پرفروش ترین فرش ماشینی کدام است؟

dell ghatar.com ۲۸ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۱۵

فرش یکی از لوازم منزل است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از موارد اصلی جهیزیه ما ایرانی ها است.

جوانان در ابتدا سعی می کنند از وسایل با کیفیت بالا برای شروع زندگی خود تهیه کنند. تا بتوانند از وسایلی که خریداری کرده اند چند سالی استفاده کنند. خرید فرش ماشینی هم از این مورد جدا نیست و حتما باید در خرید آن هم از نظر کیفیت و هم هماهنگی با دکوراسیون منزل دقت کرد.

فرش افشان کرم طلایی

اگر می خواهید وجود فرش در منزل شما جلوه دلخواه را بدهد پس انتخاب و چیدمان آن نباید خودسرانه باشد. اگر انتخاب درست نباشد، وجود آن تاثیر منفی بر فضای مورد نظر خواهد داشت. بنابراین برای اینکه فرش جلوه اتاق را جذاب و فضای خانه را گرم کند، انتخاب و چیدمان باید درست باشد.

انتخاب بهتری فرش ماشینی

برای انتخاب فرش ماشینی مناسب در ابتدا باید از خود سوال کنید سبک دکواسیون منزلتان کلاسیک است یا مدرن؟ و چه المان ها و رنگبندی ای می خواهید در دکور منزل خود استفاده کنید.  با پاسخ دادن به این سوال ها به راحتی می توانید انتخاب درست داشته باشید.

کارکرد فضایی که میخواهید در آن فرش پهن کنید از مواردی است که باید در انتخاب نوع فرش به آن توجه کرد.

در نظر بگیرید آیا فرش در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا اتاق خواب قرار می گیرد. در اتاق هایی با ترافیک بالا مانند اتاق نشیمن، اتاق خانواده و اتاق غذاخوری می توانید از فرش هایی استفاده کنید که به راحتی تمیز شوند و کیفیت خوبی داشته باشند.

فرش افشان ماهور
نمونه فرش افشان از فروشگاه ماهورمارکت

قدم بعدی ابعاد کلی منزل را در نظر بگیرید و فرشی با ابعاد مناسب با مبلمان و فضای مورد نظر انتخاب کنید.

به عنوان مثال، برای یک اتاق با مبل سه نفره، می توانید از فرشی به ابعاد ۱۵۰ در ۲۲۵ سانتی متر استفاده کنید. برای اندازه های کوچکتر مبلمان، اندازه ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی متر مناسب تر است.

امروزه در اکثر خانه ها فرش ۹ متری استفاده می شود. ممکن است بپرسید ابعاد فرش ۹ متری چند در چند است؟ یک فرش ۹ متری طول ۳٫۵ متر در عرض ۲٫۵ دارد که کمی کمتر از ۹ متر می شود.

از فرش های گرد در دکوراسیون سبک مدرن استفاده کنید و فرم خانه خود را در نظر بگیرید.

با توجه به سبک وسایل و رنگ دکوراسیون منزل خود فرش ماشینی با رنگ متناسب انتخاب کنید. رنگی را انتخاب کنید که با رنگ مبلمان هماهنگی داشته باشد. انتخاب رنگ مناسب به مفهوم برنامه ریزی فضایی بستگی دارد.

اگر از یک فرش افشان پر از رنگ و تصویر استفاده کنید، در اتاقی پر از مبلمان احساس خوبی نخواهد داشت.

با انتخاب نقوش و رنگ های چشمگیر، می توان از فرش به عنوان یک وسیله تزِئینی زیبا استفاده کرد.

طرح فرش باید با موضوع یا مفهوم فضایی که فرش پهن می شود تنظیم شود.

در صورت انتخاب تم کلاسیک، فرش افشان یا فرش ترنجدار مواردی از این دست انتخاب خوبی خواهد بود. با این حال، اگر می‌خواهید دکوراسیون با تم کلاسیک مدرن را ایجاد کنید، فرش های مدرن یا نئوکلاسیک که جزئیات زیادی در آن نباشد خوب است.

طرح های کلاسیک هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند. برای تم اتاق مدرن مینیمال، می‌توانید از فرش‌هایی با رنگ‌ها و نقش‌های ملایم مانند نقوش راه راه یا چهار خانه استفاده کنید.

فرش مدرن ماهور

همچنین فرش های کلاسیک همه طرح ها سبک هایی هستند که مجدد طراحی شدند و طرفداران خیلی زیادی دارند که میتواند با هر نوع دکوراسیونی چه سبک کلاسیک و نیمه کلاسیک هماهنگ شود.

توجه به جنس فرش در انتخاب فرش ماشینی

حتما در انتخاب فرش به جنس آن دقت کنید. در حال حاضر بهترین جنس فرش در صنعت فرش ماشینی، فرشی است که با نخ اکریلیک بافته شده باشد.

قطعا جنس نخ استفاده شده در قیمت فرش تاثیر می گذارد اگر می خواهید هزینه کمتری برای خرید فرش پرداخت کنید فرش ۷۰۰ شانه هم میتواند گزینه خوبی باشد با همان کیفیت فرش ۱۲۰۰ شانه و همان زیبایی که فقط در شانه و تراکم تفاوت دارند.

اگر می خواهید فرش چرک تاب باشد از فرش طرح افشان و یا فرش طوسی که به تازگی خیلی مورد پسند جوانان است انتخاب کنید و یا اگر میخواهید فضای منزل را دلبازتر کنید و خرده ریز را نشان ندهد فرش رنگ روشن گزینه مناسبی است.

همچنین میتوانید از کارشناسان ماهور مارکت برای انتخاب فرش متناسب با دکوراسیون منزل خود مشاوره بگیرید تا انتخاب بهتر و درستی داشته باشید.

شما می توانید در بخش گالری تصاویر بهترین عکس هایی که مشتریان از منزل خود بعد از خریداری فرش ارسال کردند را ببینید هچنین در بخش گالری فرش مدرن بهترین فرش های مدرن که خیلی مورد استقبال جوانان قرار گرفته موجود است.

اگر بخواهیم اولین فرش را بخریم از کجا شروع کنیم؟

اقداماتی انجام دهید

ابتدا شما با استفاده از متر، فضایی که می خواهید فرش در آن قرار گیرد اندازه گیری کنید. پس از اندازه گیری، می توانید در مورد اندازه فکر کنید. با توجه به ابعاد فرش ماشینی که به صورت استاندارد هستند نزدیک ترین سایز به اندازه مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور مثال ابعاد فرش ۹ متری ۲٫۵ در ۳٫۵ است.

اندازه
از ویژگی های قالیچه ها این است که دارای اندازه های مختلف هستند. بنابراین بر اساس اندازه گیری هایی که انجام داده‌اید، می‌توانید فرش های بزرگتر، کوچکتر، مستطیل، گرد ، مربع را انتخاب کنید.

می توانید از مشاوره دکوراسیون ماهور که به صورت رایگان شما را راهنمایی می کنند کمک بگیرید تا ببینید چه نوع فرشی در آن فضا مناسب تر است. اندازه ای که شما انتخاب می کنید می تواند تمام آن فضا یا فقط بخشی از آن را اشغال کند. همانطور که شما ترجیح می دهید!

رنگ ها
هر چه فرشی که انتخاب می کنید ساده تر باشد نسبت به خرید خود خیالتان راحت تر است زیرا دیگر به فکر از مد افتادن آن نیستید.

اگر به دنبال یک فرش زیبا و ساده هستید، حتما از مدل های موجود در فروشگاه فرش ماهور مارکت دیدن کنید. کافی است به سایت mahoormarket.com  مراجعه کنید.

یکی از مزایای انتخاب فرش رنگ روشن و خنثی این است که با همه چیز هماهنگ هستند. به این ترتیب زیاد ریسک نخواهید کرد و محیطی راحت، ساده و گرم خواهید داشت.

البته، گاهی اوقات برای انتخاب فرش به دنبال فرش مدل افشان با طرح های مختلف می گردید. در این صورت بهتر است رنگ های خانه خود را آنالیز کنید و فرش با رنگ متناسب دکوراسیون خود انتخاب کنید.

سبک دکوراسیون
ضروری است که هنگام انتخاب اولین فرش، سبک دکوراسیون را در نظر بگیرید. همه فرش ها با یک سبک دکوراسیون مطابقت ندارند. اما نگران این نباشید، زیرا در فرش ماشینی ماهور برای همه سلیقه ها و دکورها شما می توانید به راحتی فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جنس
برای انتخاب فرش حتما باید بدانیم الیاف از چه موادی هستند. جنس نخ استفاده شده در بافت فرش ماشینی به طور قطع روی کیفیت آن تاثیر میگذارد و روی طول عمر آن اثر دارد. باید فرشی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با سبک زندگی و نیازهای شما باشد.

فرش‌های بافته شده با  نخ اکریلیک با دوام تر و قیمت نسبتا بالایی دارند و بلعکس فرش های پلی استر کیفیت نسبتا پایین و قیمت مناسب تری خواهند داشت. جنس آنها به روی قیمت فرش قطعا تاثیر می گذارد.

نگهداری از فرش ماشینی

برای نگهداری فرش فقط کافیست آنها را حداقل دو بار در هفته جاروبرقی بکشید  و اگر بر اثر ریختن مایعات و مواد غذایی لکه دار شدند، سعی کنید بلافاصله لکه را پاک کنید.

خرید فرش از فروشگاه بزرگ ماهورمارکت

ماهورمارکت سعی دارد در کنار تولید فرش ماشینی با کیفیت صادراتی به عنوان نمایندگی برند فرش ماشینی ماهور با حذف واسطه ها این امکان را فراهم کرده تا مشتریان عزیز فرش استاندارد را در شانه و تراکم های متفاوت و نقشه های زیبا در نمایشگاه رسمی تهران خریداری کنند.

از دیگر مزایای خرید فرش از ماهور مارکت می توان به سرویس رایگان برای بازدید حضوری از فروشگاه تهران، تخفیف جهیزیه، ارسال رایگان به کل کشور، مشاوره رایگان انتخاب فرش و شرایط اقساط اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید فرش ماشینی به سایت mahoormarket.com  مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۰۲۱۳۸۴۳۷ و ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴ تماس حاصل فرمائید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx