بهترین فرش کلاسیک ماشینی کدام است؟

dell ghatar.com ۱۲ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۲

در این مقاله از قالیشویی ملت قصد داریم در ارتباط با فرش ماشینی کلاسیک نکاتی را بیان کنیم که برای آگاهی از تمامی نکات می‎‌توانید در ادامه با ما همراه باشید. در جواب اینکه بهترین نوع فرش کلاسیک ماشینی کدام است باید بگوییم بهترین نوع فرش آن است که بافت خوب و مقاومتی خوب نیز داشته باشد.

بهترین فرش کلاسیک ماشینی

البته داشتن تراکم خوب نیز حرف اول را می‌زند، زیرا داشتن تراکم بالا باعث افزایش کیفیت فرش می‌شود و توصیه ما این است که اگر قصد تهیه فرشی از این نوع را دارید آن را با تراکم بالای ۱۰۰۰ تهیه کنید تا در این صورت از کیفیت و دوام آن اطمینان حاصل کنید. اگر قصد دارید فرش را برای مکان‌های کم رفت و آمد تهیه کنید نیازی نیست که حتما تراکم فرش بالا باشد شما می‌توانید فرشی با تراکم ۷۰۰ و حتی کمتر نیز تهیه کنید.

باید بدانید که اگر می‌خواهید فرش کلاسیک خود را بشویید بهتر است دقت لازم را در این کار به خرج دهید و بدون داشتن اطلاعی از نوع مواد شوینده از آن‌ها استفاده نکنید. معمولا پشت فرش کلاسیک یک برگه وجود دارد که اطلاعات فرش روی آن درج شده است که می‌توانید از آن اطلاعات درج شده پشت فرش کمک بگیرید و با توجه به این امر بهترین روش شستشو را برای آن انتخاب کنید، زیرا نحوه شستشو معمولا بسته به تراکم و جنس الیاف فرش متفاوت خواهد بود. به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم به جای به دردسر انداختن خود از خدمات فرش شویی قالیشویی‌ها استفاده کنید. در اینجا پیشنهاد ما به شما قالیشویی ملت است که می‌توانید از انواع خدمات آنان مانند موکت‌شویی، مبل‌شویی و حتی خدمات رفوگری در صورت نیاز استفاده کنید. همچنین این قالیشویی در سطح تهران شعبه‌های زیادی مانند شعبه فرمانیه یا شعبه سیدخندان، شعبه نوبنیاد و شعبه قالیشویی دروس دارد.

قالیشویی  دروس

تنوع رنگ در فرش کلاسیک چگونه است؟

علت اینکه این نوع از فرش‌ها طرفداران زیادی دارند، تنوع بالای رنگی این نوع از فرش‌ها است که معمولا خریداران فرش کلاسیک بر اساس اجزای مختلف دکوراسیون منزلشان مانند پرده یا مبل و .. طرح رنگی فرش را انتخاب می‌کنند. برای فضاهای مدرن، فرش‌های کلاسیک با زمینه رنگی روشن و طرح ساده بهترین انتخاب است، اما برای فضاهای سنتی انتخاب فرش کلاسیکی که طرح افشان یا درختی و حتی بته و جقه داشته باشد انتخاب بهتری است.

جدا از انتخاب هر گونه فرش کلاسیک باید شستن مداوم فرش را در لیست کارهای خود قرار دهید که از این طریق می‌توانید از فرش‌های خود مراقبت و نگهداری کنید و به همین جهت می‌توانید مدت زمان زیادی از فرش‌های خود استفاده کنید. یکی از بهترین مراکز قالیشویی در تهران قالیشویی ملت است که می‌توانید از انواع خدمات آنان مانند فرش شویی، موکت شویی و مبل شویی استفاده کنید شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آنان به نشانی https://melatcarpet.com مراجعه کنید.

فرش کلاسیک برای چه نوع دکوراسیونی کاربرد دارد؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فرش کلاسیک برای چه نوع سبک‌هایی از دکوراسیون کاربرد دارد؟ یا کدام طرح از فرش را می‌توان برای دکوراسیون منزل استفاده کرد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که فرش‌های کلاسیک همخوانی بالایی با دکوراسیون مدرن یا حتی دکوراسیون سنتی دارند و بدین گونه نیست که فقط بتوان از آن‌ها برای یک دکوراسیون خاص بهره گرفت. به همین علت در ادامه شما را بیشتر با دکوراسیون منزل با فرش کلاسیک چه به صورت مدرن و چه به صورت سنتی آشنا خواهیم کرد.

دکوراسیون مدرن با فرش کلاسیک

باید بدانید که انتخاب فرش کلاسیک تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد، اما باید به هر حال مراقب باشید تا در کنار انتخاب بر اساس سلیقه خویش فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. معمولا برای دکوراسیون منازل از فرش‌های کلاسیکی استفاده می‌کنند که طرح‌های به روز و جدیدی داشته باشند. این به این معنا نیست که فرش‌هایی با طرح قدیمی مناسب دکوراسیون منازل مدرن نباشند. باید فرشی را برای فضای مدرن انتخاب کنید که دارای زمینه‌ای روشن رنگی باشد مانند کرم، شیری و یا سفید. برای طرح فرش نیز می‌توانید از مدل طرح‌های افشان یا بته، خشتی و جقه نیز استفاده کنید.

دکوراسیون سنتی با فرش کلاسیک

هنوز هم بسیاری از منازل دارای دکوراسیون سنتی هستند و به همین علت ممکن است خیلی از افراد برای خرید یک فرش کلاسیک به سمت خرید فرش کلاسیک با طرح‌های خشتی و قدیمی بروند. ترکیب دکوراسیون سنتی و فرش کلاسیک خشتی بسیار جذاب خواهد شد. حتی فرش‌های کلاسیک با طرح زمینه آجری، سرمه‌ای و خاکستری می‌تواند نمای بسیار خوبی به دکوراسیون سنتی منزل شما بدهد.

قیمت فرش‌های کلاسیک 12 متری

قیمت فرش کلاسیک

قیمت فرش‌های کلاسیک ۱۲ متری از حدود قیمت ۱٫۵ میلیون تومان شروع می‌شود و در گران‌ترین حالت به ۴ میلیون تومان خواهد رسید . باید بدانید که این اختلاف قیمت، به علت بافت و کیفیتی که فرش دارد ایجاد شده است و این را هم در نظر بگیرید که اگر می‌خواهید فرشی کلاسیک بخرید بهتر است آن را با کیفیتی بالا تهیه کنید تا بتوانید طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنید، زیرا فرش‌های ارزان قیمت دوام کمتری خواهند داشت و اصلا برای استفاده در محیط‌های پر رفت و آمد مناسب نخواهند بود. به همین علت بهتر است اگر می‌خواهید فرش را در محیطی پر رفت و آمد پهن کنید، فرش کلاسیکی با کیفیت و تراکم و دوام بالا خریداری کنید. همچنین برای اینکه بتوانید از خرید فرش با کیفیت اطمینان حاصل کنید بهتر است از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم در ارتباط با فرش کلاسیک و نحوه دکوراسیون منزل با این نوع فرش‌ها اطلاعاتی به شما بدهیم، اما این را در نظر داشته باشید برای دوام فرش تنها کیفیت آن تاثیر گذار نخواهد بود و حتما باید به شستشوی اصولی آن توجه لازم را داشته باشید.  توصیه ما این است که حتما برای شست و شوی اصولی از مراکز معتبر بهره گیرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx