پلمب مجتمع گردشگری مهر و ماه در قم به دلیل بی حجابی

baran ghatar.com ۰۳ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۹۸

مجتمع گردشگری مهر و ماه قم با ٧٠٠ پرسنل به دلیل بی حجابی پلمب شد.

مرکز مهر و ماه

مجتمع گردشگری مهر و ماه قم با ٧٠٠ پرسنل به دلیل بی حجابی پلمب شد.

مجتمع بزرگ گردشگری رفاهی مهر و ماه واقع در کیلومتر ۶ بزرگراه قم – تهران به‌دلیل آنچه بی‌حجابی و بی توجهی به تذکرات پلمب شد.

مجتمع مهر و ماه قم در فاصله کمی از شهر  قم قرار دارد و به‌لطف دسترسی آسان، یکی از مکان‌های ایدئال برای خرید سوغات و استراحت بین‌راهی به حساب می‌آید. همچنین، این مجتمع بین راهی با در اختیار داشتن ساختاری لوکس و جذاب، فروشگاه‌های برند، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز و فضایی آرام و دلنشین، پاسخگوی نیاز هر سن و سلیقه‌ای است و حتی افراد معلول و دارای مشکلات جسمانی می‌توانند بدون دغدغه از این مجتمع استفاده  کنند.

مجموعه گردشگری مهر و ماه که چهارم شهریور ۱۳۹۵ افتتاح شد، در کنار یکی از اصلی‌ترین بزرگ‌راه‌های کشور قرار دارد و از نظر خدمات و سرویس‌دهی، تمیزی، زیبایی، مشتری‌مداری و غیره همچون نگینی در میان مجتمع‌های بین راهی می‌درخشد. این مجموعه در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۹۰۰۰ متر مربع در شهرک چاپ و نشر شهاب واقع شده است و شامل دو طبقه می‌شود. در این محل علاوه بر محوطه‌سازی جذاب که با اقلیم منطقه هم‌خوانی دارد، خدماتی همچون پمپ بنزین، ۴۰۰ واحد پارکینگ و… نیز مهیا شده است. یکی از اصلی‌ترین فضاهای عمومی آن، یک نوع لابی به‌شکل خطی خمیده است که با اتصال دو طبقه مجتمع به یکدیگر، باعث انسجام فضایی کل مجموعه می‌شود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx