عکس/ آربونی گابریل دوشیزه آمریکایی، دختر شایسته ۲۰۲۲ شد

suzan ghatar.com ۳۰ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۸۲

شنبه شب گذشته مراسم انتخاب دختر شایسته جهان در ایالت نیواورلئان آمریکا برگزار شد.

در مجموع ۸۳ دختر از سرتاسر جهان برای کسب تاج به رقابت پرداختند. که در نهایت آربونی گابریل دختر ۲۸ ساله فیلیپینی آمریکایی موفق شد عنوان دختر شایسته ۲۰۲۲ را از آن خود کند.

آربانی گابریل دوشیزه شایسته 2022

در این مسابقه که با اجرای جنی مک کینز، بازیگر آمریکایی برگزار شد، شرکت‌کنندگان در دورهای مختلف حذف شدند تا نفرات برتر به دو فینالیست محدود شوند. نمایندگان ایالات متحده و ونزوئلا دو فینالیست بودند.

آربانی گابریل دوشیزه ایالات متحده آمریکا میس ونزوئلا را شکست داد و تاج بسیار ارزنده را به دست آورد. هرناز سندو هندی، دختر شایسته سال گذشته این تاج را بر سر گابریل گذاشت.

گابریل آربونی میس یونیورس 2022

آربونی نولا گابریل (R’Bonney Nola Gabriel) یک مدل آمریکایی و ملکه زیبایی است که برنده خانم ایالات متحده آمریکا ۲۰۲۲ و در نهایت دوشیزه جهان در سال ۲۰۲۲ شد.

گابریل در ۲۰ مارس ۱۹۹۴ در سن آنتونیو تگزاس، از پدری فیلیپینی و مادری آمریکایی به نام دانا واکر به دنیا آمد. او سه برادر بزرگتر دارد. رمیجیو بونزون پدر او در فیلیپین به دنیا آمده و اصالتاً اهل مانیل است. او خیاطی را از ۱۵ سالگی شروع کرد و در سن ۲۵ سالگی به ایالت واشینگتن مهاجرت کرد و مدرک دکترای خود را در رشته روان‌شناسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی گرفت. مادر او اهل بومونت، تگزاس است.

آربونی گابریل دختر شایسته جهان

گابریل از دانشگاه شمال تگزاس با مدرک لیسانس در طراحی مد فارغ‌التحصیل شد. او اکنون به عنوان طراح لباس‌های سازگار با محیط زیست و به عنوان یک مدل کار می‌کند.

مسابقه میس یونیورس یا همان دختر شایسته در سال ۱۹۵۲ تأسیس شد و در حال حاضر هفتاد و یکمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد. با پیروزی آربونی گابریل که اولین زن فیلیپینی-آمریکایی است که ملکه زیبایی آمریکا شد، ایالات متحده با ۹ برنده، به عنوان کشوری با بیشترین برد در مسابقات زیبایی رکورددار است.

آربانی گابریل فیلیپینی آمریکایی دختر شایسته 2022

۱۰ شرکت‌کننده برتر امسال:
– رابونی گابریل (ایالات متحده آمریکا)
– آماندا دودامل نیومن (ونزوئلا)، نایب قهرمان اول
– آندره آ مارتینز (جمهوری دومینیکن)، نایب قهرمان دوم
– اشلی کارینو (پورتوریکو)
– گابریلا دوس سانتوس (کوراکائو)
– آنا سوئنگوم ایم (تایلند)
– میشل کولون (فیلیپین)
– ماریا فرناندا آریستزابال (کلمبیا)
– ایرما میراندا (مکزیک)
– ویرجینیا استابلم (ایتالیا)

هیئت داوران متشکل از بیگ فریدیا خواننده رپ و هیپ هاپ، میرکا دلانوس روزنامه‌نگار و مجری کوبایی، خیمنا ناوارته دختر شایسته ۲۰۱۰ از مکزیک، سوئتا پاتل مدیر اجرایی Roku، وندی فیتزویلیام، بازیگر و روزنامه‌نگار، امیلی آستین و اولیویا بودند.

مسابقات انتخاب دوشیزه شایسته جهان

درخواست آربونی گابریل از برگزارکنندگان

آربونی در پایان این مسابقات از مسئولین درخواست کرد که از سال آینده شرایط سنی مسابقات را تغییر دهد تا افراد بیشتری بتوانند شرکت کنند.
این مسابقه برای دوشیزگان جوان ۱۸ تا ۲۸ سال برگزار می‌شود و معیارهای متعددی به جز زیبایی جسمی برای انتخاب برنده مسابقه در نظر گرفته می‌شود. شعاری که برای میس یونیورس Miss Universe درنظر گرفته شده است «زیبایی هدفمند» می‌باشد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: Nation World

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx