تعمیر لباسشویی بکو در مشهد _ شهد سرویس

dell ghatar.com ۰۳ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۹

در این مقاله به بررسی ماشین لباسشویی بکو به لحاظ کیفیت و خرابی‌های که ممکن است برای این مدل لباسشویی و یا برندهای دیگر لباسشویی‌ها ایجاد شود می‌پردازیم.

بکو یک شرکت تولید‌کننده لوازم خانگی ترکیه‌ای بوده که در کشور ما نیز برند شناخته شده و محبوبی می‌باشد. اما هر برندی ممکن است دچار مشکلات و خرابی‌هایی نیز گردد که در ادامه نیز به برخی از خرابی و ارورهایی که ممکن است برای ماشین لباسشویی بکو ایجاد شود می‌پردازیم شما می‌توانید با خیال راحت این برند مورد محبوب را بخرید زیرا با توجه به تحریم بودن کشور و دسترسی سخت به قطعات جهت تعمیر این محصول اما با وجود نمایندگی لباسشویی بکو در مشهد تمامی قطعات آن موجود می‌باشد بطوریکه در صورت خرابی دستگاه خود، می‌توان با خیال آسوده آن را به تعمیر لباسشویی بکو در مشهد سپرده و سالم تحویل بگیرید.

تعمیر لباسشویی بکو در مشهد

لرزش و ارتعاش زیاد ماشین لباسشویی بکو از چیست؟
تراز نمودن پایه‌های ماشین لباسشویی بر روی سطح مورد نظر سبب رخ دادن این مشکل یعنی لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی خود در حین شست و شو می‌شود شما باید در ابتدا پایه‌های لباسشویی بررسی کنید و پایه‌ها را روی سطح تراز کرده و محکم کنید تا لباسشویی دچار لرزش و ترتعاش زیاد نشود.

همچنین ممکن است این مشکل بخاطر این باشد که لباس‌های خود را به طور یکنواخت در داخل دیگ ماشین لباسشویی قرار نداده‌اید.

و پس از رعایت و برطرف کردن موارد بالا اگر همچنان لباسشویی شما دچار مشکل بود در آخر ممکن است بخاطر آسیب دیدن قطعات داخلی دستگاه همچون بولبرینگ باشد که در اینصورت باید تعمیر لباسشویی بکو در مشهد با ما تماس بگیرید.
 
خرابی قفل درب ماشین لباسشویی بکو و ارور E9
هنگامی که قفل درب ماشین لباسشویی بکو شما دچار مشکل شده این ارور یعنی E9 برای شما نمایش داده می‌شود.اگر شما با ارور‌های لباسشویی بکو آشنا باشید همان ابتدا مشکل را تشخیص داده و به رفع آن خواهید پرداخت.برای آشنایی با ارورها و برنامه‌های ماشین لباسشویی بکو می‌توانید از نمایندگی لباسشویی بکو در مشهد کمک بگیرید.

این ارور در ماشین لباسشویی بکو نشان دهنده این است که برای قفل درب مشکلی ایجاد شده است و دچار خرابی شده است. اگر شما خوش شانس باشید ممکن است برای درب مشکل کوچکی بوجود آمده باشد و برطرف کردن این ارور ساده باشد. در غیر اینصورت اگر درب لباسشویی بکو دچار مشکل جدی و بزرگی شده باشد، برطرف کردن این ارور می‌تواند به کار پیچیده‌تری تبدیل شود که از عهده شما خارج است و نیاز به بررسی یک متخصص خواهد داشت در اینصورت باید با تعمیر لباسشویی بکو در مشهد تماس گرفته تا شما را جهت رفع مشکل راهنمایی کنند.
 
عدم آبگیری در ماشین لباسشویی بکو و رفع مشکل توسط تعمیر لباسشویی بکو در مشهد
وقتی دستگاه ماشین لباسشویی بکو شما به درستی آبگیری نکند با مشکل مواجه شود آنگاه شما با کد خطای E4 مواجه خواهید شد. اتفاقی که خواهد افتاد اینست که دستگاه عمل آبگیری را به درستی انجام نمی‌دهد، آب به میزلن کافی وارد ماشین نشده بنابراین روند شستشو کامل نشده، و یا حتی در مواردی دستگاه شروع بکار نخواهد کرد. برای آشنایی با ارورها و برنامه‌های ماشین لباسشویی بکو می‌توانید از نمایندگی لباسشویی بکو در مشهد کمک بگیرید.

برای رفع این مشکل باید ابتدا ورودی آب به (منبع آب)، شیر‌های ورودی آب یه ماشین لباسشویی بکو و اتصالات و شلنگ ورودی را به دقت بررسی کنید، اگر دچار مشکل شده باشند نیاز به تعمیر و تعویض دارند.اما اگر سالم باشند عیب ا باید در موارد بعدی جستجو کنید که در این صورت نیاز به تعمیرکار ماهر خواهید داشت زیرا ممکن است برد الکترونیک مرکزی دستگاه و سیم کشی آن دچار خرابی شده باشد در نتیجه باید قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض نمایید در اینصورت با تعمیر لباسشویی بکو در مشهد تماس بگیرید.

ارور یا کد خطا E18در ماشین لباسشویی بکو

ارور یا کد خطا E18 در ماشین لباسشویی بکو چیست؟
خیلی از افراد بدون توجه به مقدار وزن‌گیری ماشین لباسشویی خود مقدار زیادی لباس در لباسشویی خود قرار می‌دهند این کار به مرور زمان علاوه بر ایجاد خرابی در لباسشویی سبب کاهش طول عمر این وسیله برقی خواهند شد. شما می‌توانید برای آگاهی از مقدار بار شستشو و برنامه و ارور‌های ماشین لباسشویی خود از نمایندگی لباسشویی بکو در مشهد راهنمایی بگیرید.

در ماشین لباسشویی بکو هنگامی که بار اضافی و نامتعادل داخل دستگاه قرار گیرد کد خطا و ارور E18 برای شما نمایش داده خواهد شد. یعنی دستگاه حجم زیادی از البسه را برای یک نوبت شستشو، و یا لباس‌ها به طرز نا متوازنی درون دیگ دستگاه بارگذاری شده باشد تشخیص داده است.

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا دستگاه را خاموش کنید، از حجم لباس‌ها کم کنید و البسه باقی مانده را به توازن درون دیک دستگاه پخش کنید.در صورت حل نشدن مشکل از تعمیر لباسشویی بکو در مشهد کمک بگیرید.

خرابی خشک کن ماشین لباسشویی

خرابی خشک کن ماشین لباسشویی و رفع مشکل توسط تعمیر لباسشویی بکو در مشهد
این مورد نیز ممکن است برای هر ماشین لباسشویی رخ دهد به همین دلیل جای نگرانی نیست و شما می‌توانید ابتدا خود به بررسی موارد احتمالی پرداخته و در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی لباسشویی بکو در مشهد جهت تعمیر لباسشویی بکو تماس بگیرید تا شما را جهت تعمیر لباسشویی بکو در مشهد راهنمایی کنند.

ابتدا خود تنظیمات ماشین لباسشویی خود را ریست کنید سپس مسیر شلنگ پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خود چک کنید تا مسدود نباشد پس از بررسی این موارد حالا باید برای دریافت کمک تخصصی‌تر با تعمیر لباسشویی بکو در مشهد تماس بگیرید و موارد زیر را با آنها بررسی کنید

–        بررسی و اطمینان از سلامت کارکرد در برد ماشین لباسشویی

–        بررسی از صحت کارکرد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

–        بررسی و اطمینان از عدم انسداد در مسیر تخلیه آب آلوده دستگاه

–        بررسی دسترسی خشک کن به هوا

پس از بررسی موارد بالا اگر ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر و تعویض قطعات داشت می‌توانید برای تعمیر لباسشویی بکو در مشهد با نمایندگی لباسشویی بکو در مشهد تماس بگیرید.
 
کلام پایانی
لباسشویی بکو مانند هر لباسشویی دیگری و هر برندی قطعا دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشد و ممکن است در طول زمان دچار خرابی و مشکلاتی گردد. امروز خرابی دستگاه‌های اینچنین دیگر معضل بزرگی محسوب نمی‌شود زیرا شما می‌توانید از طریق تعمیر لباسشویی بکو در مشهد با ما تماس گرفته و تعمیر لباسشویی خود را به تعمیرکاران متخصص مشهد سرویس بسپارید تا خیلی سریع به مشکل ماشین لباسشویی شما رسیدگی شود.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx