عکس/تمام فرانسه درگیر پست دو کلمه‌ای بنزما

baran ghatar.com ۲۶ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۳۹

دیدیه دشان باوجود آنکه بنزما را از دست داد اما هیچ بازیکنی را جایگزین او نکرد و این باعث شد تا گمانه زنی‌ها درباره بازگشت او جدی شود.

کریم بنزما در سال ۲۰۲۲ عملکرد خیره کننده ای داشت. او با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لالیگا را به دست آورد و این باعث شد تا توپ طلا به او برسد.

پیش بینی می‌شد که بنزما در جام جهانی ۲۰۲۲ به یکی از بازیکنان کلیدی برای فرانسوی‌ها تبدیل شود اما او دور روز قبل از آغاز جام مجبور شد به خاطر آسیب دیدگی اردوی فرانسوی‌ها را ترک کند.

دیدیه دشان باوجود آنکه بنزما را از دست داد اما هیچ بازیکنی را جایگزین او نکرد و این باعث شد تا گمانه زنی‌ها درباره بازگشت او جدی شود.

باوجود آنکه بنزما به شرایط بازی رسیده است و می‌تواند در فینال برابر آرژانتین فرانسوی‌ها را همراهی کند اما دیدیه دشان حتی سوال درباره بازگشت بنزما به اردوی تیم را هم سخیف توصیف و اعلام کرد که به این سوال پاسخ نمی‌دهد.

  اپلیکیشن پیش بینی جام جهانی ۲۰۲۲ با جایزه نقدی میلیونی

پست کریم بنزما

اما بنزما قبل از برگزاری فینال جام جهانی این پست ابهام آمیز را منتشر کرد: من اهمیتی نمی‌دهم.

روزنامه مارکا در واکنش به این پست بنزما نوشت: معلوم نیست که منظور بنزما چه چیزی است. آیا او به سخنان دیدیه دشان اشاره می‌کند یا به موضوع دیگری می‌پردازد. هر چه هست او به زودی در این زمینه صحبت خواهد کرد.

بنزما در دیدار دوستانه روز گذشته رئال مادرید برابر لگانس بدون مشکل بازی کرد و این نشان می‌دهد که او به شرایط بازی رسیده است.

تیم ملی فوتبال فرانسه یکشنبه در فینال جام جهانی به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبر ورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx