جزئیات سفر ارزان عتبات عالیات در رسم زیارت

dell ghatar.com ۳۰ آذر ۱۴۰۱ (۲) دیدگاه ۴۴۶

اعلام جزییات سفر ارزان عتبات عالیات (هوایی و زمینی)

تورهای کربلا از مبداهای مختلف ایران، از محبوب ترین و پر طرفدارترین مقاصد هستند و عموم جامعه در سراسر ایران، همواره آرزو دارند به کشور عراق سفر کنند تا معصومین و امامان (ع) دفن شده در خاک این کشور را زیارت نمایند.

سفر ارزان عتبات عالیات هوایی و زمینی

اما بعضی از شرکت ها و دفاتر فروش تورهای مسافرتی، قیمت های بسیار زیادی را به زائران کربلا ارائه می دهند؛ که این موضوع زیاد خوشایند نیست.

در ادامه این مطلب که نقلی از سایت رسم زیارت است  به شما کمک خواهد کرد که ارزان ترین تورها را به مقصد عتبات عالیات پیدا کنید.

تفاوت تورهای کربلا زیرنظر سازمان حج و زیارت با  گروه های آزاد

سفرهای عتبات عالیات زیر نظر سازمان حج و زیارت از هر منظر قابل اطمینان تر می باشند

شما با رزرو تور کربلا از شرکت های زیر نظر این سازمان، خیالتان از کیفیت غذا و هتل، امنیت در طول سفر، قیمت و هزینه بلیط سفر، رضایت مندی و … راحت می شود؛ به طوری که سازمان حج و زیارت با بررسی این موارد در تور عتبات و عالیات، رضایت کامل شما عزیزان را جلب خواهد نمود.

در مقابل ممکن است در کاروان های آزاد با مشکلاتی از قبیل ناهماهنگی های حین سفر، اخذ هزینه مازاد مبلغ توافق شده و کیفیت نامطلوب غذا و… مواجه شوید که سفر را به کامتان تلخ نماید.

جزئیات و قیمت کاروان های هوایی و زمینی

شروع قیمت تور هوایی کربلا در گروه های زیرنظر سازمان حج و زیارت از ۱۰/۶۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

شروع قیمت تور زمینی کربلا گروه های زیرنظر سازمان حج و زیارت از ۳/۹۷۰/۰۰۰ تومان می باشد.

شما با رزرو تور عتبات عالیات هوایی خدمات: بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، وعده های صبحانه، ناهار و شام، زیارت حرم امام حسین و حضرت عباس به علاوه زیارت دوره، مدیر و مداح و … را دریافت خواهید کرد.

با رزرو کردن تور عتبات عالیات کاروان زمینی، خدماتی چون: بلیط رفت و برگشت با اتوبوس ویژه، رزرو هتل، وعده کامل غذایی، زیارت امامان معصوم و زیارت دوره در شهر، مدیر و مداح با تجربه و … را دریافت خواهید کرد.

از عوامل موثر بر قیمت تورهای کربلا می توانیم به:

وسیله نقلیه: تور کربلا با اتوبوس، بسیار مقرون به صرفه تر از تور کربلا با هواپیما می باشد.

هتل: برای ثبت نام تور کربلای ارزان تر، هتل هایی با درجه کیفی مانند درجه ب و ج را از کارشناسان فروش بخواهید؛ که تاثیر زیادی بر پایین آمدن هزینه های تور می گذارد.

مناسبت: برنامه سفر و بلیط کربلا خود را برای روزهای عادی و بی مناسبت بچینید؛ زیرا در مناسبت های خاصی چون ولادت و شهادت های معصومین، عیدها و … هزینه بلیط تورهای کربلا و باقی تورها افزایش پیدا می کند.

عوامل فروش: تور کربلا خود را از شرکت های خدمات مسافرتی، زیارتی و سایت هایی چون رسم زیارت، که عضو سازمان حج و زیارت هستند رزرو نمایید؛ زیرا که این سایت ها نمی توانند قیمت های مصوب و اصلی را تغییر و افزایش دهند؛ بنابراین هزینه های شما بسیار کاهش می یابند و تور کربلا مقرون به صرفه تری را خواهید داشت.

قیمت تور کربلا برای کودکان و خردسالان چقدر است؟

در هر نوع توری از هر مبدا و به هر مقصد؛ برای کودکان و خردسالان تخفیف هایی منظور می شود.

قیمت ها و تخفیف های تور کربلا زیر نظر سازمان حج و زیارت به شرح زیر می باشد:

قیمت تور زمینی کربلا برای کودکان زیر ۲ سال: هزینه سفر به عراق برای کودکان زیر ۲ سال، به صورت رایگان می باشد.

تور هوایی کربلا برای کودک زیر ۲ سال: اگر کودک زیر ۲ سال دارید و می خواهید با هواپیما به عراق سفر کنید، باید بگوییم که قیمت تور برای آن ها تنها ۱۰ درصد نرخ تور بزرگسالان می باشد.

تور هوایی و زمینی کربلا برای سنین ۲ تا ۱۲ سال: قیمت این دو نوع تور برای خردسالان ۲ تا ۱۲  سال، تنها به صورت ۸۰ درصد از نرخ سفر به عراق برای بزرگسالان می شود.

تورهای نجف و کربلا بیشتر از چه شهری صورت می گیرد؟

اکثر سفرهای عتبات عالیات، از مبدا شهر تهران که پایتخت ایران شناخته می شود؛ صورت می گیرند.

اما این به این معنی نیست که همه ی تورهای کربلا از تهران انجام می شوند، شما از هر شهر دیگری که باشید می توانید تور کربلا مورد نظر خود را به راحتی رزرو نمایید.

مبدا های پر طرفدار به مقصد کربلا عبارت اند از: تور کربلا از شیراز، تور کربلا از کرج، تور کربلا از یزد، تور کربلا از تبریز، تور کربلا از مشهد، تور کربلا از قم، تور کربلا از تهران، تور کربلا از رشت، تور کربلا از کرمانشاه، تور کربلا از اصفهان و .. .

هتل های کربلا و نجف چگونه هستند؟

هتل های کربلا و نجف

هتل های کشور عراق در درجه های الف، ب و ج قرار دارند و اکثر آن ها در نزدیکی حرم مطهر واقع شده اند.

از بین هتل های خوب و مناسب تور کربلا، می توانیم به هتل بارون کربلا، هتل بستان نجف، هتل در قصر الکاظمیه کاظمین اشاره نماییم؛ که همه در درجه کیفی الف قرار دارند.

در شهر نجف هتل هایی مانند قصرالعرب،کرون پلاس،الماس،کوثر، نسیم الفرات، قصر الملوک از کیفیت مناسبی برخوردار هستن و اقامت در این هتل ها پیشنهاد می شود.

برای مشاوره و ثبت نام کاروان های عتبات چه کنیم؟

اما اگر نمی دانید برای رزرو تورهای عتبات عالیات به کدام سایت و شرکت زیارتی مراجعه کنید، می توانیم سایت رسم زیارت به آدرس ziarat.co را به شما معرفی کنیم که کارگزار رسمی سازمان حج و زیارت می باشد و کنار امکان رزرو آنلاین تور با مشاوره رایگان سفر و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته (تماس با شماره ۴۳۰۰۰۱۰۹-۰۲۱) آماده خدمت رسانی به مسافرین گرامی می باش .

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx