تکنولوژی wizsense داهوا و ۵ قابلیت مهم آن

dell ghatar.com ۱۳ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۴

امروزه با پیشرفت تکنولوژِی در اکثر رشته ها تاثیرات بسیار مثبتی در کارکرد ابزارهایمان داشته است. هوشمند شدن سیستم های نظارتی و حفاظتی مانند دوربین های مداربسته باعث بالارفتن امنیت و حفاظت دقیق تر از محیط و افراد شده است.

تکنولوژی wizsense داهوا

با استفاده از دوربین های مداربسته از اتفاق های ناگوار جلوگیری کرده و درصورت بروز اتفاق با تکنولوژی های جدید و پیشرفته به راحتی میتوانید قدرت تشخیص را بالا ببرید.تکنولوژی winsense  داهوا با قابلیت های پیشرفته و به روز کار را برایمان سهولت بخشیده.در ادامه به معرفی این تکنولوژی و قابلیت های مهم آن میپردازیم.با ما همراه باشید.

فناوری wizsense چیست؟

WizSense که توسط فناوری داهوا راه‌اندازی شد، مجموعه‌ای از محصولات و راه‌حل‌های هوش مصنوعی است که از تراشه هوش مصنوعی مستقل و الگوریتم یادگیری عمیق استفاده می‌کنند. این تکنولوژی می تواند انسان و وسیله نقلیه را در یک تصویر با دقت بالا تشخیص دهد و کاربران را قادر می سازد تا روی اهداف واقعی تمرکز کنند.تکنولوژی wizsense  در دوربین مداربسته داهوا تصاویر ویدئویی را به صورت هوشمند و با سرعت بالا مورد ارزیابی قرار میدهد.

ویژگی تکنولوژی wizsense

ویژگی های کاربردی تکنولوژی wizsense

هوش مصنوعی به کار رفته در این تکنولوژی به کاربردان امکان جستجوی پیشرفته و هوشمندتری را ارائه میدهد.تکنولوژی wizsense  داهوا از قابلیت ها و ویژگی های بسیار مهمی برخوردار میباشد که در ادامه به چند نمونه از این موارد میپردازیم.

تشخیص رنگ

در قسمت جستجوی پیشرفته داهوا با ارائه ی تصویر مورد نظر و یا حتی رنگی خاص تنها با یک کلیک به هدف خود برسید.سوژه ی مد نظر میتواند انسان یا وسیله نقلیه باشد تمامی جزئیات در پایگاه داده ذخیره میشود و برای پیدا کردن آن دیگر نیازی به سپری کردن زمان زیادی نیست و در سریع ترین حالت ممکن میتوانید به اطلاعات و جزئیات دست پیدا کنید.

شمارش افراد حاضر در محیط

از دیگر ویژگی های این تکنولوژی میتوان به شمارش افراد حاضر در یک محیط اشاره کرد.برای این امر شما میتوانید با تعیین محدوده در دوربین آمار دقیقی را به دست بیاورید.همچنین میتوانید گزارش های هفتگی و روزانه را از دوربین بخواهید.شما با استفاده از این تکنولوژی میتوانید تنظیمات را طوری تنظیم کنید که افراد تکراری را یک بار بشمارد و این از ویژگی های برتر دوربین های دارای هوش مصنوعی میباشد.

تشخیص و شناسایی چهره

تکنولوژی winsense در دوربین های مداربسته داهوا این امکان را به شما میدهد تا افراد و پرسنل خود را به دوربین معرفی کنید تا در صورت ورود افراد غیر مجاز علامت هشدار اعلام شود.همچنین پس از شناسایی یک برخورد از نوع انسانی به کاربران کمک میکند تا از طریق تشخیص چهره ویژگی های انسانی را تشخیص دهد و در صورت لزوم ان ها را دسته بندی کند از این رو شما میتوانید دسترسی راحت تر و سریع تری به داده ها داشته باشید.

اعلام سریع یک رویداد

با اطلاع رسانی هشدار در زمان وقوع جرم همچنین نوع نفوذ انسانی یا وسیله نقلیه به کاربران هشدار میدهد و کاربران را قادر میسازد تا به راحتی از طریق فیلم های ضبط شده هشدار ها را تایید کنند و همین امر باعث میشود افراد مشکوک و مزاحم را به طور جدی هشدار دهد و احتمال وقوع حادثه های ناگوار به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

دسته بندی اطلاعات برای جستجوی راحت تر

این تکنولوژی در دوربین مداربسته داهوا داده ها را به صورت هوشمندانه تجزیه و تحلیل و دسته بندی میکند تا در صورت لزوم بتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن به تصاویری که میخواهید دسترسی داشته باشید.

محصولات تکنولوژی winsense داهوا

محصولات تکنولوژی winsense داهوا

این تکنولوژی، متشکل از انواع محصولات تحت شبکه و HDCVI داهوا است و دارای تنوع محصول بسیار متنوع میباشد و حتی شامل دوربین حرارتی (Thermal) و PTZ نیز می شود. در ادامه چند محصول از WizSense داهوا را معرفی می کنیم:

IPC-HFW3549E-AS-LED

این دوربین با استفاده از میکروفن داخلی و یا اتصال میکروفن خارجی، امکان ارائه و ذخیره صدای محیط پیرامون را دارد. همچنین می تواند تصاویر تمام رنگی را به صورت ۵MP به شما عرضه کند،. در طراحی این دوربین، جای مناسبی برای قرار گیری رم داخلی (Micro SD Card) در نظر گرفته شده است که امکان پشتیبانی از حافظه ۲۵۶GB را فراهم ساخته است.

NVR2216-I

این دستگاه ذخیره ساز تحت شبکه (NVR)، دارای ۱۶ کانال است، پشتیبانی از دو هارد ۸TB را انجام می دهد و می تواند از دوربین های تحت شبکه تا رزولوشن ۱۲MP و پهنای باند کلی ۲۰۰Mbps پشتیبانی کند. تکنولوژی WizSense  با تکنولوژی هوش مصنوعی یا AI همگام شده است که امکان پشتیبانی یک کانال از ۱۶ کانال را برای شناسایی و تشخیص چهره، دو کانال برای امنیت پیرامون و چهار کانال برای تشخیص حرکت هوشمند، فراهم ساخته است.

همچنین، امکان ذخیره سازی ۱۰ الی ۵۰۰۰ عکس چهره را در دیتا بیس مهیا ساخته است. این NVR با بهره گیری از فرمت فشرده سازی تصاویر H.265+، پهنای باند و فضای ذخیره سازی را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.

خرید دوربین مداربسته داهوا از مراکز معتبر

با توجه به برند های زیادی که در بازار وجود دارد خرید دوربین مداربسته از مراکز معتبر یکی از نکاتی میباشد که باید به آن توجه زیادی شود.دیجی داهوا یکی از نمایندگی های معتبر داهوا در ایران میباشد که شما میتوانید تمامی محصولات امنیتی و نظارتی از برند داهوا را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه از این سایت خریداری نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت های به روز دوربین داهوا با کارشناسان دیجی داهوا با شماره ۹۱۰۰۶۰۰۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx