زنی در آبادان مرد و زنده شد !/داستان عجیب بازگشت از مرگ !

nefi ghatar.com ۲۸ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۱۵

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: زنی ۵۱ ساله که دچار ایست قلبی شده بود توسط تیم اورژانس این شهرستان ، جانی دوباره یافت.

به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان ، دکتر سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در تشریح این عملیات اظهار داشت: در ساعت ۶:۴۵ صبح جمعه ۲۰آبان ماه ، گزارشی مبنی بر وخامت حال زن ۵۱ ساله به مرکز ارتباطات فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اعلام گردید و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به همراه دو تن از کارشناسان اورژانس این مرکز به محل حادثه اعزام شد.

دکتر نقیبی افزود: پس از حضور عوامل اورژانس بر بالین بیمار، وی را بدون علائم حیاتی و دچار ایست قلبی تنفسی می بینند.

وی ادامه داد: همکاران ما بلافاصله عملیات احیای قلبی-ریوی پیشرفته و لوله گذاری داخل تراشه بیمار را در طول مسیر انتقال به بیمارستان بهشتی آغاز می‌کنند که خوشبختانه منجر به احیای موفق و بازگشت علائم حیاتی بیمار می‌گردد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان خاطرنشان کرد: آقایان سید منصور ادریس پور و اسدی از کارشناسان فوریتهای پزشکی آبادان حاضر در عملیات مذکور بودند که با عنایت به لطف پروردگار و با اتکاء به دانش و تجربه بالینی خود توانستند جان بیمار را از چنگال مرگ نجات دهند.

 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx