدی پرونده توسط سازمان توسعه اقتصادی   DEDبررسی شده و در صورت تایید تمکن مالی و سایر شرایط نوبت به ارائه بقیه‌ی مدارک می‌رسد.

سپس متقاضی باید محلی را برای شرکت در نظر گرفته و اجاره‌نامه محل را به همراه مدارک دیگر ارائه دهد. پس از انجام دیگر مراحل اداری لایسنس ثبت شرکت صادر می‌شود. کلیه مراحل ثبت شرکت در دبی و اقامت حدود یک ماه به طول می‌انجامد. بعد از آن ID CARD صادر شده و شخص می‌تواند با بازکردن یک حساب بانکی کار خود را در شرکت آغاز کند.

در این مرحله متقاضی امکان دریافت اقامت برای اعضای خانواده و صدور جاب آفر برای نیروی کار از ایران دارد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در دبی

تصویر مدارک هویتی معتبر از جمله پاسپورت، کارت ملی و شناسنامه به همراه  عکس پرسنلی و ویزای توریستی همچنین قرارداد همکاری با کفیل انتخابی باید در مرحله اول با درخواست ارائه شوند.

انواع مجوز ثبت شرکت در امارات

DED  برای حوزه فعالیت‌های شغلی متقاضیان در شرکت‌ها مجوزهای مختلفی صادر می‌کند. در این مطلب به ۳ مورد از رایج‌ترین مجوزها برای ثبت شرکت اشاره می‌شود:

مجوز حرفه‌ای Professional License

این نوع مجوز برای تاسیس شرکت‌های حقوقی و مشاوره‌ای و ارائه خدمات علمی و… که مستلزم داشتن مهارت‌های تخصصی است، صادر می‌شود. این مجوز راهی برای آسان ترین راه مهاجرت به امارات است، با آن می‌توان ویزای سرمایه‌گذاری امارات Investor Visa و اقامت سه ساله با قابلیت تمدید نامحدود دریافت کرد.

برای دریافت این پروانه کسب داشتن تحصیلات آکادمیک و مدارک و مهارت‌های علمی و تخصصی مرتبط ضروری است. این مجوز امکان تاسیس یک شرکت حقیقی یا مجازی را میسر می‌کند. وجود کفیل در این مدل شرکت ضروری است اما امکان مالکیت صد در صدی برای متقاضی هم وجود دارد. در این صورت نام کفیل فقط به عنوان یک نماینده قانونی با درآمدی سالانه در قرارداد ذکر می‌شود.

مجوز تجاری  Cammercial License

این پروانه اجازه فعالیت تجاری یعنی خرید و فروش و واردات و صادرات انواع کالاها مثل پوشاک، جواهرات قیمتی و تجهیزات مختلف را به متقاضی می‌دهد. همچنین در بخش خدماتی این مجوز امکان خرید و فروش املاک هم وجود دارد. این نوع شرکت‌ها هم امکان ثبت مجازی و حقیقی دارند. وجود کفیل هم الزامی نیست. با این مجوز هم ویزای پارتنر یا Partner Visa جهت اقامت به متقاضیان ارائه می‌شود.

مجوز صنعتی

:Industrial Licenseبرای ثبت شرکت در امارات متحده عربی می‌توان از طریق فعالیت در زمینه صنایع مختلف تولیدی و… هم اقدام کرد. شرکت صنایع غذایی، دارو، مواد آرایشی و صنعتی و شیمیایی و نفت و گاز و… نمونه‌هایی از این مورد هستند. این شرکت الزاما با مالکیت ۵۱ و ۴۹ برای کفیل و متقاضی و منحصرا به صورت حقیقی ثبت می‌شود.

با ثبت این شرکت‌ها می‌توان Partner Visa یا ویزای پارتنر دریافت کرد.

هزینه اقامت دبی با ثبت شرکت چقدر است؟

دبی به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تجاری در خاورمیانه، سطح بالای رفاه و کیفیت زندگی و امنیت کافی و تفریحات هیجان‌انگیز و بهداشت و نظم عمومی و… مقصد مهاجران زیادی است. برای اقامت و سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در این شهر مدرن توریستی راه‌های متفاوتی وجود دارد.

در صورت اقدام از طریق ثبت شرکت با توجه به نوع مجوز و محل تاسیس شرکت و هزینه‌های جانبی جهت ثبت برند و مراحل اداری و… مقدار هزینه متفاوت است. پیشنهاد می‌شود متقاضیان با توجه به مهارت‌های خود و شناخت بازار حوزه فعالیت مد نظرشان را انتخاب کنند. در ادامه بررسی مراحل اداری پیگیری پرونده و ثبت شرکت را با کمک مشاورین ثبت شرکت دبی یونیکن آسان‌تر طی کنند.

این هزینه‌ها با توجه به بازار بی‌ثبات ارز متفاوت است، اما می‌توان آن‌را چیزی حدود ۱۳۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰ دلار تخمین زد. البته لازم به ذکر است که در دبی مالیاتی برای حساب‌ها و گردش‌های مالی لحاظ نمی‌شود اما مالیات ثبت شرکت هم چیزی حدود ۵% از هزینه‌های ثبت است که به آن اضافه می‌شود.

جمع بندی
در این مطلب به اختصار به شرایط ثبت شرکت و اقامت در امارات و دبی اشاره شد. با توجه به موارد یاد شده بهترین نوع شرکت برای متقاضیان ایرانی شرکت‌های خدماتی و تجاری هستند که با مسئولیت محدود(LLC) و یا سهامی (Civil Company) و غیر سهامی( Sole Establishment)  فعالیت می‌کنند. برای کسب اطلاعات دقیق و به‌روز توصیه می‌شود متقاضیان از سایت یونیکن دیدن کنند.

علاقه‌مندان در صورت تمایل به ثبت شرکت در امارات و دبی، می‌توانند از مشاورین موسسه مهاجرتی یونیکن خدمات مشاوره‌ را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند. مجموعه خوش سابقه یونیکن می‌تواند راه‌گشای متقاضیان در امور حقوقی و قانونی مهاجرت  به امارات باشد

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx