تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز _ اهواز سرویس

dell ghatar.com ۱۹ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۳

لباسشویی زندگی را برای بسیاری از افراد آسان تر می کند. در حالی که شستن لباس یکی از کسل کننده ترین کارهای خانه است، اما با ماشین لباسشویی ال جی برای بسیاری از مردم مایه مباهات است.

ماشین لباسشویی خراب ترس اکثر زنان است. این اغلب با یک سرمایه گذاری، برنامه ریزی نشده، اما ضروری برای خرید یک دستگاه جدید همراه است، زیرا خانواده بدون ماشین لباسشویی کار نمی کند. با این حال، ما یک خبر خوب برای شما داریم. وقتی ماشین لباسشویی ال جی شروع به خراب شدن کرد، همیشه لازم نیست که وحشت کنیم. با تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز میتوانید تمام مشکلات لباسشویی خود را برطرف نمایید. در این مقاله می توانید با انواع خرابی لباسشویی آشنا شوید.

تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

چرا ماشین لباسشویی ال جی من می پرد؟
اگر ماشین لباسشویی شما مرتباً در اطراف حمام می رقصد، احتمالاً روی سطحی ناهموار جایگذاری کرده اید. بنابراین فقط آن را جا به جا کنید یا پایه های لباسشویی را با کمک لغزنده گیرها تقویت کنید. با این حال، اگر بتوانید سطح صاف کف خود را تضمین کنید، که توسط سطح روح نیز تایید شده است، و ماشین لباسشویی همچنان به گونه ای رفتار می کند که گویی در حالت خلسه است، احتمالاً چاره ای جز تماس با مرکز نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز برای ارسال نیروی مجرب جهت تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز ندارید.
 
مراجعه به مرکز تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز برای وقتی که ماشین لباسشویی ال جی صداهای غیرعادی می دهد
دکمه ها، گل میخ ها یا زیپ ها اغلب می توانند پشت آن باشند (یا سکه هایی که در شلوار فراموش شده اند). گاهی اوقات، به عنوان مثال، یک سکه در آخر شستشو در قسمت بیرونی درام گیر کند. با این حال، اگر بتوانید این مقصران را رد کنید، احتمالاً ماشین لباسشویی شما بیش از حد پر است و درام نامتعادل شده است. اگر با وجود حل این مشکلات اگر هنوز صدای بلند از لباسشویی می آید، مشکل از موتور لباسشویی است. تعمیر موتور لباسشویی نیاز به مهارت و دانش فراوانی دارد. اگر اطلاع کافی ندارید با مرکز نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز تماس بگیرید تا بهترین نیروهای خود را جهت تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز به منزل شما ارسال نمایند.
 
توصیه های متخصصین تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز برای وقتی ماشین لباسشویی اصلا جواب نمی دهد چیست؟
زمانی که دکمه ی لباسشویی را می زنید اگر با کار نکردن لباسشویی مواجه شده اید، بنا بر توصیه های متخصصین تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز ابتدا پریز برق و سیم رابط لباسشویی را چک نمایید. شاید کلا لباسشویی به پریز وصل نیست.

بنابراین قبل از هر چیز مطمئن شوید که واقعاً لباسشویی به برق متصل است، درب ماشین لباسشویی به درستی بسته شده و آب قطع نشده است.

گاهی اوقات فقط کمک به حرکت دادن ماشین لباسشویی کمک می کند (اگر از نظر فیزیکی) یا کمی آن را به طرفین کج کردن باعث حرکت دوباره لباسشویی می شود. تغییر برنامه شستشو نیز ارزش امتحان دارد. اگر لباسشویی ال جی شما حتی در این زمان هم شروع به واکنش دادن نکند، وقت آن است که به فکر ارتباط با متخصص نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز باشید.

چرا ماشین لباسشویی ال جی من بوی بد می دهد؟

چرا ماشین لباسشویی ال جی من بوی بد می دهد؟
با هر بار شستشو کم و بیش کثیفی در ماشین لباسشویی گیر می کند و بوی بدی در آن وجود دارد. برای رفع این مشکل تقریباً چهار بار در سال، اجازه دهید ماشین لباسشویی خالی و در دمای بالاتر (حداقل ۹۰ درجه سانتیگراد) شسته شود. در همان زمان، حداقل نیم لیتر سرکه (حتی یک لیتر) که در حالت ایده آل سرکه سیب است، در پوشه پودر بریزید. اسید سیتریک نیز اثر مشابهی دارد، اما مراقب باشید.

مهم است که به طور منظم قسمت پودر و نرم کننده ریز لباسشویی و درب لباسشویی را تمیز می کنید. همچنین اگر بعد از خالی کردن ماشین لباسشویی، آن را تا شستشوی بعدی باز بگذارید تا به خوبی خشک شود و هوا خارج شود، به دفع بو کمک می کند.

در صورتی که بوی بد لباسشویی با این حرکات از بین نرود، مشکل از قطعات معیوب داخل لباسشویی است. برای اینکار می توانید با دفتر نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز تماس بگیرید و درخواست نیروی مجرب تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز کنید. تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز با ابزار خاص خود شروع به بررسی انواع قطعات داخلی لباسشویی می کند و در نهایت قطعه ی معیوب را تعمیر یا تعویض می نماید.
 
درخواست نیروی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز برای وقتی که ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند یا آب از آن خارج می شود
وقتی که ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند یا آب از آن خارج می شود، احتمالا شلنگ تخلیه یا لوله آب لباسشویی گرفتگی وجود دارد و آب را تخلیه نمی کند. بررسی کنید که در هیچ قسمتی از لوله ها چروک، خمیده یا نیشگون گرفتگی نباشد. اگر ماشین لباسشویی همچنان آب پمپاژ نمی کند، آن را خاموش کنید، برق را قطع کنید، یک سطل آماده کنید و درب درپوش را که شیلنگ قرار دارد باز کنید. آنها در پایین ماشین لباسشویی قرار دارند. وقتی آب به داخل سطل شما جاری شد، بررسی کنید که آیا صافی تخلیه به طور تصادفی مسدود شده است یا نه؛ سپس آن را تمیز کنید.

به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، عادت کنید که این صافی را تمیز کنید. اما اگر مشکل برعکس دارید، یعنی ماشین لباسشویی نشتی آب دارد، احتمالاً اتصالات ماشین لباسشویی شما شل شده است. اول از همه، سعی کنید شلنگ را بهتر تعمیر کنید یا بررسی کنید که آیا در جایی ترک خوردگی وجود دارد یا نه.

چنانچه با این کار ها مشکل حل نشد یا اگر به این قطعات دسترسی ندارید، از مجموعه ی نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز کمک گرفته و درخواست ارسال کارشناس تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز کنید.

درب ماشین لباسشویی ال جی من باز نمی شود، چه کار کنم؟

درب ماشین لباسشویی ال جی من باز نمی شود، چه کار کنم؟
زمانی که درب لباسشویی ال جی کار نمی کند، شده ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. شایع ترین علت گرفتگی فیلتر است. دوشاخه را از پریز بیرون بکشید و فیلتر را بررسی کنید. در صورت لزوم، بلوک را بردارید. مکان فیلتر بسته به مدل متفاوت است. همچنین ممکن است یک اهرم مخصوص برای باز کردن درب وجود داشته باشد. اگر این گزینه ها کمکی نکرد، آخرین گزینه این است که دستگاه را به مدت ۳۰-۶۰ دقیقه از برق بکشید و سپس سعی کنید در را باز کنید. اگر جواب نداد، با دفتر نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز  تماس بگیرید. اهواز سرویس با مشاوره دادن به شما کمک می کند خودتان به تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز برسید و نیاز به تعمیرکار نداشته باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx