دانلود فیلم

dell ghatar.com ۲۷ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۵

فیلم ها و سریال ها در ژانر ترسناک در طی سالهای اخیر عملکرد خوبی داشته اند. فیلمسازان توانسته اند با ساخت فیلم های ترسناک مخاطبان زیادی را جذب کنند.

شما عزیزان نیز اگر به فیلم های ترسناک علاقه مندید ،میتوانید با دانلود فیلم از سایت های مختلف اوقاتی پر از هیجان و ترس را تجربه کنید . همچنین با انتخاب بهترین سایت میتوانید بهترین فیلم ها را تماشا کنید . سایت نیکی دیلی یکی از سایت های موفق در زمینه ی فیلم ها و سریال ها میباشد.

فیلم SCREAM5

فیلم SCREAM5

جیغ “معروف به جیغ ۵ ” ,” scream”فیلمی متا اسلشر آمریکایی است در ژانر ترسناک ،رازآلود و هیجانی، که به عنوان پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های جیغ بازی می کند . کارگردانی آن را Matt Bettinelli-Olpin و Tyler Gillett بر عهده داشته و James Vanderbilt و Guy Busick آن را نوشته اند. این فیلم توسط وندربیلت ، چاد ویللا ، پل نینستین و ویلیام شراک تولید می شود و فیلمنامه نویس اصلی کوین ویلیامسون به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم فعالیت می کند.ستارگانی همچون ،دیوید آرکت در نقش دیویی رایلی،نوه کمپبل در نقش سیدنی پرسکات،کورتنی کاکس در نقش Gale Weathers،راجر ال جکسون به عنوان صدای Ghostface،مارلی شلتون در نقش جودی هیکس ،در این فیلم ترسناک زیبا نقش آفرینی کرده اند .در سال ۲۰۱۱ ، وس کریوان تأیید کرد که وی برای کار در قسمت پنجم و ششم از فیلم Scream قرارداد بسته شده است ، که اگر فیلم چهارم موفق به اکران و استقبال موفقیت آمیز شود ، ساخته خواهد شد. به دنبال مشکلاتی که برای بازنویسی فیلمنامه در جیغ ۲ ، جیغ ۳ و جیغ ۴ وجود داشت ، اغلب صفحات فقط در روز فیلمبرداری آماده بودند و استرس مربوط به شرایط ، کریوان اظهار داشت که باید نسخه نهایی آن را ببیند فیلمنامه ای برای جیغ ۵ قبل از اقدام به تولید. ویلیامسون همچنین تأیید کرد که برای فیلمنامه های Scream 4 و Scream 5 تعهدات قراردادی داشته است، با ارائه مفاهیمی برای سه فیلم منتهی به جیغ ۶ ، گرچه قرارداد او برای فیلم ششم هنوز نهایی نشده بود.دانلود فیلم خارجی جدید” جیغ ” را به شما عزیزان توصیه میکنیم .این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ توسط پارامونت پیکچرز اکران شود .این فیلم داستان زن جوانی را دنبال می کند که به زادگاه قدیمی خود بازمی گردد ، تا فقط با قتل های وحشتناک مرتبط با یک قاتل سریالی مخفی معروف روبرو شود .

فیلم SHUT IN

فیلم SHUT IN

فیلم حبس شده محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا در ژانر هیجانی و ترسناک و درام به کارگردانی دی جی کاروسو و نویسندگی داستان و فیلمنامه ملانیا توست، این فیلم سی و شمشمین تجربه کارگردانی دی جی کاروسو در مینه کارگردانی فیلم و سریال می باشد ، این کارگردان پر مشغله که این روزها ۶ فیلم دیگر را نیز آماده نمایش و عرضه در پلتفرم ها و سینما دارد فعالیت هنری خود را در زمینه کارگردانی از سال ۱۹۸۸ شروع نموده و طی این سال ها عمده فعالیت او در زمینه سریال بوده است و بیشتر کارهای که او کارگردانی کرده است مینی سریال و سریال های تلویزیونی بوده حال جدیدترین فیلم خود را با عنوان حبس شدن در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۲۲ منتشر نموده است.در فیلم حبس شده بازیگرانی چون Aidan Steimer، Jake Horowitz، Luciana VanDette، Mahboub Hosseinzadeh، Penelope Martone، Rainey Qualley، Vincent Gallo، و… به ایفای نقش پرداخته اند.سه کمپانی Bonfire Legend و The Daily Wire و Voltage Pictures تهیه و ساخت این فیلم را بر عهده داشته اند. موندو بویز موسیقی متن فیلم Shut In دلهره آور و جذاب را نواخته است.این فیلم زیبای ترسناک ، توانسته است امتیاز ۷٫۹ از ۱۰را کسب کند .مدت زمانی که این فیلم زیبا به خود اختصاص داده است ، ۸۰ دقیقه میباشد.با دانلود فیلم ترسناک “حبس شده” هیجان را به خود هدیه کنید.خلاصه داستان : فیلم حبس شده ۲۰۲۲ داستان در مورد زنی جوان توسط همسرش داخل انبار خانه اش حبس می شود. او باید تلاش کند تا بتواند جان دو فرزند خود را حفظ کند و در عین حال راهی برای خروج از انباری نیز پیدا کند و…

فیلم FRESH

فیلم FRESH

تازه ،به انگلیسی: Fresh یک فیلم کمدی سیاه و مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲به کارگردانی میمی کیو، در اولین کارگردانی خود، بر اساس فیلمنامه‌ای از لورین کان است. دیزی ادگار جونز و سباستین استن بازیگران آن هستند. این فیلم محصول مشترک Legendary Pictures و Hyperobject Industries است.آدام مک کی در کنار کوین جی مسیک و مایو کولینان این فیلم را تهیه کرده است.نویسنده ی این فیلم زیبا، Lauryn Kahn میباشد وبازیگران اصلی آن Daisy Edgar-Jones | Sebastian Stan | Jojo T. Gibbs میباشند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و در ۴ مارس ۲۰۲۲ در Hulu توسط Searchlight Pictures منتشر شد. به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.فیلم Fresh یکی از آثاری است که در بخش میدنایت جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ نمایش داده شد و حالا مدتی می‌شود این فیلم توسط سرچلایت پیکچرز از شبکه هولو پخش شده است. فیلم تازه به اثری توصیف شده که قرار است به بررسی وحشت‌های دوستی و روابط مدرن و امروزی بپردازد و در آن دختر جوانی باید با خواسته‌ها و اهداف شخص جدیدی که به‌تازگی دوست شده، مبارزه کند. داستان فیلم اطلاعات خیلی زیادی را فاش نمی‌کند، اما خود فیلم را می‌توان به دو بخش کاملا متفاوت تقسیم کرد.این فیلم مدت زمان۱:۵۴:۱۱ را به خود اختصاص داده است. هزینه ی ساخت این فیلم ۱۵الی ۲۰میلیون دلار بوده است .خلاصه داستان زنی جوان را روایت می کند که شروع به قرار ملاقات با مردی جذاب می کند تا ماهیت واقعی وحشتناک او را کشف کند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx