توریسم درمانی گردشگری دندانپزشکی در ایران

dell ghatar.com ۲۵ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۲

گردشگری دندانپزشکی یا همان توریسم دندانپزشکی، نوعی از گردشگری پزشکی است. معمولا در گردشگری دندانپزشکی بیمارانی که دچار مشکلات دهان و دندان هستند برای درمان مشکل خود برای به یک کشور ارزان و همچنین کشور با کیفیت دندانپزشکی خوب سفر می کنند.

گردشگری دندانپزشکی یا همان توریسم دندانپزشکی، نوعی از گردشگری پزشکی است. معمولا در گردشگری دندانپزشکی بیمارانی که دچار مشکلات دهان و دندان هستند برای درمان مشکل خود برای به یک کشور ارزان و همچنین کشور با کیفیت دندانپزشکی خوب سفر می کنند. به طور کلی این یک مسافرت برای کسب سلامتی است. در گردشگری دندانپزشکی امکانات دندانپزشکی مناسب و سطح تخصص بالا از عوامل موفقیت توریسم دندانپزشکی بحساب می آید. گردشگری دندانپزشکی معمولا در کشورهای پیشرفته جهان شایع است زیرا در این کشورها معمولا هزینه‌های دندانپزشکی زیاد است و اغلب افراد به کشورهای در حال توسعه برای توریسم دندانپزشکی سفر می کنند.

گردشگری دندانپزشکی

کشور ایران به دلیل داشتن دندانپزشکان توانمند و مجهز به تکنولوژی های روز دنیا یکی از کشورهایی است که معمولا برای گردشگری دندانپزشکی گزینه خوبی است و یکی از مقاصد توریسم دندانپزشکی در منطقه و حتی کشورهای اروپایی است. معمولا ایرانیان ساکن کشورهای خارجی، و همچنین افراد ساکن کشورهای همسایه مثل عراق، افغانستان و آذربایجان، ایران را به عنوان مقصد توریسم دندانپزشکی انتخاب می کنند. مطب دندانپزشکی دکتر علی سجودی در راستای تورسیم درمانی دندانپزشکی در منطقه شهرک غرب تهران آمادگی دارد تا نسبت به جذب توریست و گردشگر داخلی و خارجی از سراسر ایران و جهان اقدام نماید. وجود پرسنل دندان پزشک مجرب و تجهیزات مدرن و تخصصی بروز این مرکز را به یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی در زمینه گردشگری دندانپزشکی تبدیل کرده است.

در مرکز دندانپزشکی دکتر سجودی کاشت ایمپلنت دندان آمریکایی لیزری که معروفترین برند ایمپلنت دنیا محسوب می شود و مخصوص بیماران توریست با داشتن پاسپورت ضمانت نامه می باشد. این درمان همراه با تکنیک های مدرن جراحی از جمله ایمپلنت دیجیتال ، ایمپلنت پانچی یا فلپ لس (Flapless) ، کاشت دندان با لیزر، ایمپلنت فوری، ایمپلنت همزمان با بازسازی استخوان، ایمپلنت همزمان با سینوس لیفت و جراحی ایمپلنت با بارگذاری فوری (immediate load) با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا انجام می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۰۸۲۹۴۱ و ۸۶۱۲۸۹۹۶ تماس بگیرید.

حوزه درمان امروزه در حال تغییر است. در حال حاضر، بسیاری از افراد برای مقاصد درمانی به کشورهای دیگر سفر می کنند. گردشگری دندانپزشکی نیز اخیرا به پدیده رایجی تبدیل شده است. این روش می تواند هزینه های درمانی را برای بیماران به شدت کاهش دهد و در برخی موارد باعث می شود که آنها خدمات دندانپزشکی بهتری دریافت کنند. گردشگران اغلب برای درمان ها و جراحی های گران قیمت دهان و دندان که تحت پوشش بیمه هم نیستند، برای توریسم درمانی اقدام می کنند. ایمپلنت دندان، لمینت دندان و ترمیم هایی مانند روکش و ونیر برخی از این درمان ها به شمار می روند. هزینه ها برای انجام این نوع درمان ها در برخی کشورها بسیار بالاست و بیمار را با مشکل مواجه می کند. از این رو، درمان در کشورهایی که به دنبال گردشگری دندانپزشکی هستند می تواند با هزینه کمتری برای بیمار همراه شود.

ایمپلنت فوری

از سوی دیگر، کیفیت خدمات ارائه در برخی کشورها بسیار پایین است. این امر باعث می شود که بیماران به کشورهایی سفر کنند که خدمات درمانی بهتر و باکیفیت تری ارائه می دهند. تفاوت ارزش ارزها در کشورهای مختلف باعث می شود که هزینه های درمانی بیمار در کشور دیگر بسیار پایین تر از وطن خودش تمام شود. خوشبختانه کشور ایران جز کشورهایی می باشد که بهترین متخصصان را در زمینه دندانپزشکی دارد. همچنین درمان هایی دیگری وجود دارند مانند ارتودنسی، از آنجایی که درمانی بلند مدت محسوب می شود که بیمار باید در فواصل منظم معاینه شود، مناسب برای توریسم درمانی نمی باشد.
 
آیا درمان های دندانپزشکی به وسیله گردشگری دندانپزشکی مناسب است؟
خدمات دندانپزشکی در بسیاری از کشورهایی که به مقصد گردشگری دندانپزشکی تبدیل شده اند، از کیفیت خوبی برخوردار هستند. به روز بودن تجهیزات و روش های درمانی در این کشورها از افتخارات آنها است. مکزیک، آرژانتین، هند، آفریقای جنوبی و ایران از مقاصدی هستند که بسیاری از بیماران آمریکایی، کانادایی و اروپایی برای درمان های دندانپزشکی به آنها سفر می کنند.
 
ایمپلنت فوری لیزری بهترین گزینه درمانی برای توریسم درمانی با ضمانت نامه بین المللی
بیشتر مراجعه کنندگان برای توریسم درمانی دندانپزشکی قصد انجام جراحی ایمپلنت دندان را دارند. از این رو برند ایمپلنتی وجود داردکه علاوه بر کیفیت بسیار بالا، دارای ضمانتنامه پاسپورتی می باشد که در بیش از ۸۵ کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا و اکثر کشورهای اروپایی معتبر می باشد. پس بنابراین در صورت احراز شرایط توریست پس از بررسی رادیوگرافی و معاینه کلینیکی، حتی می توان از تکنیک های ایمپلنت فوری به منظور کاهش مدت درمان استفاده کرد. این گزینه برای توریست ها بهترین است چرا که علاوه بر کاهش بار روانی بیمار به دلیل داشتن ضمانتنامه معتبر، روند درمان بسیار سریعتر انجام می شود.. به عبارتی توریست می تواند از روزهای اول جراحی صاحب روکش شود. ایمپلنت لیزری مجموعه ای از تمام خصوصیات و مشخصه های یک ایمپلنت ایده آل را دارا می باشد، بنابراین افرادی که در توریسم درمانی دندانپزشکی دچار تردید هستند و افراد سخت گیری هستند، ایمپلنت فوری لیزری بهترین پیشنهاد در بین تمام ایمپلنت های دنیا برای توریسم درمان دندانپزشکی می باشد.

از اینجا می توانید برخی از ویدیو نظرات بیماران مطب دندانپزشکی دکتر سجودی واقع در شهرک غرب تهران را مشاهده کنید.

توریسم درمانی

در مطب دکتر سجودی همه خدمات دندانپزشکی برای توریسم درمانی دندانپزشکی و ایمپلنت دندان لیزری با تحویل فوری روکش با استفاده از جدیدترین فناوری و تکنیک های روز دنیا به همراه پاسپورت و ضمانت نامه معتبر بین الملی انجام می گردد.

برای تعیین نوبت و مشاوره بیشتر با شماره‌های ۸۸۰۸۲۹۴۱ و ۸۶۱۲۸۹۹۶ تماس بگیرید.

منبع : سایت دکتر سجودی

برچسب ها: توریسم درمانی,گردشگری دندانپزشکی,ایمپلنت فوری,دکتر سجودی

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx