افشاگری بازیکن پرسپولیس در خصوص لوکادیا و دلیل ترک ایران

kaboos ghatar.com ۲۹ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۶۹

ستاره هلندی پرسپولیس یک روز قبل از بازی حساس برابر استقلال تهران را ترک کرد.

پرسپولیس امروز در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که بعد از مصدومیت شیخ دیاباته در بازی دوستانه با سپاهان، حالا یورگن لوکادیا را هم در اختیار ندارد. لوکادیا بامداد دوشنبه پس از کش‌وقوس فراوان با باشگاه، ایران را ترک کرد. این در حالی است که او شنبه‌شب بدون اطلاع مدیران باشگاه قصد خروج از ایران را داشت که به‌دلیل عدم‌دریافت مفاصاحساب مالیاتی برای خروج از ایران با مشکل مواجه و مجبور شد باشگاه را از اقدام خود مطلع کند. در نهایت اتفاقی که برای پرسپولیس خوشایند نبود، رخ داد و لوکادیا در آستانه این بازی حساس از ایران رفت.

بیماری همسر بهانه بود؟

لوکادیا دلیل این تصمیم ناگهانی را بیماری همسرش عنوان کرده بود اما مدیران پرسپولیس معتقدند همسر این بازیکن بیمار نیست و احتمالا دلایل دیگری وجود داشته که لوکادیا ایران را ترک کرده است؛ دلایلی که البته مدیران پرسپولیس از آن بی‌خبر هستند. برخلاف خبرهایی که دیروز منتشر شد، پاسپورت این بازیکن هم در اختیار باشگاه پرسپولیس نبوده است و لوکادیا بعد از ساعاتی حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) در نهایت موفق شد ایران را ترک کند. یکی از مسئولان پرسپولیس به همشهری می‌گوید: «در فوتبال اروپا باشگاه‌ها به مسائل خانوادگی بازیکنان و اینکه فوتبالیست‌ها در این زمینه با مشکل مواجه شوند، اهمیت زیادی داده می‌شود ولی ما بعید می‌دانیم مشکلی برای همسر لوکادیا به‌وجود آمده باشد. هنوز هم نمی‌دانیم او چرا ایران را ترک کرده است.»

  داربی پرسپولیس-استقلال به بعد از جام جهانی موکول شد

پرسپولیس شکایت می‌کند

طبق نامه‌ای که وکیل لوکادیا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است، این بازیکن از باشگاه درخواست ۴۸ساعت مرخصی اضطراری کرده و با وجود اصرار مسئولان باشگاه برای ماندن در ایران، حاضر نشده است تصمیم خود را تغییر دهد. لوکادیا تا ۴۸ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حق و حقوق لوکادیا هم پرداخت شده است.

خداحافظی‌نکردن با بازیکنان

هنوز رسانه‌ها و همچنین باشگاه پرسپولیس دلایل روشن و قطعی در مورد رفتن لوکادیا منتشر نکرده‌اند و جالب اینجاست که او بدون خداحافظی با بازیکنان پرسپولیس این تیم را ترک کرده است. با این حال، یکی از بازیکنان پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری درخصوص جدایی لوکادیا می‌گوید: «او بدون مشکل در کنار ما تمرین می‌کرد ولی من کاملا متوجه شدم که لوکادیا در این چند هفته شرایط روحی خوبی نداشت. او مدتی پیش با من صحبت کرد و با صراحت گفت که احساس خوبی ندارد و دوست ندارد دیگر در ایران بماند. ما هم شنیده‌ایم که لوکادیا درخواست مرخصی کرده ولی با حرف‌هایی که قبلا به من زد، بعید است به ایران برگردد.»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  پست جسورانه پرسپولیس در توئیتر برای ماهینی
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx