اوج هیجان در پارک آبی وایلد وادی دبی

dell ghatar.com ۱۲ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۷۷

اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید، پارک آبی واید وادی دبی را از دست ندهید. این پارک رو به روی برج العرب قرار گرفته است و در کل اروپا و خاورمیانه، نظیر این پارک سحر آمیز را پیدا نخواهید کرد.

اگر نیاز به یک روز سرشار از هیجان را دارید، حتما به سراغ این پارک آبی بروید. این پارک هر تفریح آبی که تصورش را می کنید در بر می گیرد، از ترن سواری در آب گرفته تا سرسره ای با ۳۲ متر ارتفاع. اندکی با ما همراه شوید تا سری به بخش های مختلف این پارک بی نظیر بزنیم و روشی آسان جهت تهیه بلیط آن را به شما معرفی کنیم.

پارک آبی وایلد وادی دبی

امکانات هیجان انگیز پارک آبی وایلد وادی

شاید پس از وارد شدن به پارک آبی وایلد وادی با خود فکر کنید که وارد سرزمین عجایب شده اید که این تصور با وجود امکانات بی نظیر این پارک کاملا منطقی به نظر می رسد. به دلیل وجود بازی ها و امکانات هیجان انگیز در این پارک، شما قادر به انتخاب یکی از آن ها نخواهید بود و این کاری بسیار دشوار به نظر می رسد. در این پارک می توانید به طور همزمان حس هیجان و ترس را تجربه کنید.

ما در این مطلب تلاش خود را به کار گرفته ایم تا لیستی از بهترین قسمت های این پارک را خدمت شما ارائه دهیم تا هیچ بخشی از پارک وایلد وادی را از دست ندهید و نسبت به علایق خود بخش مورد نظر را انتخاب نمایید.

BURJ SURJ (برج سورج)

یکی از جالب ترین وسایل تفریح در این پارک آبی برج سورج می باشد. این سرسره مارپیج پس از چرخاندن شما به صورت مکرر، نهایتا شما را با شتاب به داخل یک استخر آبی ایمن که در پایین برج قرار دارد پرتاب می کند. جهت استفاده از این سرسره آبی جذاب، شما به تیوپ نیاز دارید و می توانید این سرسره هیجان انگیز را در گروه های ۲ تا ۵ نفره تجربه نمایید. شاید سرسره سواری با تیوپ بر روی آب به نظرتان امری ساده باشد، اما پس از گذراندن اولین پیچ و تاب، از گفته خود پشیمان خواهید شد.

JUMEIRAH SCEIRAH (جمیرا اسکرا)

از مشهورترین و محبوب ترین وسایل تفریحی پارک وایلد وادی، جمیرا اسکرا می باشد که ارتفاع این سرسره به گونه ای است که در همه جای پارک شما قادر به مشاهده آن خواهید بود. شما باید ۳۲ پله را طی نمایید تا به بالاترین بخش آن برسید. پس از رسیدن به بالاترین نقطه، باید به درون کپسولی بروید، پاهای خود را جفت کرده و دستانتان را ضربدری بر روی سینه نگه دارید. در این لحظه سقوط آزاد در انتظار شما خواهد بود. با وجود این که شما ۳۲ متر بالا آمده اید، اما سقوط آزادی حدود ۱۲۰ متر را تجربه خواهید کرد. ذکر سرعت ۸۰ کیلومتر بر ثانیه ی این سقوط آزاد خالی از لطف نیست. به این نکته توجه نمایید که صف های طولانی سرسره، شما را از امتحان جمیرا اسکرا منصرف نکند، زیرا بدون تجربه این سرسره و با ترک کردن شهر دبی، بخش مهمی از تفریح آبی را از دست داده اید.

MASTER BLASTERS (مستر بلسترز)

هیجان ترن سواری را به همراه ترکیب سرسره آبی تصور نمایید. شاید این ترکیب دلیل جیغ و فریادهای پر هیجان به هنگام این بازی را توجیه کند. شما در این بازی به مانند یک ماهی، از سمتی به سمت دیگر لیز می خورید. البته از ارتفاع ۱۵ متری این ترن آبی نباید چشم پوشی کرد.

BREAKERS BAY (موج سواری در استخر موج)

در این بخش از پارک، می توانید به رویای موج سواری خود بر موج های غول پیکر، رنگ واقعیت ببخشید. بزرگ ترین استخر موج در خاورمیانه، این استخر موجود در پارک وایلد وادی دبی می باشد. موج های یک و نیم متری این استخر، تداعی کننده موج های خلیج فارس خواهند بود. اگر می خواهید بر موج های بزرگ و کوچک در دبی موج سواری کنید، زمان آن است که تخته موج خود را برداشته و به این پارک آبی بروید.

اگر قصد آگاهی از قیمت بخش های مختلف این پارک را دارید، ما در ادامه به شما سایتی را معرفی خواهیم کرد که به راحتی اقدام به تهیه بلیط نمایید و حتی گاها می توانید این بلیط ها را در تخفیف بخرید. پس از دست دادن ادامه این مطلب به ضرر شما خواهد بود.

TANTRUM ALLEY (تنتروم الی)

این بخش از پارک، شما را به مقابله با گرداب های شدیدی وا می دارد. نقطه آغاز این بازی طوفانی، دو سرسره با شیب تیز می باشد که در طی آن شما گرفتار گرداب هایی می شوید که هیجان و آدرنالین خونتان بسیار بالا می رود. در طول این مسیر با ۳ گرداب شدید مواجه خواهید شد و نهایتا به درون یک استخر پرتاب می شوید.

تجربه سفر آبی رودخانه جوها

اگر شما یا دوستانتان در کنار هیجان به دنبال بازی آبی آرام بخش هستید و با خواندن بخش ابتدایی این مقاله تصور کرده اید که در این پارک، بخش مورد نظر را نخواهید یافت، سخت در اشتباهید. رودخانه جوها آرامش واقعی را به شما و همراهانتان هدیه می دهد. این رودخانه ۳۶۰ متر طول داشته و شما را به تماشای آبشارهای گوناگونی برده و دور تا دور پارک خواهید چرخید.

نکته حائز اهمیت این است که شما هم می توانید این سفر لذت بخش به دور پارک را به صورت تک نفره با تیوپ تجربه نمایید و یا آن را به یک سفر آبی خانوادگی یا دوستانه تبدیل نمایید. کودکان شما نیز می توانند در این سفر آبی با شما همراه شوند، اما در طی سفر نباید از کودکتان چشم بردارید، چون خطر افتادن در رودخانه وجود دارد.

خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی

تفریحات موجود در پارک آبی دبی برای بچه ها

تا به این جای کار همه بازی ها و امکانات گفته شده مناسب بزرگسالان بود و کودکان از این بازی ها محروم بودند، اما مگر می شود سازندگان این پارک مهیج و هیجان انگیز، کودکان را فراموش کرده باشند؟ در ادامه به معرفی مکان مناسب کودکان در این پارک خواهیم پرداخت تا در صورتی که قصد رفتن به پارک وایلد وادی با خانواده را دارید، همه افراد از امکانات آن بهره ببرند.

Juhas Dhow and Lagoon

این بخش از پارک مناسب کودکان بوده و مخصوص آن ها طراحی شده است. بیش از ۱۰۰ نوع بازی آبی برای کودکان در این بخش در نظر گرفته شده است. از جمله این بازی ها، می توان به بازی با تفنگ های آب پاش و سرسره های آبی لذت بخش اشاره نمود.

قوانین و مقررات پارک آبی وایلد وادی

این پارک قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد که قبل از ورود به آن، حتما باید از آن ها آگاه باشید. این قوانین عبارتند از:

  • بلیط تهیه شده فقط برای تاریخ انتخاب شده معتبر است.
  • پارک آبی Wild Wadi سه‌شنبه‌ها تعطیل است.
  • برای ورود به پارک آبی، کودکان زیر ۱۳ سال باید یک فرد ۱۶ ساله یا بزرگتر همراه داشته باشند.
  • ارتفاع برخی از سواری‌های Wild Wadi حداقل ۱.۱ متر است، بنابراین لطفاً توجه داشته باشید که مهمانان زیر ۱.۱ متر نمی‌توانند در همه سواری‌های موجود در پارک آبی بازی کنند.
  • دسترسی رایگان برای کودکان زیر دو سال با ارائه کارت شناسایی.
  • بلیط‌ پارک آبی وایلد وادی قابل استرداد یا لغو نیستند.
  • برخی از وسایل سواری، جاذبه‌ها یا مراکز فروش ممکن است در طول بازدید شما در دسترس نباشند.
  • جهت اطلاع از قوانین به روز پارک های آبی دبی در کرونا با ما در واتس آپ در تماس باشید.

هزینه بلیط پارک آبی وایلد وادی

در هنگام سفر به دبی باید برنامه های خود را تنظیم نمایید و قیمت بخش های مختلف سفر را در نظر بگیرید. پارک آبی وایلد وادی دبی، یکی از انتخاب های اکثر گردشگران و مسافران خواهد بود. پس اطلاع از هزینه های بخش های مختلف آن از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از روش هایی که به صرفه جویی در هزینه بلیط به شما عزیزان کمک می کند، تهیه بلیط از سایت های معتبر درون ایران می باشد که در ادامه مطلب یا همان بخش انتهایی این مطلب، سایت را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن بتوانید تفریحات بیشتری را در این پارک تجربه نمایید.

تهیه بلیط پارک آبی وایلد وادی

پارک وایلد وادی، یک شهر بسیار کامل بوده که حتی خواندی مقاله های مرتبط با آن، شما را به وجد می آورد. امکانات این پارک به خوبی قابل توصیف نیست، بلکه شما پس از رفتن به این پارک، معنی لذت و هیجان در این شهر آبی را خواهید فهمید. تهیه بلیط  این پارک بخش مهمی از سفر شما را شامل می شود که با مراجعه به سایت با سابقه دبی دیسکانت، می توانید خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایید. حتی شما برخی اوقات می توانید بلیط ها را با تخفیف در این سایت تهیه کنید و از سفر آبی خود را بیش از پیش لذت ببرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx