چاپ انواع پاکت با طراحی حرفه ای

dell ghatar.com ۰۷ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۳

چاپ انواع پاکت را می توان یکی از نیاز های اساسی برای هر کسب و کاری دانست که باید مطابق با الگوریتم ها و نیاز مجموعه طراحی شود. در نظر داشته باشید حتی شما می توانید به یک پاکت نامه ساده به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نگاه کنید.

شاید بسیاری از مشاغل از این مورد به سادگی عبور کنند و حتی به این موضوع فکر نکنند که از هر چیزی در مجموعه می توانند یک ابزار تبلیغاتی خلق کنند. اما چاپ انواع پاکت در مدل های مختلف و ابعاد و اندازه های متفاوت می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در نظر گرفته شود. برای چاپ انواع پاکت که یکی از نیاز های اساسی مجموعه است، شما باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. پاکت ها انواع مختلفی دارند و می توانند برای اهداف متفاوت استفاده شوند.

برای مثال پاکت نامه همانطور که از نام آن پیدا است برای ارسال نامه و مدارک به برخی از سازمان های دولتی و مجموعه های خصوصی استفاده می شود. این پاکت ها اصولا ابعاد بزرگی ندارند و به صورت مستطیلی طراحی می شوند که تقریبا طول این پاکت ها دو برابر عرض آن ها است. البته مدل های دیگری از این پاکت های نامه وجود دارد که شما با توجه به سلیقه خود می توانید یک مدل مناسب انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که پاکت هایی با اندازه های مختلف برای مصارف متفاوت طراحی و چاپ می شوند. پاکت هایی که برای قراردادن برگه های A4 با ابعاد بزرگتری طراحی می شوند، اصولا در مجموعه ها و کسب و کار های مختلف بسیار کاربردی هستند. پاکت هایی نیز که مجموعه های فروش محصولات استفاده می کنند اصولا در این ابعاد و حتی بزرگتر هستند. البته وزن محصولی که در درون پاکت قرار می گیرد نیز برای انتخاب پاکت مناسب به عنوان معیار قرار می گیرد.

چاپ پاکت
چاپ پاکت

نیازسنجی کنید
برخی از کسب وکار ها که محصولات مختلف به مشتریان عرضه می نمایند نیز از پاکت استفاده می کنند. در نتیجه پیش از طراحی و چاپ انواع پاکت ابتدا شما باید نیازسنجی کنید. اما اگر می خواهید از چاپ پاکت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم که ذهن خود را از یک تکه کاغذ ساده که اصولا سفید رنگ است، دور کنید. به طراحی های حرفه ای فکر کنید تا بتوانید علاوه بر انجام کاری که مد نظر دارید، برند خود را نیز تبلیغ کنید. اینکه شما بتوانید با یک طراحی حرفه ای نام برند و لوگوی مجموعه خود را بر روی یک پاکت نامه چاپ کنید، مسلما در امر تبلیغات موثر عمل خواهید کرد. فراموش نکنید که برای چاپ انواع پاکت با طراحی های متفاوت باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. فراموش نکنید که چاپ پاکت در ابعاد و اندازه های مختلف موضوعی است که شما با توجه به نیاز خود باید آن را مد نظر قرار دهید.

پاکت قرارداد
پاکت قرارداد

نکات مهم در چاپ پاکت
اما همانطور که گفته شد برای طراحی حرفه ای و چاپ انواع پاکت ها شما باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. در واقع پاکت ها باید با توجه به نوع خدمات و محصولات ارائه شده انتخاب شوند. اما در حالت کلی برای طراحی و چاپ انواع پاکت به نکات زیر دقت کنید.

  • ابعاد و اندازه مورد نیاز شما اولین نکته ای است که باید در طراحی و چاپ انواع پاکت در نظر بگیرید. در واقع شما با توجه به موارد استفاده از این پاکت ها باید آن ها را در ابعاد و سایز های مختلف طراحی کنید. در نظر داشته باشید که پاکت ها برای ارسال نامه های اداری، محصولات و دیگر خدمات ممکن است مورد استفاده قرار بگیرند.
  • گرماژ کاغذ و مقوایی که برای چاپ انواع پاکت انتخاب می کنید، باید مناسب باشد. اگر صرفا می خواهید از پاکت برای ارسال نامه استفاده کنید، مقوا یا کاغذ با گرماژ پایین نیز می تواند مناسب باشد. اما اگر شما یک آنلاین شاپ دارید و می خواهید برای مشتری خود محصول ارسال کنید، باید از پاکت های محکم تر که از مقوا هایی با گرماژ بالاتر تهیه شده اند، استفاده کنید. اما در حالت کلی مقاومت و استحکام کاغذ و مقوا را در چاپ انواع پاکت در نظر بگیرید.
  • برای چه هدفی چاپ انواع پاکت را انجام می دهید، تجاری، تبلیغاتی یا اداری. هر کدام از این پاکت ها باید دارای طراحی خاصی باشند. در واقع در میان انواع مختلف پاکت ها، اشکال رسمی و تبلیغاتی کاربرد گسترده تری دارند. همانطور که اشاره شد پاکت ها برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال از انواع پاکت برای ارسال مدارک، نگهداری و ارسال کالا های سبک، نگهداری و ارسال سی دی، نگهداری و ارسال کاتالوگ و بروشور، نگهداری و ارسال قرارداد ها، ارسال کارت های تبریک و دعوت، ارسال و نگهداری کتاب، ارسال سررسید و تقویم، ارسال هدایای تبلیغاتی و … استفاده می شود.
  • شما میتوانید برای تبلیغ حرفه ای برند خود از چاپ تقویم استفاده کنید و تقویم های چاپی را داخل پاکت های چاپ شده قرار دهید

چاپ انواع پاکت
چاپ انواع پاکت

اطلاعاتی که باید بر روی پاکت درج شوند
اما از نظر طراحی و چاپ انواع پاکت باید این کار را به یک مجموعه حرفه ای بسپارید. در نظر داشته باشید که چاپ انواع پاکت اگر با ظرافت و دقت بالا انجام نشود، ممکن است شما حتی نتوانید استفاده معمولی هم از پاکت ها داشته باشید. برای همین کار از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانید پاکت مورد نظر خود را در بهترین حالت ممکن طراحی و چاپ کنید. فراموش نکنید که برخی از اطلاعات باید بر روی پاکت درج شوند. از جمله این اطلاعات می توان به لوگو، نام برند، اطلاعات تماس و راه های ارتباطی، آدرس مجموعه و … اشاره کرد. در واقع شما برای احترام به مخاطب باید راه های ارتباطی را بر روی پاکت قید نمایید.

شما در چه مجموعه ای فعالیت می کنید؟ این موضوع را برای نوع طراحی و همچنین انتخاب رنگ مناسب در طراحی پاکت باید در نظر داشته باشید. به کیفیت چاپ و رنگ دقت کنید. اصطلاحا طراحی و انتخاب رنگ ها و همچنین کیفیت چاپ نباید به صورتی باشد که مخاطب را نسبت به محصول یا خدمات شما دلسرد کند.

همانطور که می دانید شما برای چاپ یک پاکت با طراحی منحصر به فرد باید به یک چاپخانه با کادری حرفه ای مراجعه نمایید. چاپخانه تهران با داشتن کارشناسان کاربلد و حرفه ای انواع خدمات چاپ را به بازار مشتریان ارائه می دهد.

نکته بسیار مهم اگر میخواهید محصولات خود را به شهر های مختلف ارسال کنید میتوانید از چاپ پاکت حبابدار استفاده کنید که محافظت کننده محصول شما هم میباشد

طراحی پاکت
طراحی پاکت

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx