آشنایی با جاذبه های گردشگری تور سیشل و تور ایتالیا و مالاگا

dell ghatar.com ۰۷ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۹

شاید سوال شما هم این باشد که تور سیشل در کدام کشور برگزار می شود.

معمولا افراد زیادی اسم آن را کم ‌تر شنیده اند. برای عده‌ای امکان دارد که بهار یا تابستان تور سیشل جذابیت داشته باشد. به طور کلی به دغدغه و علاقه مسافران پاسخ مناسب خواهیم داد با ما همراه باشید.سیشل یکی ازجمهوری جزیره‌ای در غرب اقیانوس هند می باشد که دارای صد و پانزده جزیره می باشد. این جزایر در فاصله ۱۶۰۰ کیلومتری شرق کنیا و ۱۱۰۰ کیلومتری شمال شرقی ماداگاسکار قرار دارد. تور ایتالیا و تور مالاگا نیز از جمله تور های محبوب بوده که همواره افراد زیادی را به خود جذب می کند. در سفر با تور سیشل می‌ توانید از دیدن پوشش استوایی و سرسبز، تنوع گسترده‌ای زندگی جانوران دریایی و سواحل شگفت‌انگیز و زیبا این کشور نهایت لذت بالایی کسب کنید. کشور سیشل دارای یک اقتصاد ترکیبی به شکل کلی به بخش خدمات وابسته می باشد که در این میان وابستگی آن به صنعت گردشگری به شکل خاص کاملا قابل شهود خواهد بود. بنابراین در دستور کار کارشناسان اقتصادی و توریسم تمرکز بر بخش گردشگری و توجه به رونق تور سیشل این کشور قرار دارد.

قیمت تور سیشل

قیمت تور سیشل

هزینه تورهای مسافرتی به خصوص در مسیرهای خارجی فاکتورهای متعددی را شامل می شود که بیشتر مسافران در رابطه با آن‌ها اطلاعات جامعی کسب می کنند. نوع هتل، ایرلاین، کلاس پروازی، مدت اقامت، زمان سفر و … قیمت تور سیشل را اعلام خواهد کرد. ولی با توجه به مسیرهایی که ویزا شما را حرکت می دهد هزینه ‌ای را بر قیمت تور تحمیل خواهید شد ولی برای تور سیشل به گرفتن ویزا نیازی ندارید و در واقع مجوز ورود مسافران در فرودگاه مقصد در گذرنامه‌ها درج می شود. البته در رابطه با هزینه تفریحات گردشگری، هزینه ‌های غذای خارج از تور، رفت و آمدها یا ترانسفرهای دریایی و زمینی، خریدها، لوکیشن یا وضعیت دسترسی هتل تا حدود زیادی می‌ توانند ضمن بر هزینه اصلی تور باعث افزایش قیمت تور سیشل گردد. تفریحاتی از جمله گشت‌ های مختلف اسنورکلینگ و غواصی، کشتی کروز به جزیره سیلوئت، موج‌سواری، قایق‌سواری، ماهی‌گیری، سافاری و به عنوان تفریحات دیگر می ‌تواند قیمت تور سیشل را تحت تاثیر خود قرار دهد.

تور ایتالیا و زیبایی سفر به آن

در جنوب اروپا ، ایتالیا قرار دارد که از نظر موقعیتی نیز در میان دریای مدیترانه واقع شده است و با کشورهای فرانسه، سوییس، اتریش و اسلوونی همسایه می باشد. این کشور دارای وسعتی بیش از ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع می باشد که حدودا جمعیت ۶۱ میلون نفری داشته و از نظر جمعیتی نیز رتبه چهارم پرجمعیت ترین کشورهای اروپا را ب خود اختصاص داده است. این کشور دارای آب و هوایی مدیترانه ای می باشد. پایتخت ایتالیا رم است که جاذبه‌های دیدنی زیادی را به خود اختصاص داده است. ضمن اینکه بیشتر شهرهای ایتالیا، از جاذبه‌های تاریخی برخوردار می باشند. توجه داشته باشید که در سفر به ایتالیا، از غذاهای سنتی آن همچون پیتزا و اسپاگتی هرگز نگذرید . بی شک انچه در این کشور می خورید با تمام امتحان های قبلی شما در کشور های دیگر متفاوت خواهد بود. تمام یموارد گفته شده دلیل جذابیت تور ایتالیا می شود.

زبان رسمی مردم ایتالیایی می باشد ولی به علت گردشگرپذیر بودن آن، شما می‌توانید با زبان انگلیسی هم با آن‌ها ارتباط برقرار نمایید. ایتالیا از مقاصد پرطرفدار مسافران و دوست‌داران اروپا به شمار می رود؛ مجموعه نوید گشت به عنوان مجری مستقیم تور ایتالیا، انواع مسیرهای این تور را برگزار می نماید. وجه تمایز تورهای این مجموعه؛ گشت‌های کامل شهری، همراه بودن راهنمای فارسی زبان در تمام طول سفر (از تهران تا تهران)، همراهی راهنما‌های حاذق محلی، ترانسفر، بیمه مسافرتی، هتل‌های با کیفیت، تسهیل روند اخذ ویزای شینگن و … می باشد.

تور مالاگا

تور مالاگا کجاست ؟

شهر مالاگا از نظر جغرافیایی در بخش خود مختار اندلس در جنوب کشور اسپانیا قرار دارد و دریای مدیترانه در انتها الیه غرب این شهر نیز واقع است. مالاگا به عنوان یکی از بنادر بزرگ اروپا می باشد که در ۱۰۰ کیلومتری تنگهٔ جبل الطارق واقع می باشد. با توجه به آمار سرشماری که در سال ۲۰۱۵ صورت گرفته است این شهر از ۵۶۹ هزار نفر جمعیت برخوردار می باشد. تور مالاگا از محبوبیت بالایی برخوردا می باشد که وجود ویژگی هایی همچون آفتاب ملایمی که تقریباً در تمام مدت سال در حال تابیدن می باشد، نخل‌های زیبای عربی در کنار ساحل و ساختمان‌های تاریخی، همگی مالاگا را به دنیای شگفتی‌ها تبدیل نموده است. در سفر به مالاگا از جاذبه‌های زیادی می توانید لذت ببرید. جهت داشتن اقامت در شهر مالاگا لازم است بدانید که در این شهر می توانید هتل های ارزان قیمت و همینطور باکیفیت را انتخاب نمایید.سالانه از سراسر جهان میلیون ها گردشگر جهت بازدید از جاذبه های تاریخی که در این شهر وجود دارد به سمت آن گسیل می گردند و همین دلیلی است که خیالتان بابت امکانات رفاهی در هتل های این شهر راحت باشد.

نوید گشت

مجموعه نوید گشت از مرکز معتبر برای ارائه تور های باکیفیت و مناسب می باشد. این آژانس با استفاده از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری همواره در تلاش است خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه کند. صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها تورهای داخلی و خارجی ، رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی از جمله و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای کشورهای مختلف خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می گردد. لازم به ذکر است می توانید با مراجعه به وب سایت navidgasht.com خدمات و در رابطه با تور اطلاعات جامعی را به صورت غیر حضوری کسب نمایید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx