استایل زمستانی پالتو چرم با بوت و نیم بوت

dell ghatar.com ۰۴ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۵۳

هر سال که تابستان به پاییز تبدیل می‌شود، ما بسیار هیجان زده می‌شویم که کمد لباس خود را اصلاح کنیم، لباس‌های تابستانی را درون صندوقچه و لباس‌های زمستانی مثل کت و پالتو و کاپشن چرم را بیرون بیاوریم، هوای خنک و مطبوع پاییزی گزینه‌های زیادی برای ساخت استایل در اختیار ما قرار می‌دهد.

کاپشن چرم

با این حال، وقتی پاییز به زمستان تبدیل می‌شود و چندین لایه لباس اجباری می‌شود، لباس‌های زیبای هوای سرد به سرعت تمام می‌شوند. اگر شما هم همین احساس را دارید، این نکات برای لباس پوشیدن زمستانی ظاهر شما را بسیار بهتر خواهد کرد.
 
نکات مهم انتخاب پالتوی چرم
یکی از نکاتی که برای لباس ها فصول سرد باید در نظر بگیرید این است که لباس شما در عین گرم بودن، همچنان زیبا به نظر برسند و به روز باشد.

بیشتر لباس‌ها در طول زمان فرسوده می شوند و به طور ضروری جایگزین می‌شوند. یک پالتو چرم نفیس شامل این قاعده نمی‌شود، پالتوی چرم را می‌توان با چندین لایه لباس ست کرد و آن همچنان فوق‌العاده به نظر برسد، کیفیتی که کت چرم با تطبیق‌پذیری خود با لباس‌های دیگرتان القا می‌کند که کمتر لباس دیگری در کمد لباس شما می‌تواند ادعا کند.
 
چرا یک کت چرم انتخاب کنیم؟
محصولات چرم از مواد بادوامی ساخته شده است و به سختی می‌توانید مواد مقاوم‌تری مانند چرم برای کت یا پالتوی خود پیدا کنید. یک کاپشن چرمی باکیفیت را اگر به درستی از آن نگهداری کنید برای چندین دهه ماندگاری دارد، یک کت چرمی می‌تواند گران باشد، اما زمانی که از دریچه طول عمر به آن نگاه کنید ممکن است از هر لباس دیگری در کمد لباس‌های شما قیمت کمتری داشته باشد.

چرم به دلیل مقاومت می‌تواند از شما محافظت کند. مدت‌هاست که موتورسیکلت سواران به دلیل سخت بودن جنس محصولات چرمی، انتخاب برترشان بوده است. کت چرمی موتورسواران نمی‌تواند کسی را از بدترین خراش‌ها نجات دهد، اما مانعی بین پوست خود و زمین ایجاد می‌کند. چرم همچنین مقاومت را در برابر باد و آب دارا است.

چرم جاودانه است. همانطور که گفتیم، محصولات چرم ماندگار هستند، کت چرم شما هرگز از مد نمی‌افتد. بهترین دلیل برای داشتن یک کت چرمی استثنایی ممکن است استایل متحول کننده و خشن آن باشد، کت چرم به شما اجازه می‌دهد بدون اینکه خودنمایی کنید احساس یک فرد سرسخت را داشته باشید.

نحوه انتخاب یک کت چرمی
به نوع چرم مورد نیاز خود فکر کنید، اگر کتی نرم و سبک می‌خواهید، پوست گوساله، پوست بز یا پوست بره را انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید، وزن سبک‌ پوست، بیشتر در معرض پارگی است.

به یاد داشته باشید که کت چرم طبیعتاً یک لباس غیر رسمی است. در هر شرایطی مناسب نخواهد بود، اگرچه در بیشتر موارد کارآمد خواهد بود اما تا زمانی که محیط کار شما غیررسمی باشد، ممکن است پوشیدن آن در اتاق هیئت مدیره کاملاً نامناسب به نظر برسد.

چگونه یک کت چرم بپوشیم؟
کت چرم باید به اندازه کافی در تن شما جای “بازی” داشته باشد که بدنتان را نیشگون نگیرد یا به بدنتان نچسبد

یک کت چرمی باید نزدیک به بدن آویزان شود، محکم باشد اما تنگ نباشد و اگر به گرمای اضافی نیاز دارید، زیر آن جا برای ژاکت یا بافت در نظر بگیرید.

اگر قصد دارید زیر کت هودی بپوشید، هنگام پرو آن از هودی استفاده کنید. اگر این کار را انجام ندهید، مطمئناً بعداً وقتی سعی می‌کنید زیر کت خود هودی امتحان کنید، احساس ناراحتی خواهید کرد.

کت‌های سایز بزرگ به خوبی آویزان نمی‌شوند و باید از انتخاب آن‌ها اجتناب شود.

یک کت چرمی باید انعطاف پذیر باشد و به بدن شما قالب بدهد. همچنین باید بتوانید بازوهای خود را آزادانه حرکت دهید. آستین‌ها نباید از مچ‌ها فراتر برود و بقیه کت باید روی کمر قرار بگیرد، مگر اینکه پالتو یا استایل بلندتری انتخاب کنید. کت باید از روز اول به خوبی تناسب داشته باشد تا در مدت زمان طولانی خوب به نظر برسد. چرم را نمی‌توان مانند مواد دیگر دچار تغییر شکل کرد، بنابراین مهم است که آن را از همان ابتدا درست کنید.
 
اجازه دهید کفش‌هایتان نیز حرفی برای گفتن داشته باشند
سبک زمستانی عالی در یک جفت بوت یا نیم بوت خوب خلاصه می‌شود. آن‌ها را با شلوار جین زاپ دار و بافتنی درشت بافت در زیر کت چرمی خود ست کنید.

مطممئن شوید که برای زمستان خود، حداقل یک بوت و نیم بوت داشته باشید، رنگ سفید زمستانی بسیار هیجان انگیزتر از مشکی معمولی است. بعلاوه، پاشنه باریک به شما احساس خوش‌پوشی خواهد داد.

پالتو چرم

بوت‌های چرمی زمانی کفش‌های استاندارد کارگران، سربازان و رانندگان در فضای باز بودند. امروزه طرح‌های اولیه تغییر زیادی نکرده‌است و هنوز هم طرح‌هایی وجود دارند که برای کار مناسب هستند و تعداد زیادی طرح که به راحتی و زیبایی استایل زمستانی شما را تکمیل خواهد کرد، زیبایی یک جفت بوت و نیم‌بوت چرمی با ظاهر کلاسیک بسیار خوب است آن‌ها به همان خوبی با یک تی شرت و شلوار جین ست می‌شوند، اگر با کت چرم نیز ست شوند عالی خواهند شد.
 
نحوه انتخاب بوت و نیم بوت چرمی
راحتی در هر نوع کفشی ضروری است، زیرا اگر پوشیدن کفش عذاب آور باشد، طراحی زیبا بی‌فایده است. در مورد کفش‌های چرم، چندین ویژگی اساسی وجود دارد که برای راحتی هر چه بیشتر باید رعایت شود.

کفی: سعی کنید همیشه نیم بوت‌هایی با کفی بالشتک‌دار و ضخیم انتخاب کنید که از پوست پا مراقبت می‌کند.

پاشنه: توصیه می‌کنیم پاشنه‌ای را انتخاب کنید که چه از نظر قد و چه در عرض با آن راحت باشید و بیشترین استفاده را کنید و اگر قصد خرید یک جفت نیم بوت با پاشنه بلندتر از حد معمول را دارید، باید کمی به پاهای خود فرصت دهید تا به این ارتفاع اضافی عادت کنند، بهترین راه این است که شروع به پوشیدن نیم بوت‌های جدید خود در روزهای متناوب کنید.

بند: این عنصر روی نیم بوت در ناحیه مچ، تضعیف بیشتری روی پا ایجاد می‌کند و در صورت درد توصیه می‌شود آن را در پشت پا بندید.

زیپ: مانند توری‌ها، زیپ‌هایی که در نیم بوت‌ها وجود دارند، باعث بهبود حالت کفش در مچ پا می‌شوند. علاوه بر این، اگر تصمیم به خرید یک جفت نیم بوت با پاشنه بلندتر از مدلی که استفاده می‌کنید دارید، اگر دارای زیپ باشد راحت‌تر می‌توانید آن را بپوشید.

سایز: اگر بین دو سایز شک دارید، بهتر است نیم بوت کمی گشاد باشد تا خیلی تنگ، در این صورت همیشه می‌توانید کفی بگذارید و پاهای شما را بهتر نگه می‌دارد. یک ترفند برای انتخاب سایز مناسب این است که سعی کنیم تا پنجه چکمه مچ پا و انگشتان پا را در هنگام قدم زدن خم کنید و آن را امتحان کنید.
 
سخن آخر
برای بهتر شدن استایل خود در فصل سرد میتوانید از کلاه و دستکش نیز استفاده کنید، در خرید محصولات چرمی حتما به طرز نگهداری آن دقت کنید و مطمئن شوید که نکات بالا را در خرید کت چرمی، بوت یا نیم بوت رعایت کرده‌اید.

محصولات چرمی درجه کیفی متفاوتی دارند از این رو اگر می‌خواهید علاوه بر زیبایی این محصولات، از کیفیت و با دوام بودن آن‌ها نیز لذت ببرید، اولین انتخاب چرم نیکلاس است که محصولات خود را با استفاده از برترین چرم‌ها و با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های ایتالیایی آماده بازار خواهد کرد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx