اولین تهدید نکونام علیه کارلوس کی‌روش

achar ghatar.com ۰۵ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۴۱

نکونام در مورد یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های سالیان اخیر فوتبال ایران تهدید به افشاگری کرده است.

در ادامه نتایج ناامیدکننده فولاد در فصل جاری، تیم خوزستانی در خانه مقابل ذوب‌آهن تن به تساوی یک بر یک داد. این نتیجه زمانی تلخ‌تر جلوه می‌کند که بدانیم ذوب‌آهن از دقیقه۲۰ با اخراج نادر محمدی ۱۰نفره شده بود، اما زور فولاد به تیم میهمان نرسید. با این تساوی، شاگردان جواد نکونام از ۱۳بازی صاحب ۱۶امتیاز شدند و همچنان در نیمه دوم جدول باقی ماندند؛ آن هم درحالی‌که این تیم با خریدهای پرسروصدا در ابتدای فصل، دنبال کسب عنوان قهرمانی بود.

عملکرد ضعیف فولاد، روی خلق و خوی نکونام هم تأثیر گذاشته و باعث شده او عصبی‌تر از قبل باشد. هفته‌های اخیر شایعه حضور نکو در تیم ملی وجود داشت، اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین اظهاراتش نامی از جواد بین گزینه‌ها نبرد. حالا نکو در پایان بازی با ذوب‌آهن به این موضوع ورود کرده و گفته: «خودم نمی‌خواستم بروم و به این نمی‌پردازم که الان چه می‌گویند. با این حال قطعاً به‌زودی جوابی خواهم داد، چون مردم باید بدانند. کسی نباید یک‌طرفه به قاضی برود.

  سردار آزمون در آغوش کارلوس کی روش + عکس

من اگر درباره اتفاقات دوبی حرف بزنم و بگویم چگونه از تیم ملی جدا شدم، همه‌چیز مشخص می‌شود. الان صبرم زیاد است و دوست ندارم در این‌باره صحبت کنم. به‌زودی صحبت می‌کنم تا همه‌چیز مشخص شود.»
درحقیقت نکونام در مورد یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های سالیان اخیر فوتبال ایران تهدید به افشاگری کرده است؛ داستانی که خیلی‌ها از زیر و بم آن باخبر نیستند. موضوع به اردوی پرحاشیه امارات مربوط می‌شود؛ زمانی که برانکو علیه کی‌روش مصاحبه کرد و سرمربی پرتغالی هم تمامی بازیکنان پرسپولیسی را به تهران بازگرداند.

این رفتار عجیب با انتقادات زیادی همراه شد، اما داستان زمانی وخامت بیشتری پیدا کرد که با فاصله‌ای کوتاه، دستیاران ایرانی کی‌روش و ازجمله جواد نکونام نیز از تیم ملی کنار گذاشته شدند. آن زمان درست یا غلط شایعه شد جرم این دستیارها این بوده که حاضر نشدند علیه برانکو مصاحبه کنند. با این حال هیچ‌وقت کسی در مورد آن داستان عجیب توضیح نداد. حالا که جواد نکونام در قامت آخرین مدعی و معارض تاج در این مورد تهدید به افشاگری کرده، بار دیگر کنجکاوی‌ها در مورد آن داستان تحریک شده است. آیا سرانجام حقیقت روشن خواهد شد؟

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  استوری اینستاگرامی نکونام برای دایی/عکس
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx