لب‌های برجسته و طبیعی

dell ghatar.com ۲۴ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۸

داشتن لب‌هایی زیبا به زیباتر شدن چهره کمک شایانی می‌کند. زیبایی لب‌ها شاخص‌های متنوعی دارد؛ از جمله برجستگی آن‌ها، تناسب حجم لب‌ها با سایر اعضای صورت،‌ متناسب بودن حجم لب بالا و پایین، خوش فرم بودن لب‌ها و حتی شادابی پوست لب.

اگر لب‌های باریکی دارید یا به مرور زمان و با افزایش سن حجم لب‌هایتان کاهش پیدا کرده، می‌توانید با مراجعه به پزشکان متخصص و کلینیک‌های زیبایی معتبر با تزریق ژل‌، لب‌هایتان را به حجم مورد نظر برسانید. مراجعه به پزشک متخصص و واقع بین بودن شما در مورد نتیجه تزریق ژل به لب‌هایتان منجربه گرفتن بهترین نتیجه از این پروسه در جهت زیباتر شدنتان خواهد شد. فراموش نکنید حفظ تعادل در این افزایش حجم اهمیت ویژه‌ای دارد. گاها تصور می‌شود هرچقدر لب‌ها بزرگ‌تر و برجسته‌تر باشند، زیباتر خواهند بود؛ اما متعادل بودن اعضای چهره مهم‌ترین اصل در زیبایی شناسی است.

ژل لب مدل چاک دار

ژل لب مدل چاک دار

ماده اصلی تشکیل دهنده ژل و فیلر‌های تزریقی به بدن، هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید ترکیبی است که به طور طبیعی در بدن همه افراد به ویژه در بافت پوست آن‌ها وجود دارد. با افزایش سن میزان تولید آن کاهش پیدا می‌کند و می‌توان به روش‌های مختلفی از جمله تزریق کردن آن به زیر پوست این ماده را در اختیار بدن قرار داد.تزریق کردن ژل و فیلرها به لب‌ها با روش‌ها و تکنیک‌های بسیار متنوعی انجام می‌شوند. انتخاب روش تزریق با توجه به تشخیص پزشک و با در نظر گرفتن سلیقه بیمار صورت می‌گیرد.

یکی از روش‌های پرطرفدار برای تزریق ژل به لب‌ها، تزریق کردن ژل لب مدل چاکدار است. در چهره‌های طبیعی زیادی که لب‌های قلوه‌ای و برجسته دارند، خطوط طبیعی در لب پایین مشاهده می‌شود، یک خط اصلی و به نسبت عمیق، لب پایین را از وسط به دو بخش تقسیم می‌کند. در تکنیک تزریق ژل لب مدل چاکدرا این خط در لب پایین بوجود می‌آید.

لب مدل چاک دار مناسب چه مدل چهره‌ایست؟

برای تعیین حجم ژل و فیلر تزریقی و همچنین انتخاب فرم مناسب لب‌ها بهتر است از پزشک متخصص خود مشورت بگیرید. پزشک متخصص زیبایی با در نظر گرفتن فاکتورهای زیبایی در چهره شما، بهترین انتخاب از نظر زیبایی شناسی را ارائه می‌دهد. متخصص زیبایی به حفظ تعادل بین اجزاء چهره نیز توجه خواهد کرد که موجب طبیعی شدن زیبایی چهره می‌شود.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

به طور کلی افرادی که چشم‌هایی درشت و صورت ظریف داشته باشند، گزینه‌های ایده‌آلی برای انتخاب لب مدل چاکدار هستند. اگر چشم‌های فرد ریز یا گود باشد با انتخاب لب مدل چاکدار، چشم‌هایشان در حاشیه چهره قرار خواهد گرفت که از نظر فاکتورهای زیبایی مطلوب نمی‌باشد. بهتر است در انتخاب پزشک متخصص دقت زیادی به خرج دهید، در این حالت به پزشک خود اطمینان کافی خواهید داشت و به پیشنهاداتش اعتماد خواهید کرد.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

بعد از تزریق کردن ژل و فیلرها نیازی به بستری شدن یا استراحت کردن نخواهید داشت. با رعایت چند نکته اولیه مشخص، می‌توانید عوارض جانبی حاصل از تزریقات مانند تورم و کبودی را به سرعت از بین برده و نتیجه مطلوبی از انجام تزریقات مشاهده کنید:

  • محل تزریق را لمس نکنید و فشار ندهید.
  • از مصرف نوشیدنی‌های الکلی و استعمال دخانیات بپرهیزید.
  • روی صورت نخوابید.
  • از داروهای ضد انعقاد خون استفاده نکنید.
  • از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • در صورت مشاهده عوارض خاص و حاد با پزشکتان تماس بگیرید.

کلام آخر

تزریق کردن ژل و فیلر به لب‌ها منجر به برجسته شدن و افزایش حجم لب‌ها خواهد شد. می‌توانید تا حدودی به لب‌هایتان فرم خاصی بدهید؛ مثلا ژل لب مدل چاکدار تزریق کنید یا لب‌های روسی برای شما طراحی شود و موجب زیباتر شدن چهره خود شوید. از دیگر مزایای تزریق کردن ژل به لب‌ها، شاداب شدن پوست لب و بازگردانی حجم از دست رفته لب‌ها به مرور زمان است. تزریق کردن ژل و فیلرها از روش‌های بسیار کم دردسر، سریع و موثر در جراحی پلاستیک است. دکتر صراف یکی از پزشکان مخصص در این امر است که با در اختیار گذاشتن تجربه و علم زیبایی شناسی خود، بهترین نتیجه را برای بیمارانش به ارمغان می‌آورد. در مطب دکتر صراف از بهترین برندهای ژل برای تزریق استفاده می‌شود. با مراجعه به پزشکان متخصصی مانند دکتر صراف(https://drsarraf.com/) و گرفتن مشاوره پزشکی ریسک‌های این نوع تزریقات به حداقل خواهد رسید. تیم مجرب دکتر صراف با فراهم کردن محیطی آرام و دوستانه سعی دارند بهترین تجربه درمانی را برایتان رقم بزنند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx