راهنمای کامل خرید دستگاه ساشه مایعات (بسته بندی تک نفره)

dell ghatar.com ۲۲ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۰

هنگام خرید یک دستگاه ساشه باید به نکاتی توجه کنید تا دستگاهی خوب و کاربردی را انتخاب نمایید. در این مقاله، راهنمای کاملی را برای خرید یک دستگاه ساشه مایعات خوب خدمت‌تان ارائه می‌دهیم. ضمن اینکه در ادامه، تعدادی دستگاه پیشنهادی را به شما معرفی می‌کنیم که کیفیتی مطلوب و عملکرد قابل توجهی دارند.

پیشرفت تکنولوژی همواره مزیتی بزرگ برای انسان‌ها بوده و هست. از زمانی که ماشین آلات جایگزین نیروهای انسانی شدند، کارها را بهینه‌تر، کاربردی‌تر و با سرعت بیشتری به عمل می‌رساندند که از هر جهت به نفع کارفرمایان است. یکی از انواع بخصوص ماشین آلات، دستگاه‌های مخصوصی هستند که در کارخانه‌جات و کارگاه‌های صنعتی و همچنین در رستوران ها استفاده می‌شوند و در بین آنها، دستگاه ساشه مایعات یکی از کاربردی‌ترین ماشین آلات صنعتی در زمینه‌ی بسته بندی مواد است.

دستگاه ساشه مایعات

مثل هر محصول دیگری، هنگام خرید یک دستگاه ساشه نیز باید به نکاتی توجه کنید تا دستگاهی خوب و کاربردی را انتخاب نمایید. در این مقاله، راهنمای کاملی را برای خرید یک دستگاه ساشه مایعات خوب خدمت‌تان ارائه می‌دهیم. ضمن اینکه در ادامه، تعدادی دستگاه پیشنهادی را به شما معرفی می‌کنیم که کیفیتی مطلوب و عملکرد قابل توجهی دارند.

مشخصات یک بسته بندی استاندارد

قبل از اینکه به خصوصیات خودِ دستگاه ساشه بپردازیم، باید تعریف درستی از کاربرد آن داشته باشیم. همانطور که گفتیم دستگاه ساشه، وظیفه بسته بندی محصولات مختلفی (اعم از مواد خوراکی و غیر خوراکی) را به صورت تک نفره دارد. ساشه در واقع ظرف، کیسه یا پاکت سلفونی است که مواد درون آن بسته بندی می‌شوند. حال که با تعریف ساشه و عملکرد دستگاه ساشه بیشتر آشنا شدیم، جالب است نکاتی را درباره خصوصیات یک ساشه یا بسته بندی استاندارد بدانیم. چون دانستن این نکات خصوصا در زمینه بسته بندی مواد غذایی، اهمیت ویژه‌ای پیدا می کند. یک ساشه یا بسته بندی استاندارد:

  1. متریال باکیفیت و مرغوبی دارد.
  2. امکان چاپ بر روی آن وجود دارد.
  3. قابل استفاده در ماشین آلات لفاف است.
  4. امکان دوخت با حرارت روی بسته وجود دارد.
  5. قابلیت شکل پذیری از طریق باد، خلا یا فناوری‌های حرارتی را داراست.

راهنمای خرید دستگاه ساشه مایعات (بسته بندی تک نفره)

دستگاه ساشه مایعات مخصوص بسته بندی انواع مایعات اعم از غلیظ، رقیق و … است. این دستگاه هم برای بسته بندی مایعات خوراکی مانند سس، مربا، عسل و همچنین مایعات غیرخوراکی اعم از شامپو، مایع ظرفشویی، صابون مایع و غیره استفاده می‌شود. دستگاه‌های ساشهِ مایعات از لحاظ نوع بسته بندی، به مدل‌های دوخت سه طرفه، دوخت چهار طرفه و مدادی تقسیم می‌شوند.

یکی از نکاتی که اغلب خریداران به آن توجه ویژه‌ای دارند، تنظیم سرعت بسته بندی دستگاه است. دستگاه‌های ساشه هوشمند این قابلیت را به تولید کنندگان می‌دهند که بتوانند سرعت را با توجه به نوع بسته بندی و ماده‌ی محتوی آن، تنظیم کنند. این کارایی دستگاه موجب می شود تا عملکرد آن بهینه‌تر و به صرفه‌تر شود. دستگاهی که هوشمند باشد همچنین به تولید کننده امکان تعریف و تعیین دستورالعمل‌های مناسب را می‌دهد و تنها کافیست منتظر اجرای دستورات توسط دستگاه باشد.

نکته مهم بعدی توجه به جنس بدنه‌ی دستگاه ساشه مایعات، تیغه‌ها و المنت‌های حرارتی بکار رفته در آن است. بدنه‌ی دستگاه باید از متریال مرغوب و باکیفیتی ساخته شده باشد. همچنین تیغه‌های دستگاه باید از جنس استیل باشند تا کیفیت آنها به مدت زیادی حفظ شده و هیچگاه دچار زنگ زدگی یا خوردگی نشوند.

ضمنا به نوع دوخت و بسته بندی ساشه نیز دقت کنید. دستگاه‌های ساشه مایعات به دلیل نوع ساشه‌ی انتخابی (نوع بسته بندی‌ایی که مایع درون آن ریخته می‌شود) و محتویات درون آن، باید دوخت سه طرفه یا چهار طرفه انجام بدهند تا درزهای ساشه به طور کامل بسته شوند و مایع از درون آن به بیرون نشت نکند. البته به جز این موارد، یکی دیگر از انواع دوخت‌های پرکاربرد در دستگاه ساشه مایعات، دوخت مدادی است که به دلیل مطابقت با فناوری‌های روز جهان، بسته بندی‌های تولید شده با این نوع دوخت بسیار مقاوم هستند.

انواع دستگاه‌های ساشه مایعات با بسته بندی تک نفره

دستگاه بسته بندی تک نفره سه نازله عمودی

دستگاه بسته بندی تک نفره سه نازله عمودی یکی از انواع ماشین آلات هوشمند است که همانگونه که ذکر کردیم، قابلیت تنظیم دستورالعمل‌های متناسب و دلخواه را به تولید کنندگان می‌دهد. ابعاد دستگاه به نحوی طراحی شده که قابل استفاده در بسیاری از مکان‌ها است. دستگاه به دلیل بهره‌مندی از فناوری پیشرفته، دارای دوخت مدادی است. ضمنا این فناوری، میزان برق مصرفی دستگاه را به حد قابل قبولی رسانده است. همچنین دارای ضمانت نامه و گارانتی‌های معتبری است که تثبیت کننده کیفیت خوب آن هستند.

دستگاه بسته بندی تکنفره مایعات

دستگاه بسته بندی تک نفره‌ی تک نازله عمودی

این دستگاه هوشمند جهت بسته بندی مایعات رقیق و غلیظ همچون سس، کشک، رب و … بکار می رود و نوع دوخت آن، سه طرفه است. دستگاه بسته بندی تک نازله مجهز به سیستم هوشمند PLC جهت عملکرد اتوماتیک، نمایشگر دیجیتال و شمارنده‌ی بسته‌ها است. این دستگاه، توانایی تولید ۴۰ بسته در دقیقه را دارد.

دستگاه بسته بندی تک نفره‌ی تک نازله عمودی

دستگاه بسته بندی تک نفره‌ی تک نازله افقی

دستگاه هوشمند تک نازله افقی برای بسته بندی مایعات با دوخت سه و چهار طرفه بکار می‌رود. این دستگاه مجهز به سیستم تنظیم سرعت است و همچنین قابلیت تغییر طول و عرض بسته‌ها، از طریق ان میسر می‌شود. این دستگاه تمامی مزایا و خصوصیاتی که قبلا گفته شد را داراست.

همه‌ی دستگاه‌های ساشه مایعاتی که نام برده شد، محصولات شرکت تکساز صنعت اراک هستند که ۲۵ سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی دارند.و شما می توانید به آسانی این محصول را از شرکت تکساز صنعت سفارش دهید.گروه صنعتی ما هر زمان آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx