آشنایی با بزرگترین سایت نهالستان در اراک [خرید گارانتی دار نهال گردو و نهال میوه]

dell ghatar.com ۰۳ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۹۹

نهالستان برتر نهال فعالیت خود را زیر نظر جهاد کشاورزی از سال ۱۳۰۰ در تولید و عرضه نهال آغاز کرده و سالیانه با تولید انواع ارقام نهال های میوه با بیش از ۱ میلیون نهال، ۴۰۰ هزار اصله گردو و ۲۰۰ هزار اصله بادام آغاز کرده و آماده ارائه تمام خدمات در این ضمینه می باشد.

شهر اراک از نظر موقعیت جغرافیایی در مرکز نقشه ایران واقع شده است و از داشتن نظر آب و هوا و تنوع خاک بستر مناسبی برای کاشت انواع نهال میوه و ارقام مختلف نهال گردو است در بیشتر شهرستان‌های این شهر مردم مشغول به کشاورزی و پرورش نهال مرغوب و با کیفیت نیز بوده و تولیدات خود را با توجه به نیاز مردم بالا خواهند برد. از میان این کشاورزان تنها آنهایی موفق به تولید نهال انبوه و مرغوب هستند که نهال‌های گارانتی دار و دارای شناسنامه خریداری کرده و در زمین‌ها و باغ‌های خود مشغول کشت و برداشت هستند.

نهالستان برتر

لازم به ذکر است که این شهر به دلیل داشتن منابع عظیم و غنی و مقدار گسترده زمین زراعی دارای نهالستان‌های بزرگ و به نامی هست که کشاورزان با مراجعه به سایت آنها توانسته خیلی راحت تر و در مدت زمان کوتاه تری به نهال‌های مورد نیاز و مناسب خود نیز دست پیدا کنند پس‌ می‌توان از این رو نتیجه گرفت که آشنایی به سایت نهالستان‌های بزرگ برای خرید نهال امری ضروری و مهم خواهد بود.
 
اطلاعات ضروری برای خرید نهال
هر کشاورزی نیز وظایفی دارد که از همه مهم‌تر و ضروری‌تر داشتن و جمع آوری اطلاعات کافی قبل از خرید خواهد بود چرا که نداشتن اطلاعات کافی در مورد نهال میوه یا گردو مورد نظر باعث عملکرد پایین و نامطلوب آن نهال شده و ممکن است تمام تلاش شما بیهوده بوده باشد و نهالی که در زمین‌ها و باغ‌های خود کاشته‌اید اصلا به بار ننشیند و از این جهت علاوه بر ناکام ماندن از محصول خود سرمایه خود را هم نیز هدر داده‌اید.

در صورتی که داشتن اطلاعات ضروری برای خرید‌ می‌تواند به شما کمک کند که انتخاب خوب و مناسبی متناسب با محل باغ خود و آب و هوا و خاک موجود در آن را داشته باشید پس در جمع آوری اطلاعات و قراردادن آن به مدیر نهالستان قبل از هر گونه خرید درنگ نکنید و ترس نداشته باشید زیرا تمام این کارها به نفع شما و باغتان است.

خرید نهال

با انواع نهال میوه و ارقام نهال گردو سازگار در شهر اراک آشنا شوید
آب و هوای شهر اراک به دلیل نزدیکی به رشته کوه‌ها غالبا کوهستانی و سرد است و به همین دلیل بیشتر ارقام نهال کاشته شده در این شهر نیز متناسب با آب و هوا و نوع خاک منطقه و دیگر عوامل موجود است که به چند نمونه از پر سود ترین و خاص ترین آنها اشاره‌ می‌کنیم.

انواع نهال گردو در اراک:

  • نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ ۹
  • نهال گردو چندلر
  • نهال گردو کاغذی
  • نهال گردو ژنوتیپ برتر
  • نهال گردو خوشه‌ای

انواع نهال میوه در اراک:

  • نهال انجیر زرد
  • نهال انگور عسگری
  • نهال گیلاس تک دانه
  • نهال بادام آذر
  • نهال گلابی رد آنجو
  • نهال زردآلو سلطنتی

 
میزان سرمایه لازم برای احداث باغ میوه مدرن و حرفه ای
مقدار سرمایه برای احداث باغ‌های میوه مدرن و جدید اصلا مهم نیست بلکه چگونگی استفاده از مقدار سرمایه مورد نیاز در دست شما مهم است اکثر کشاورزان موفق کسانی بوده اند که توانسته با مقدار کم و اندک سرمایه کار را شروع کرده و به پیش ببرند و به یک تاجر و یا سرمایه گذار بزرگ تبدیل شوند. در این راه علاوه بر سرمایه اولیه دقت و به کارگیری روش‌های مدرن و استفاده از ماشین‌ها و ابزار‌های پیشرفته ضروری و حائز اهمیت است و به پیشرفته شدن و مدرن شدن باغ شما نیز کمک بسیار‌ می‌کند.

احداث باغ میوه مدرن

با رقم‌های متفاوت و گونه‌های مختلف نهال آشنا شده و بازار آن را بسنجید
شهر اراک به خاطر داشتن نهالستان‌های زیاد و تعداد زیادی شهرستان دارای ارقام مختلف نهال میوه و همچنین به دلیل وجود آب و هوای مناسب و خاک حاصل خیز دارای ارقام مختلف نهال گردو است که در اغلب شهرستان‌های این شهر کاشته و پرورش‌ می‌یابد. پس‌ می‌توان نتیجه گرفت خرید نهال گردو در اراک از اهمیت بالایی برای کشاورزان و باغداران برخوردار است و لازم است در خرید رقم مناسب نهال خود تمام دقت و اطلاعات کافی را داشته باشند و با مراجعه به سایت‌های معتبر یا بررسی بازار این نهال‌ها در اراک اقدام به خرید و احداث باغ‌های خود کنند و بتوانند از همه نظر در این زمینه موفقیت کسب کنند و با تولید محصولات با کیفیت نام و برند خود را وارد بازار‌های جهانی کرده و سود خود را نیز چند برابر سرمایه اولیه خود کنند.
 
آشنایی با مراحل کاشت نهال در شهر اراک
هر کشاورز بعد گذراندن قدم اول که خرید و انتخاب گونه‌های متناسب نهال خواهد بود باید قدم بعدی که کمی بیشتر نیازمند دقت و صبر و حوصله است را بردارند که آن همان آشنایی با مراحل کاش نهال و انجام صحیح آن مراحل است، این مراحل شامل:

  • ابتدا کاشت ارقام متناسب با آب و هوای باغ است که آب و هوای اراک سرد و کوهستانی بوده پس باید به سراغ کاشت ارقام دیرگل و سردسیر رفت زیرا با محیط سازگاری بهتر دارند.
  • بعد نوبت تشخیص و آزمایش خاک مورد نیاز نهال است که باید از هر لحاظی مثل زهکشی، مواد آلی، مواد معدنی و سایر کودها و ترکیبات غنی و مورد نیاز نهال شما باشد.
  • مقدار آبیاری و چگونگی انجام آبیاری است که باید متناسب با آب مورد نیاز نهال شما باشد و آن مقدار آب توسط روش‌های صحیح و به روز تامین گردد.
  • مرحله آخر نیز هرس کردن و سم پاشی اصولی و دقیق درختان است که باید هر نهالی با وجود شرایط ویژه و مخصوص خود و در زمان معین هرس شود و در صورت مبتلا شدن یا جلوگیری از حمله آفات و بیماری‌های مخرب از سم‌های مناسب شیمیایی مخصوص نهال استفاده گردد. در ضمن در حین کاشت در صورت نیاز نهال به رقم گرده افشان و یا پایه برای رشد و تکثیر باید نیاز نهال نیز برطرف گردد.

با توجه و رعایت تمام این اصول گفته شده در رابطه با کاشت نهال شما‌ می‌توانید به باغ‌هایی پر بار و پر بازده دست پیدا کرده و محصولات درجه یک نیز تولید کنید.
 
کلام آخر
برای عملی شدن تمام مراحلی که گفته شد شما کشاورزان و باغداران محترم نیازمند آدرس یک نهالستان خوب در اراک نیز هستند که بتواند شما را در تمام زمینه‌ها راهنمایی کند و بهترین و سازگارترین نهال‌ها را همراه با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد و دارای مسئولانی باشد که بتواند تا پایان کار همراه شما باشند.

نهالستان برتر نهال جز یکی از بهترین نهالستان‌ها در این شهر‌ می‌باشد که آماده ارائه تمامی نهال‌ها مناسب با شهر اراک همراه با کارت گارانتی و ضمانت است که این سایت زیر نظر مستقیم سازمان جهاد کشاورزی بوده است و از لحاظ قیمت و ارسال نهال از همه لحاظ به صرفه و سودمند است چرا که این نهالستان خود تولید کننده نهال بوده و‌ می‌تواند شما را حتی برای احداث نهالستان در اراک کمک و پشتیبانی کند.

شما کشاورزان و باغداران عزیز نیز‌ می‌توانید از راه‌های مختلف با مشاوران و کارشناسان ما در سایت ارتباط برقرار کرده و هر گونه سوال یا مشکلی که دارید مطرح کنید و به راحتی نهال‌های مورد نظر خود را سفارش دهید در پایان مقاله تلفن تماس و آدرس سایت درج شده که شما‌ می‌توانید از این طریق با ما ارتباط داشته باشید.

تلفن تماس:
۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳
۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۳

وب سایت:
www.bartarnahal.ir

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx