عکس/زشت‌ترین شادی پس از گل جام جهانی

noora ghatar.com ۱۹ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۴۷

مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی امشب تیمش، شادی عجیب و غیرمعمولی را رو به بازیکنان حریف انجام داد.

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تاریخ جام جهانی با برتری آرژانتین در ضربات پنالتی به پایان رسید. البی‌سلسته بعد از این که پیروزی دو بر صفر را با تساوی دو – دو عوض شد، توانست در ضربات پنالتی از سد هلند گذشته و در شب حذف برزیل، جشن صعود بگیرد.

دیدار آرژانتین – هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ همه چیز داشت و خشونت و درگیری بین بازیکنان هم بخشی از این همه چیز بود. در طول ۱۲۰ دقیقه بازیکنان دو تیم با توجه به فشار بالای کار، در بی‌اعصاب‌ترین شکل ممکن مترصد بهانه بودند تا به هر شکل ممکن از خجالت هم دربیایند. درگیری شدید دقیقه ۹۰ مهمترین این اتفاقات بود تا بازیکنان با بیشترین دوزِ کدورت ممکن وارد سی دقیقه و سپس ضربات پنالتی شوند.

آرژانتینی‌ها که بعد از دریافت دو گل، برد آسان خود را در آستانه از دست رفتن می دیدند، در ضربات پنالتی موفق تر از هلند ظاهر شده و توانستند این تیم را شکست دهند. آخرین ضربه که به گل تبدیل شد، جشن دیوانه وار یاران مسی هم کلید خورد؛ جشنی که یک صحنه بسیار عجیب و غیرمعمول هم داشت.

  واکنش به پیراهن مهسا امینی در بازی ایران-ولز+عکس

پنالتی مارتینز که به گل تبدیل شد و پیروزی آرژانتین قطعی، بازیکنان این تیم مرکز زمین را با سرعت نور به سمت او طی کردند تا در آغوشش گرفته و جشن صعود را شروع کنند؛ آنها یکی یکی از کنار هلندی‌هایی می گذشتند که خسته و غمگین از باخت، نای حرکت نداشتند؛ این بازیکنان در همین حین که شادی بازیکنان حریف را تماشا می کردند، با رفتاری عجیب از سوی نیکولاس اوتامندی روبرو شدند که با دستان خود برای آنها شکلک درآورده و در حال انجام شادی بود.

شادی عجیب تیم آرژانتین

این حرکت مدافع سابق سیتی که هم اینک در بنفیکا توپ می زند، در حالی انجام شد که معمولا بازیکنان تیم برنده به دلداری بازیکنان حریف می پردازند و در چنین سطحی کمتر دیده شده که این گونه واکنشی را در چنین سطحی از فوتبال شاهد باشیم.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  پیروزی برابر آرژانتین، عربستان را تعطیل کرد!
منبع: همشهری آنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx