همه چیز درباره پارتیشن بندی بدون فریم

dell ghatar.com ۲۳ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۸

پارتیشن فریم لس برای فضاهای تجاری و مسکونی مناسب است.

پارتیشن بندی بدون فریم

انعطاف‌پذیری و ظاهر مدرن این محصول مکمل هر فضای داخلی خواهد بود. شیشه‌هایی که برای پارتیشن‌ها استفاده می‌شود از موادی با کیفیت بالا بوده و در شکل‌های مختلفی به صورت فریم لس، دوجداره، تک جداره و … عرضه می‌شود. این دیوارهای شیشه‌ای سازگار با محیط زیست بوده و با حداقل تعمیر و نگهداری عمر طولانی دارند.

پارتیشن بدون فریم

این جداکننده‌های شیشه‌ای قابل جابه‌جایی بوده و با روکشی بدون درز، سبکی فوق‌العاده مدرن را ارائه می‌دهند. پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس دارای ارزش زیبایی‌شناختی خوبی هستند و استفاده از نورپردازی بر روی پانل‌های پارتیشن شیشه‌ای جزئیات خلاقانه و رنگ‌ها و آرم‌های شرکتی را به وضوح نشان خواهد داد و می‌تواند فاکتور مهمی برای دفتر کار شما باشد.

پارتیشن شیشه‌ای بدون قاب یا پارتیشن فریم لس نقشی دوگانه از حریم خصوصی همراه با احساس فضایی امن را به شما ارائه می‌دهد. برای حفظ حریم خصوصی بیشتر درب‌های آکوستیک دوجداره دارای پرده‌های کنترل از راه دور بوده و به عنوان یک گزینه مناسب در دسترس هستند. اکثر پارتیشن‌های شیشه ای از قاب آلومینیومی یا قاب پلاستیکی از جنس پلی استر ساخته شده‌اند. اجزای آلومینیومی اکسپوز دارای پوشش پودری آنودایز ساتن یا پلی‌استر بوده که در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها به صورت استاندارد موجود هستند.

پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس برای دیوارهای غیر باربر طراحی شده‌اند و با اتصالات PVC خشک و شفاف برای ایجاد خطوط بدون درز به هم متصل می‌شوند. طراحی نوآورانه پارتیشن فریم لس با تمام سیستم‌های پارتیشن‌بندی Applied Workplace سازگاری کامل دارد و سیستمی را ایجاد می‌کند که نصب آن بسیار آسان خواهد بود و با قابلیت استفاده مجدد از پارتیشن‌های جداشدنی اداری، ساده و مقرون‌به‌صرفه است.

دلایل استفاده از پارتیشن فریم لس

یکی از مهمترین دلایل استفاده از پارتیشن فریم لس این است که بدون هیچ هزینه اضافی می‌توانید بودجه خود را کاهش دهید؛ زیرا محل کار شما بدون نیاز به هیچ‌گونه هزینه برای نصب و اجرا بنا می‌شود. بنابراین بهتر است بودجه خود را کاهش داده و از پرداخت‌های اضافی خودداری نمایید.

یکی دیگر از دلایل استفاده از پارتیشن فریم لس به روز بودن این سیستم است. پارتیشن شیشه ای بدون فریم به شما اجازه می‌دهد تا در هر زمانی محیط کار خود را ارتقا داده و اصلاح کنید. در این سیستم فضای کاری شما مطابق با نیازهای شما خواهد بود.

مزایای پارتیشن فریم لس چیست؟

پس از نصب پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم می‌توانید فضاهای چشمگیری را در دفتر خود ایجاد کنید. این فضا به کارمندان شما انگیزه می‌دهد تا با راندمان بیشتری کار کنند. همچنین مراجعین شما فضای آرامش‌بخشی را تجربه کرده و تمایل پیدا می‌کنند تا مجدداً به دفتر کار شما بیایند.

پارتیشن فریم لس به دلیل شفاف بودن و دسترسی به نور طبیعی محیط در بهره‌وری کار شما بسیار تأثیرگذار بوده و همچنین برای رفاه حال کارمندان گزینه مناسبی خواهد بود. همچنین پارتیشن دوجداره به دلیل عایق‌بندی مناسب از هدر رفت انرژی جلوگیری کرده و هزینه‌های جاری شما را کاهش خواهد داد.

نصب پارتیشن فریم لس

با توجه به ظاهر شیشه‌های بدون قاب، اکثر کسب‌وکارها می‌توانند طراحی پلان باز را در محیط خود حفظ کنند و در عین حال فضای لازم را برای سبک‌های کاری پویا ایجاد نمایند.

نصب پارتیشن فریم لس

نصب این شیشه‌ها از کف تا سقف بوده و به طور کامل فضا را خواهد پوشاند. البته با توجه به حداقل مشخصات این محصولات، دیوارهای شیشه ای تقریباً کل سطح دیوار را آزاد می‌گذارند. این سیستم‌ها محیط کاری را بزرگتر از آن چه که هست نشان می‌دهند. در برخی از مکان‌ها از لوازم جانبی آلومینیومی برای نصب شیشه و آلومینیوم استفاده می‌شود. ولی در اکثر موارد ترجیح بر این است تا کل دیواره‌ها از شیشه باشد و فقط قسمت‌های مهم مانند دستگیره‌ها از مواد دیگر تجهیز شوند.

درب‌های شیشه ای در پارتیشن دوجداره

سیستم پارتیشن فریم لس را می‌توان با درب‌های لولایی یا کشویی و با استفاده از لوازم جانبی مخصوص ترکیب کرد. برای اطمینان از ایمنی این سیستم، لبه شیشه‌ها نرم شده و صیقل داده می‌شوند. اتصال عمودی باقی‌مانده بین دو شیشه با نوار سیلیکونی شفاف یا فوم اکریلیک پر می‌شود تا از استحکام و مقاومت آن در برابر صدا و دما اطمینان حاصل شود.

درب‌های شیشه ای در پارتیشن دوجداره

همچنین در صورت نیاز، پروفیل‌های عمودی شیشه و دیوار را به هم متصل می‌کنند. شیشه‌های مات و رنگی فرصت‌هایی را برای ایجاد اتاق‌های منحصربه‌فرد و خصوصی فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید از فیلم‌ها و برچسب‌های تزئینی برای لوگوی شرکت یا سایر متن‌های تبلیغاتی بر روی شیشه‌ها استفاده کنید.

جمع بندی

برای تهیه پارتیشن فریم لس می‌توانید با شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که در این زمینه متخصص هستند کار کنید. این شرکت‌ها با توجه به نیاز شما در تهیه انواع پارتیشن دوجداره و پارتیشن فریم لس تلاش کرده و با نصب آن خریدی آسان را برای شما رقم خواهند زد. از پارتیشن دوجداره می‌توانید در شیشه‌های ویترین، دیوارهای شیشه‌ای و پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده کنید.

همچنین برای تعویض این شیشه‌ها نیاز است تا با استادکاران و متخصصان این محصول ارتباط برقرار کنید. توصیه می‌شود بدون مشورت با متخصص طراح اقدام به نصب و اجرای این محصول نکنید، زیرا باید از هزینه‌های احتمالی مجدد جلوگیری کنید. شما می‌توانید در وبسایت tetraglass.ir با مشاوران تتراگلس در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن مورد نظر خود در ارتباط باشید و با محاسبه گر آنلاین قیمت، قیمت پارتیشن خود را محاسبه نمایید. همچنین می‌توانید تمامی نمونه کارها را در وبسایت مشاهده کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx