خرید پایه چراغ پارکی

dell ghatar.com ۲۴ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۶

تامین روشنایی در محیط هایی مانند پارک ها و ویلاهای شخصی در زمان تاریکی اهمیت بسیار زیادی دارد. روشنایی مکان هایی مانند پارک ها علاوه بر این که در افزایش امنیت آن ها تاثیر زیادی دارد، باعث می شود که از حوادث ناشی از دید کم و تاریکی نیز جلوگیری شود.

از آن جایی که امکان نصب چراغ در چنین مکان هایی فقط بر روی یک پایه امکان پذیر است، می توان گفت مهمترین ابزار برای تامین روشنایی پارک ها، پایه چراغ پارکی است.

پایه چراغ پارکی که با نام هایی مانند پایه چراغ فلزی یا پایه چراغ ویلایی هم شناخته می شود، معمولا از لوله یا ورق های فولادی ساخته می شود. این پایه چراغ ها در اغلب موارد در روشنایی پارک ها و ویلاها استفاده می شوند. به همین دلیل و برای طول عمر بیشتر در مقابل باران، برف، گرما و سرما و… سطوح داخلی و خارجی آن را با روکش گالوانیزه گرم پوشش می دهند. این کار باعث می شود که پایه چراغ پارکی در برابر خوردگی و فرسایش ناشی از آب و هوا مقاومت بیشتری پیدا کند.

خرید پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی انواع مختلفی دارد. از انواع پایه چراغ های لوکس و شیک در ویلاها گرفته تا مدل های کلاسیک که در پارک ها دیده می شوند. مهمترین و اصلی ترین ویژگی یک پایه چراغ پارکی خوب، کیفیت مواد اولیه ای است که در تولید و پرداخت آن بکار می روند.

مهم ترین نکات در هنگام خرید پایه چراغ پارکی

مقاومت بدنه پایه

همانطور که می دانید، پایه چراغ پارکی، معمولا در محیط های روباز و در معرض تابش خورشید و باران و برف قرار دارد و همواره در معرض عوامل فرسودگی و خوردگی قرار دارند. به همین دلیل اولین نکته در خرید پایه چراغ پارکی توجه به مقاومت و استحکام بدنه آن است.

همانطور که گفته شد، مهمترین ویژگی یک پایه چراغ پارکی، مقاومت و استحکام بدنه آن در برابر عوامل فرسایش و خوردگی است. جنس فلزی که در ساخت بدنه آن استفاده شده و همچنین جنس رویه یا پوشش سطح خارجی و داخلی آن نقش مهمی در افزایش مقاومت و طول عمر پایه چراغ پارکی دارد.

طراحی پایه چراغ پارکی

طراحی یک پایه چراغ پارکی باید به گونه ای باشد که بتواند به خوبی محوطه اطراف خود را روشن کند. علاوه بر این زیبایی و جذابیت آن نیز نقش مهمی در زیبایی پارک یا محوطه ویلا یا باغ دارد. بسته به محلی که می خواهید پایه را در آن نصب کنید، ارتفاع پایه نیز باید در حد مناسب باشد.

رنگ و پوشش پایه چراغ پارکی

رنگ و پوشش سطحی یک پایه چراغ پارکی باید از جنسی باشد که در برابر رطوبت شدید، تابش مستقیم آفتاب و دیگر عوامل فرسایش زا، مقاوم باشد. رنگ های روغنی عادی تا حدی از نفوذ رطوبت جلوگیری می کنند اما در برابر تابش مستقیم آفتاب بسیار ضعیف عمل می کنند.

بهترین نوع رنگ که در پایه چراغ های پارکی استفاده می شود رنگ الکترو استاتیک است که از مواد پلی استر کوره ای تهیه شده باشد. این نوع رنگ ها علاوه بر اینکه در برابر تابش و رطوبت مقاومت دارند، در برابر باران های اسیدی و مواد خورنده نیز بسیار مقاوم هستند.

طراحی پایه چراغ پارکی

انواع پایه چراغ پارکی

پایه چراغ های پارکی بر اساس جنس و متریالی که در آن ها بکار می روند، دسته بندی می شوند. جنس یک پایه چراغ پارکی در اکثر موارد بر اساس آب و هوا و موقعیت جغرافیایی که در آن نصب می شوند، تعیین می شود. بطور مثال یک پایه چراغ که قرار است در یک خیابان نصب شود با یک پایه چراغ که برای نصب در یک پارک تولید شده، جنس متفاوتی دارد.

پایه چراغ پارکی

این نوع پایه چراغ ها که همانطور که از نامش پیداست صرفا برای نصب در پارک ها تولید می شوند، معمولا از ورق، لوله یا نبشی های فولادی تولید می شوند. بدنه اصلی این پایه چراغ ها را همین متریال ها تشکیل می دهند و سایر متریال ها برای زیبایی و جلوه بصری به آن افزوده می شود. همچنین سطح داخلی و خارجی این پایه ها معمولا با پوشش گالوانیزه گرم پوشیده می شود و رنگ بکار رفته در آن ها از نوع رنگ های پودری الکترو استاتیک است.

پایه چراغ دکوراتیو یا تزیینی

بدنه اصلی این نوع پایه چراغ های پارکی از لوله یا ورق های فولادی است. علاوه بر این برای زیبایی بیشتر و جلوه بصری آن از ورق های آلومینیوم و چدن در رنگ های طلایی یا مسی استفاده می شود. در این نوع پایه چراغ ها نیز از پوشش گالوانیزه گرم و رنگ پودری استفاده می شود. جلوه بصری و زیبای و ظرافت این نوع از پایه چراغ ها دارای اهمیت زیادی است.

پایه چراغ لوله ای

این نوع پایه چراغ ها همانطور که از نام آن مشخص است، دارای بدنه اصلی از جنس لوله های فولاد هستند. این نوع پایه چراغ ها معمولا دارای جلوه بصری خاصی نیستند و زیاد به زیبایی آن ها توجهی نمی شود. به صورت ساده تولید و عرضه می شوند و جنس رنگ و پوشش آن نیز معمولا توسط خریدار تعیین می شود.

عوامل تاثیر گذار در قیمت پایه چراغ پارکی

هر پایه چراغ پارکی، فارغ از نوع آن دارای یک نقشه فنی است. این نقشه فنی شکل و شمایل، ابعاد، مواد اولیه و میزان متریال مصرفی در تولید آن را مشخص می کند. زمانی که نقشه فنی یک پایه چراغ طراحی می شود، کارشناسان فنی میزان مواد اولیه ای که در تولید آن به کار می روند را برآورد می کنند. پس از برآورد مقدار مواد اولیه، تعیین قیمت آن بر اساس قیمت روز مواد اولیه، انجام می شود.

اصلی ترین و مهمتری عامل در تعیین قیمت یک پایه چراغ پارکی، جنس مواد بکار رفته در بدنه اصلی آن است. بدنه اصلی پایه ها معمولا از فولاد ساخته می شود. اما فولاد دارای عیار و درجه های مرغوبیت مختلفی است. بطور مثال عمده فولادی که در تولید پایه چراغ پارکی بکار می رود، فولاد ST37 است. اما همانطور که گفته شد در تولید پایه چراغ، از ورق ها و لوله های فولادی با ویژگی های متفاوت نیز استفاده می شود.

پس می توان نتیجه گرفت که بخش عمده ای از قیمت یک پایه چراغ پارکی را میزان فولاد بکار رفته در آن مشخص می کند. هرچه میزان فولاد بکار رفته در یک پایه چراغ بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. ضمن اینکه قیمت پایه چراغ همانطور که گفته شد بر اساس قیمت روز فولاد در بازار مشخص خواهد شد.

روش های خرید پایه چراغ پارکی

برای خرید پایه چراغ پارکی می توان به دو روش زیر اقدام کرد:

خرید حضوری پایه چراغ پارکی

در حال حاضر در ایران تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید و توزیع انواع پایه چراغ ها فعالیت می کنند. شما می توانید با پرس جو و یا جستجو در اینترنت به این واحدهای تولیدی یا فروشگاه های مربوط به آن ها دسترسی پیدا کنید. اما مسئله حائز اهمیت این است که شما باید به سراغ تولید کنندگان معتبر و دارای مجوزهای لازم بروید تا بتوانید با خیالی راحت خرید خودتان را انجام دهید.

یکی از بهترین تولید کنندگان انواع پایه چراغ و سایر لوازم روشنایی محیطی، شرکت نور پارس هیراد در مشهد است .این مجموعه از سال ۱۳۸۴ با هدف طراحی پیشرفته سازه های مدرن روشنایی در شهر مشهد فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه تا کنون مشتریان مختلفی در سرتاسر ایران داشته است. از جمله مشتریان نور پارس هیراد، می توان از شهرداری های کلان شهرهای مشهد و شیراز و همچنین شهرداری های آمل، قشم، بابلسر و گرگان نام برد.

شما می توانید با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۶۰۵۱۱۶ تماس بگیرید و از نحوه بازدید و ثبت سفارش جهت خرید انواع پایه چراغ پارکی مطلع شوید.

شرکت نور پارس هیراد

خرید آنلاین پایه چراغ پارکی

در حال حاضر تعدادی از شرکت ها و کارخانه های تولید سازه های روشنایی در ایران اقدام به راه اندازی وب سایت جهت معرفی و فروش محصولات خود کرده اند. شرکت نورپارس هیراد نیز یکی از اولین شرکت ها بود که در زمینه فروش آنلاین محصولاتش، اقدامات لازم را انجام داده و وب سایت خود را طراحی و راه اندازی کرده است.

شرکت نورپارس هیراد یکی از بهترین و معتبرترین واحدهای تولید سازه های روشنایی، از جمله پایه چراغ پارکی است. این مجموعه با تولید انواع پایه چراغ پارکی مدرن و کلاسیک نظر مشتریان بسیاری را به محصولات متنوع و با کیفیت خود جلب کرده است. تمامی محصولات نورپارس هیراد مطابق با استانداردهای بین المللی و با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شوند. محصولات نور پارس هیراد شامل انواع چراغ های خطی و دفنی، چراغ استخری، پروژکتور چمنی، پایه چراغ پارکی و پروژکتورهای خیابانی و متعلقات آن ها می باشد.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت نورپارس هیراد به آدرس WWW.NoorPars.com علاوه بر مشاهده تصاویر با کیفیت از انواع محصولات این مجموعه، نسبت به دریافت مشاوره و خرید محصولات نیز اقدام کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx