۷ ایده خاص + پیشنهاد های جذاب برای هدیه تولد و روز مادر

dell ghatar.com ۲۶ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۵۱

مادر یکی از بزرگترین مواهب الهی در زندگی است و زادروز او بهترین فرصت است تا بابت تمامی رنج ‌ها و سختی‌هایی که در طول زندگی برای ما کشیده است از او قدردانی کنیم.

بهترین ایده ها برای هدیه به مادر | امیران تبلیغ

طبیعتا سلیقه و نیاز هر شخص متفاوت است و حتما می‌بایست در خرید کادو و هدیه این دو مولفه را در نظر بگیریم. گروه تبلیغاتی امیران تبلیغ در این مقاله قصد دارد چند ایده ناب برای هدیه در مناسبت های مختلف به مادران را برای شما بازگو کند.

انتخاب کادوی تولد می‌ تواند از دسته بندی ‌های مختلف و مطابق با همه ی سلایق باشد.برای مثال در دسته ی لباس می ‌توانید روسری، دامن، شلوار، پیراهن مجلسی، کفش، کیف، کیف قلمکار و … را انتخاب کنید.

بسیاری از مادران به دکور و لوازم دکوری بسیار علاقمند هستند، پس انتخاب هوشمندانه این است که کادوی شما در دسته بندی ظروف دکوری باشد.

حتی می‌توانید با انتخاب هنرهای دست‌ساز با ارزش و ویژه مانند قاب خاتم‌کاری، تابلو قلمزمی، ظروف فیروزه کوبی و میناکاری اصفهان ، هدیه ی خود را خاص و منحصر به ‌فرد کنید.

در مواردی ممکن است بدانید مادرتان نیاز به لوازم خانه یا آشپزخانه یا موارد دیگر دارد، در این شرایط می‌توانید کادوی خود را در راستای نیاز مادر عزیزتان انتخاب کنید.

گاها ممکن است کادوی شما در جهت انتقال یک پیام یا مفهوم باشد. در متن زیر به طور شفاف‌تر به چند قلم از این موارد پیشنهاد شده می‌پردازیم.

کفش و انواع صندل

با گذر زمان و بالا رفتن سن، بهتر است حفظ سلامت مادران عزیز در اولویت باشد. پا قلب دوم انسان است و باید به راحتی آن توجه کرد.

کفش‌ها خود به چند دسته مخلف تقسیم می‌شوند که رایج ترین ‌آن ها کفش اسپرت مخصوص پیاده روی برای استفاده ی روزمره، کفش مجلسی مخصوص پوشیدن در مجالس و مهمانی ‌ها و بوت برای پوشیدن با تیپ‌های خاص یا استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان است.

به طور کلی تنوع کفش‌های زنانه بالاست و دست شما در انتخاب انواع طرح و رنگ آن باز است.

البته انتخاب شما محدود به کفش نمی‌شود و می‌توانید دمپایی روفرشی طبی یا مجلسی و کفش‌های بابت را در گزینه‌های خود داشته باشید.

اتفاقا انتخاب دمپایی طبی برای خانه یک انتخاب منطقی است زیرا در کنار رفع نیاز، باعث می‌شود تمامی ساعاتی که مادرتان سرپا و در حال انجام کارهای روزمره است بدون اذیت شدن بگذرد و به مرور زمان دچار درد پا و زانو و واریس و انواع مشکلات نشود.

انواع ظروف و محصولات فیروزه کوبی اصفهان

فیروزه کوبی یکی از هنرهای اصیل و پرطرفدار ایرانی است که تلفیقی از مس و سنگ فیروزه می‌باشد و سرشار از هنر و اصالت است.

مرکز اصلی تولید ظروف فیروزه کوبی شهر اصفهان است. این هنر تاریخچه و قدمت دور و درازی ندارد اما در همین مدت زمانی که وارد بازار شده است بسیار پرطرفدار شده است.

ظروفی که برای فیروزه کوبی انتخاب می‌شود اغلب از جنس مس، برنج، نقره، ورشو یا برنز است و در انواع مخلف نظیر شکلات‌ خوری، آجیل خوری، شیرینی و شکلات خوری، گلدان، سنبلدان، سنگاب، قندان، پارچ، گلاب پاش، قلیان، جام و … قابل استفاده است.

انتخاب ظروف فیروزه کوبی اصفهان یکی از بهترین گزینه‌های کادو دادن به مادران اصیل ایرانی است.

خرید ظروف فیروزه کوبی اصفهان | امیران تبلیغ

کیف و کیف قلمکار

کیف یکی از ضروری ‌ترین وسایلی است هر شخص علی ‌الخصوص خانم ‌ها به آن نیاز دارند و انواع مختلفی دارند.

کیف نیز دارای انواع مختلفی است که بسته به سلیقه و نیاز می‌توانید انتخاب کنید ولی تیپ و سبک پوشش مادرتان را در نظر داشته باشید.

برای خاص تر شدن کادویی که تهیه می‌کنید، توصیه می‌کنیم کیف‌های سنتی و کار دست را انتخاب کنید زیرا دارای جلوه ی زیبا و خاصی است و انتخابی منحصر به فرد است.

پارچه قلمکار یکی از انواع پارچه ‌های هنری است که در ایران طرفداران بسیاری دارد و از چاپ نقش و نگارهای زیبا بر روی پارچه‌ ی ساده تشکیل می‌شود.

این نوع پارچه از جنس پنبه، کرباس و کتان است و قدمت طولانی دارد. کیف قلمکاری یکی از انواع محصولاتی است که در قالب کیف رودوشی، کیف دستی و کیف پول در بازار وجود دارد.

این کیف با ظاهر سنتی مناسب ‌ترین گزینه برای هدیه ادن است. کیف قلمکاری نیز دارای انواع مختلف نظیر دسته بندی و دسته چوبی است و دارای استحکام است و در کنار ظاهر زیبا دارای تنوع رنگی و دوام بالایی است.

کیف‌ پول قلمکار نیز گزینه ی خوبی برای کادو دادن است چون نیاز انکارناپذیر هر شخص است و مصرف آن رایج است.

ساعت به عنوان هدیه تولد مادر

انتخاب یک ساعت شیک و خاص می‌تواند یکی از بهترین گزینه ‌های ممکن برای خرید کادوی تولد برای مادران باشد.

در خرید ساعت حتما باید به رنگ و مدل آن توجه کنید تا مناسب سلیقه، تیپ و استایل شخص باشد. به طور کلی ساعت یک هدیه ی اصیل، ماندگار و باارزش است.

ساعت تکمیل کننده استایل شخص است و در هر زمان از جمله خرید روزمره تا مجالس قابل استفاده است.

انتخاب ساعت برای کادو دادن بیانگر ارزشمند بودن زمان و یادآوری علاقه‌تان است و هدیه دادن آن به مادران می‌تواند نشان از به یاد داشتن زحمات و عشق میان مادر و فرزند باشد.

انواع ساعت‌های اصیل برای بودجه‌های مختلف وجود دارد و شما می‌توانید بسته به بودجه و سلیقه‌تان یک کادوی ایده‌آل و درخور مادرتان خریداری کنید و علاقه ی خود را از این طریق ابراز نمایید.

قاب خاتم کاری شده ، کادو تولد مادر

خاتم کاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که نشانگر فرهنگ و تمدن ایران می‌باشد.

شهر اصفهان بعنوان پایگاه هنر خاتم کاری شناخته می‌شود. خاتم‌ کاری در عمل، هنر چیدن چوب، فلز و استخوان (پلاستیک) در کنار هم است که خروجی آن محصولی بسیار شکیل و چشم نواز است.

همچنین محصول تولید شده به سبب اصالت و جلوه ی زیبایی که دارد دارای طرفداران زیادی در سطح جهان است.

قاب‌های خاتم کاری دارای مدل‌های گوناگون با ابعاد متفاوت هستند که بسته به محل مصرف و سلیقه ی شما انتخاب می‌شود.

خرید قاب خاتم کاری در مدل های خاص | امیران تبلیغ

در بسیاری از موارد افراد طرح‌هایی از طلا، نقره یا مس را بصورت سفارشی داخل قاب قرار می‌دهند و ترکیب فوق العاده اصیل و زیبایی را خلق می‌کنند.

طبیعتا انتخاب قاب خاتم کاری یکی از بهترین گزینه‌ها در خرید کادو برای مادران است، زیرا اکثر مادران ایرانی علاقمند به ساخت دکوری اصیل و زیبا هستند و قاب خاتم کاری یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند آن ها را خوشحال کند.

لوازم آرایشی و بهداشتی

پک لوازم آرایشی بهداشتی یکی دیگر از انواع کادو هاست که نشانگر توجه شما به زیبایی و سلامت شخص است.

ممکن است با وجود دغدغه ‌ها و مشاغل روزمره، مادرتان از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی غافل شود. با گذشت زمان پوست دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود و ممکن است لکه ‌هایی روی صورت پیدا شود و موجب آزرده خاطر شدن شخص شود.

از سویی استفاده مداوم از شوینده‌ ها به پوست دست آسیب می‌زند. با این اوصاف انتخاب و خرید لوازم بهداشتی و آرایشی بسیار هدفمند است و نشان می‌دهد شما به ظاهر مادرتان اهمیت می‌دهید و حفظ سلامت آنها برای شما مهم است.

مزیت خرید لوازم آرایشی این است که شما می‌توانید پک‌هایی را بسته به بودجه و نیازتان طراحی و خریداری کنید.

همچنین می‌توانید عطر و ادکلن را به عنوان کادوی تولد انتخاب کنید. عطر و ادکلن یکی از ملزومات مصرفی است که در حجم‌ها و مدل‌های گوناگون در بازار وجود دارد و انتخاب نوع آن کاملا به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. به سبب صرفه اقتصادی می‌توانید عطر مورد نظرتان را در حجم‌های پایین تر تهیه کنید.

تابلو قلمزنی شیک برای تولد مادر

بسیاری از افراد به صنایع دستی و هر چیزی که مربوط به هنر دست انسان باشد علاقه ی ویژه ای دارند و هدیه دادن محصولاتی از این قبیل به این افراد، آن ها را به وجد خواهد آورد و سال‌ها دیدن این هدیه شما را به ذهن شخص خواهد آورد.

هنر قلمزنی، هنر کندن نقوش بر روی فلزاتی مانند طلا، نقره، مس و برنج است و به عنوان یکی از هنرهای سنتی ایرانی قلمداد می‌شود و خروجی آن آثار هنرمندانه و خاص است که علاقمندان بسیاری را به خود جذب می‌کند. تابلوی قلمزنی یکی از اقلام در دکور بسیاری از خانه‌ها است و جلوه ی بسیار زیبایی به خانه می‌بخشد.

به همین سبب هدیه دادن این محصول می‌تواند بسیار خاص و جذاب باشد.

تابلوهای قلم زنی در اشکال مختلفی اعم از تابلوی دعای و ان یکاد، طاووس، سیمرغ، گل، پرنده، شام آخر، بزم سیاه قلم و سایر نمادها تولید و عرضه می‌شوند و انتخاب طرح آن بر اساس سلیقه شما صورت می‌گیرد.

کلام آخر

همانطور که ملاحظه کردید موارد بی‌ شماری برای انتخاب کادوی تولد برای مادران وجود دارد که بسته به سلیقه، بودجه و نیاز فرد تغییر می‌کند. کافیست با اندکی زمان گذاشتن بهترین انتخاب را با توجه به شرایط موجود داشته باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx