چگونه پک ولنتاین بسازیم؟

dell ghatar.com ۰۵ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۲

زمستان که می شود همیشه یک مناسبت به ذهن می آید به نام جشن ولنتاین. روزی که برای عاشقان یک زمان منحصر به فرد است و می خواهند در آن روز بهترین خاطره ها را برای یک دیگر رقم بزنند.

اما قیمت ها چه می گویند ؟؟

متاسفانه سودجویان بازار همیشه منتظر زمان نیازمندی مردم هستند. تا بتوانند به راحتی از آنان سوء استفاده کرده و محصولات خود را به قیمت های چند برابری به فروش برسانند.

این قضیه را می توان به راحتی درپک های ولنتاین مشاهده کرد. پک های میلیونی که مورد خاصی هم در آن وجود ندارد!!!

درست است که این موارد برای عموم مردم یک مشکل است، اما می توان تهدید ها را تبدیل به فرصت کرد. اما چگونه؟

پک ولنتاین

ساخت جعبه ولنتاین

در بازه های زمانی منتهی به این جشن شما می توانید با کمی خلاقیت، سود بسیار خوبی را از فروش پک های ولنتاین به دست بیاورید. جعبه هایی که قیمتشان بسیار مقرون به صرفه تر بوده و مشتریان زیادی را سمت شما می کشانند.

اولین و مهم ترین مورد در ساخت پک های ولنتاینی، جعبه های بسته بندی است. مثلا یکی از مجموعه هایی که کار کارتن سازی در تهران را انجام میدهد دی ام ای پک است که تولید عمده جعبه های بسته بندی و فانتزی را نیز انجام میدهد.

هنگامی که سفارشات به صورت عمده باشد، قیمت تمام شده هم بسیار به صرفه میشود. و می تواند سود نهایی را برای شما بسیار بیشتر کند.

بهترین جعبه کادو ولنتاین

جعبه ها و کارتن های کادویی انواع بسیار زیادی دارند و در جنس های بسیار متفاوتی می توان آن ها را تهیه کرد. اما توصیه می کنیم تنها دو الی سه مدل جعبه پر طرفدار را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن ها را به فروش برسانید و مشکلی بابت ماندن و به فروش نرفتن آن ها نداشته باشید.

حدالامکان سعی کنید از خرید جعبه های فلزی خودداری کنید. چرا که جعبه و کارتن های بسته بندی، از محبوبیت بسیار بیش تری برخوردار هستند.

هم چنین سعی کنید از جعبه های ترند در بازار استفاده کنید چرا که بسیاری از مشتریان تنها به نیت خرید همان جعبه به شما مراجعه کرده و سایر محصولاتتان را خریداری میکنند.

از جعبه های بسته بندی کاربردی می توان :

هارد باکس ها

جعبه های سوپرایزی ( انفجاری )

جعبه کارتن مقوایی با روکش چرم

و جعبه های قفل دار را نام برد.

گلدان هدیه ولنتاین

همانطور که حتما قیمت های گل و گلدان را دیده اید، برای خرید یک گلدان کوچک، رقمی معادل ۳۰۰ هزار تومان به بالا از مشتریان دریافت می شود.

اما شما می توانید تنها با یک خلاقیت ساده، حاشیه سود و موارد مختلف را کم کرده و سود نهایی خود را بیشتر کنید.

ساخت گلدان هدیه و ولنتاین

برای ساخت گلدان های شیک و منحصر به فرد، ابتدا گلدان های سطلی فلزی در ابعاد و رنگ های شاد و متنوع تهیه کنید. سپس اسفنج گل را در ابعاد مختلف برش زده و به صورت خیس شده و آبدار درون سطل قرار دهید. حال کافیست گل های متنوعی که خریداری کرده اید را یک اندازه از ساقه ها برش زده و داخل اسفنج بگذارید.

ساخت گلدان هدیه و ولنتاین

پوشال تزئینی و رنگی

سعی کنید تمام رنگ بندی های پوشال تزئینی را در ابعاد مختلف موجود داشته باشید. چرا که پوشال ها عضو اصلی در تهیه و ساخت جعبه های ولنتاین به شمار می روند. با پوشال های رنگی و هم چنین عروسک های کوچک و تزیینی می توانید به راحتی داخل پک را پر و شلوغ جلوه کنید.

شکلات ولنتاینی

در نهایت شکلات های خارجی با اشکال مختلف محبوب ترین قسمت در پک های ولنتاینی محسوب می شود. سعی کنید تنوع را در خرید شکلات های ولنتاینی رعایت کنید چرا که تنها به این روش می توانید همه چیز را با قیمت خوب به فروش برسانید.

اگر قسمتی از شکلات ها فروش رفته و سایر آن ها باقی بماند، نمی توانید پک بعدی را ساخته و به مشتری خود به فروش برسانید.

شکلات ولنتاینی

ساخت جعبه بهتر است یا خرید جعبه؟

اگر تنها می خواهید یک جعبه ساخته و هدیه های مورد نظر خود را داخل آن بگذارید و به معشوق خود هدیه دهید، می توانید برای خاص شدن و خلاقیت نشان دادن از خود، جعبه مورد نظرتان را با آموزش های مختلف بسازید.

اما اگر یک فروشنده هستید، تنها خرید جعبه آن هم به صورت عمده عقلانی خواهد بود. چرا که در درجه اول نمی توانید هر نوع جعبه ای را آن هم با کیفیت کارخانه تهیه کنید.

ثانیا علاوه بر اتلاف وقت، از نظر هزینه هم به صرفه اقتصادی نخواهید رسید. چرا که ساخت هر جعبه مدت زمان بسیار زیادی را از شما اشغال می کند و برای شما به عنوان فروشنده هم، جعبه هایی با تعداد محدود معنایی ندارد.

به همین علت بهتر است از یک کارتن سازی با کیفیت، جعبه های ارزان و با تنوع بالا را خریداری کنید.

جعبه های خیلی بزرگ کارایی ندارند!

نکته مهم این است که با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، سعی کنید از جعبه های بزرگ استفاده نکنید چرا که مشتری شما با دیدن آن متوجه می شود که باید موارد زیادی را تهیه کند تا بتواند جعبه را پر کند. به همین علت ناخوداگاه از فروشگاه شما دلزده شده و به فروشندگان دیگری مراجعه می کند.

پس سعی کنید جعبه های فانتزی کوچک و متوسط را تهیه کنید تا بتوانید تعداد بیش تری را به فروش برسانید.

این قضیه در مورد گلدان ها و عروسک ها هم صدق می کند. به همین علت لازم است در انتخاب سایز بندی آن ها هم دقت زیادی را به عمل بیاورید.

نم نمک

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx