محصولات اخوان را با تخفیف از کجا بخریم؟

dell ghatar.com ۳۰ آذر ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۳

گروه صنعتی اخوان پیشرو در تولید لوازم آشپزخانه در کشور می باشد. محصولات اخوان به لطف دانش مهندسین و با استفاده از ماشین آلات مدرن تولید شده است که با استفاده از بهترین کیفیت، به آشپزخانه شما جلوه ای ویژه می بخشد.

شرکت های اخوان بیش از نیم قرن است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می کنند و از محصولات آن می توان به سینک، هود، میز و فر توکار  اشاره کرد.

بیشترین تنوع در تولید محصولات اخوان و با بیشترین سهم از بازار داخلی مربوط به این کارخانه است، به عنوان مثال می توان حدود ۳۶ مدل فر توکار و ۱۰۰ مدل اجاق گاز و سینک را در طرح ها و رنگ های مختلف معرفی کرد. در بین محصولات می توان طیفی از قیمت پایین تا محصولات لوکس و بسیار مرغوب را مشاهده کرد. قابل ذکر است محصولات گروه اخوان در شبکه فروش گسترده و با سیستم خدمات پس از فروش قوی در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

خرید فر توکار اخوان با تخفیف استثنایی

بهترین راهنمای خرید گاز های رومیزی اخوان

به دلیل کوچک شدن آپارتمان ها و کمبود جا، گاز شیشه ای اخوان جایگزین اجاق گاز های قدیمی شد و استقبال بسیار خوبی نیز از این اجاق ها شد. اخوان با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مشتریان، انواع اجاق گاز و اجاق گاز رومیزی را با تجهیزاتی در طرح ها و اندازه های مختلف تولید می کند.

هنگام خرید گاز رومیزی از مهمترین نکات می توان به جنس صفحه‌ی گاز و تعداد شعله مورد نیاز اشاره کرد. گاز شیشه ای اخوان در مدل های شیشه ای، استیل و استیل مربعی، مستطیلی و گرد و دارای تعداد مختلف شعله می باشد. تعداد شعله های آن از یک تا شش متغیر است و اکثر مدل های گاز رومیزی اخوان دارای پلوپز هستند که معمولاً در کنار یا وسط اجاق گاز قرار می گیرند. گاز رومیزی در بازار بیشتر با نام گاز صفحه ای شناخته می شود.

ویژگی های گاز شیشه ای اخوان

برخی از افراد هنگام خرید گاز رومیزی بسیار نگران هستند که نتوانند با توجه به اندازه و شکل آشپزخانه و با توجه به فضایی که دارند، گاز مورد نیاز خود را پیدا کنند. خوشبختانه شرکت اخوان گازهای متنوعی دارد که پاسخگوی هر نیاز و سلیقه ای است. کافی است شما تصمیم به خرید گاز شیشه ای اخوان بگیرید سپس با توجه به سلیقه، بودجه و نیاز خود بهترین گزینه را در مجموعه گاز های اخوان خواهید یافت.

خرید فر توکار اخوان با تخفیف استثنایی

فرهای توکار اخوان، از نظر طراحی و ساخت بسیار با کیفیت هستند و در مدل های متنوعی عرضه می شوند. فر توکار در رنگ های متنوعی عرضه می شوند و به افراد این امکان را می دهند تا با توجه به طراحی داخلی آشپزخانه، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند. قیمت فر توکار اخوان در سه مدل تمام استیل، تمام شیشه و ترکیبی از استیل و شیشه بسیار متفاوت می باشد.

مواد بکار رفته در این فرها ضد زنگ بوده و ضخامت شیشه به کار رفته در آن ها به گونه ای انتخاب شده است که حداکثر دمای بیرونی ۴۵ درجه را تحمل کند. فرهای توکار در اندازه های مختلف – ۵۶ لیتری، ۶۰ لیتری و ۷۰ لیتری عرضه می شوند، بنابراین می توان از آن ها در تمام آشپزخانه های بزرگ و کوچک استفاده کرد.
 
مشخصات فنی فر  های توکار اخوان
فرهای توکار اخوان کیفیت ساخت و عملکرد بسیار خوبی دارند و در سه مدل تمام برقی، گازی و گازی برقی به مشتریان عرضه می شوند. مدل های تمام برقی از المنت استفاده می کنند.

مدل های گازی از شعله پخش کن استفاده می کنند و مدل های گازی برقی با کمک هر دو گرما را در فر تامین می کنند و انتخاب آن ها کاملا سلیقه ای و ترجیحی است. مصرف برق و گاز، در فرهای توکار اخوان بسیار کم بوده و میزان مصرف آنها کلاس A می باشد.

بهترین راهنمای خرید گاز های رومیزی اخوان

خرید محصولات اخوان با قیمت و تخفیف استثنایی
شما عزیزان چنانچه قصد خرید محصولات اخوان از جمله گازهای شیشه ای، فر توکار، سینک و یا هود را دارید؛ می توانید از طریق نمایندگی معتبر اخوان، سازه کالا اقدام کنید و یا می توانید از طریق شماره تماس ۴۴۰۳۲۱۲۳ با کارشناسان خود در سازه کالا به جهت مشاوره برای بهبود در خرید خود اقدام نمایید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx