دلخوری یحیی از ستاره پرسپولیس؛ چمدان این بازیکن بسته شد؟

didi ghatar.com ۱۰ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۱۶

مصاحبه اخیر مرتضی پورعلی گنجی باعث دلخوری یحیی گل محمدی شده است.

یحیی گل محمدی و پورعلی گنجی

همان طور که در جریان هستید مصاحبه اخیر مرتضی پورعلی گنجی به شدت باعث ناراحتی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس شده است. مدافعی که تا همین چند ماه قبل به دلیل مصدومیت کمتر تیمی را مشتری خود می دید اما پرسپولیس به توصیه گل محمدی با او قرارداد بست و بازگشت دوباره کی روش به تیم ملی شانس او را برای حضور در تیم ملی افزایش داد.

این گونه شد که پورعلی گنجی به تیم ملی رسید و حتی در جام جهانی بازی کرد تا دیگر کسی نتواند انگ مصدومیت به او بزند و همین موضوع کافی بود تا این مدافع در مصاحبه ای عجیب و غریب خبر از جدایی احتمالی خود از پرسپولیس بدهد.

مصاحبه اخیر پورعلی گنجی واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت. هواداران در فضای مجازی از او انتقاد کردند و برخی پیشکسوتان با حمله به او مدعی شدند با چنین تفکری بهتر است هرچه سریع تر از پرسپولیس برود.

  همسر وریا غفوری پشت گل محمدی ایستاد+عکس

در این میان شاید بد نیست بدانید یحیی گل محمدی نیز از مرتضی پورعلی گنجی که ارتباط بسیار صمیمانه ای با او دارد دلخور است و این دلخوری را به گوش مدافع خود نیز رسانده است.

اگرچه برخی مدعی شده اند این مدافع حرف‌های قبلی خود را پس گرفته اما هواداران پرسپولیس به خوبی تجربه کرده اند بازیکنی که حرف از جدایی می زند، مدتهاست چمدان خود را بسته و به همین دلیل دیگر به بازیکنی دل نمی بندند!

شاید به همین دلیل است که فنونی زاده، مدافع تنومند و سرزن پرسپولیس در دهه ۶۰ نیز با همین تفکر تنها یک واکنش به اظهارنظر پورعلی گنجی برای جدایی از پرسپولیس داشته است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبر ورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx