آیا می‌دانستید با تایسیز پرواز می‌توانید ارزان به ترکیه سفر کنید؟

dell ghatar.com ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۳

مقاصد بسیار زیادی در کشور ترکیه وجود دارند که می‌توانید با توجه به بودجه و زمانی که دارید، برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. هر کدام از این مقاصد زیبایی منحصر به خود را دارند و دیدن از آن‌ها می‌تواند برای شما لذتی متفاوت داشته باشد.

با قطار یکی از روش هایی هست که می توانید به ترکیه سفر کنید ویا می‌توانید سوار هواپیما شوید و به این کشور بروید و یا حتی از اتوبوس استفاده کنید. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید از آن برای سفر به ترکیه استفاده کنید، تور است. تورها درجات مختلفی دارند که توسط آژانس مسافرتی به شما پیشنهاد می‌شود. برای مثال تور زمینی آنتالیا در کنار تور وان می‌تواند جزو گزینه‌هایی باشد که می‌توانید به آن‌ها فکر کنید. تور زمینی آنتالیا تایسیز پرواز می‌تواند یک گزینه جالب و هیجان انگیز برای سفر به ترکیه باشد. این مدل تور با توجه به مدل حمل و نقلی که دارد، ممکن است قیمت ارزان‌تری داشته باشد و به شما در صرفه‌جویی در هزینه سفر کمک کند.

تور زمینی آنتالیا تایسیز پرواز

همچنین یکی دیگر از گزینه‌ها برای سفر ارزان به ترکیه، سفر به شهر وان است. شهر وان نزدیک به استان‌های غربی ایران است و به همین دلیل تور وان می‌تواند هزینه کم‌تری داشته باشد. حتی می‌توانید بصورت زمینی و با خودرو شخصی یا اتوبوس به این شهر سفر کنید. در ادامه با ۵ جاذبه تویستی شهر وان آشنا میشویم :

۵ نقطه دیدنی شهر وان که حتما باید ببینید!
طی چند سال گذشته، شهر وان به یکی از مقاصد پرطرفدار و محبوب برای مسافران ایرانی تبدیل شده است. این شهر ترکیه به شهرهای غربی ایران نزدیک است و سفر به آن نسبت به سفر به شهرهای دیگر ترکیه ارزان‌تر خواهد بود. آژانس‌های مسافرتی زیادی در حال حاضر تور وان را در لیست خدمات خود دارند. از جمله سفرهای علی بابا، نهال گشت ، تایسیز پرواز و ….

شهر وان با وجود این که نسبت به شهرهای دیگر کوچک‌تر است، اما جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. وان همچنین مراکز خرید بزرگ و مدرن نیز دارد که برای افرادی که به خرید علاقه دارند جذاب خواهد بود. در این مطلب می‌خواهیم به ۵ جاذبه دیدنی شهر وان که در تور وان حتما باید ببینید اشاره می‌کنیم. اما توجه داشته باشید که شهر وان، نقاط گردشگری بسیار زیادی دارد که ممکن است در بازه زمانی کوتاه اقامت در این شهر، موفق نشوید همه این نقاط را ببینید. به همین دلیل این ۵ مورد می‌توانند برای شروع گردش در وان گزینه‌های مناسبی باشند. و برای اطلاع از قیمت تور وان میتوانید با شماره ۰۲۱۴۵۸۱۳ تماس حاصل فرمایید.

http://taisizfly.com/ می‌توانید با آژانس مسافرتی تایسیز پرواز پارسیان

۱- دریاچه وان
شاید دریاچه وان را بتوان اصلی‌ترین جاذبه گردشگری شهر وان دانست. این دریاچه که آب شوری دارد، در هیچ زمانی از سال یخ‌زده نیست. در اطراف این دریاچه چند نقطه دیدنی وجود دارد که با مراجعه به دریاچه وان، می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن کنید. برای مثال از کلیسای صلیب مقدس، کلیسای سنت جرج و کلیسای آلتینساج می‌توانید دیدن کنید.

۴ جزیره نیز در این دریاچه وجود دارند که هر کدام از آن‌ها را می‌توان به عنوان یک جاذبه توریستی مستقل بررسی کرد.
 
۲- جزیره آختامار (جزیره آکدامار)
جزیره آختامار یکی از جزایری است که در دریاچه وان قرار دارد. این جزیره را می‌توان دومین جزیره بزرگ در دریاچه وان دانست. علاوه بر طبیعت زیبا در این جزیره ۷۰۰ هزار متر مربعی، یک کلیسای قدیمی نیز در آن قرار دارد که قدمت آن به قرن دهم میلادی بازمی‌گردد. دیوارهای بیرونی این کلیسای قدیمی نشان‌دهنده آثار هنری بسیار زیبایی هستند که می‌توانید از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

روش دسترسی به این جزیره از طریق کشتی است.
 
۳- آبشار مرادیه
آبشار مرادیه در نزدیکی شهر مرادیه در استان وان قرار دارد. این آبشار بسیار زیبا که همچنان ظاهر بومی و طبیعی خود را حفظ کرده و دستخوش تغییرات انسانی نشده، در ارتفاعات قرار دارد. در مقابل این آبشار نیز یک پل معلق قرار دارد که به جذابیت آن می‌افزاید.

یکی از نکات مثبت این آبشار این است که در هر چهار فصل سال دیدنی است و هر زمانی که به این نقطه بروید، از بخشی از زیبایی آن لذت خواهید برد.
 
۴- قلعه وان
قدمت قلعه وان به قرن هفت یا هشت میلادی بازمی‌گردد. این قلعه که زمانی جزو بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین قلعه‌های ترکیه بوده است، توسط تمدن اورارتو ساخته شده و امروزه همچان بخش‌هایی از آن پابرجاست. موقعیت مکانی قلعه وان در نزدیکی دریاچه وان است. می‌توانید با بازدید از دریاچه و بعد بازدید از قلعه، از هر دو این نقاط لذت ببرید.
 
۵- مسجد کایا چلبی
مسجد کایا چلبی در شهر وان قرار دارد. این مسجد که در حدود سال ۱۶۶۳ ساخته شده، یک بنای بسیار زیبا است. سنگ‌های به کار رفته در این بنا سفید و قرمز هستند و ظاهری بسیار زیبا و دلنشین به آن بخشیده است.

در نزدیکی این مسجد، یک مسجد دیگر به نام خسرو پاشا قرار دارد که می‌توانید با بازدید از مسجد کایا چلبی، از مسجد خسرو پایا نیز دیدن کنید و از زیبایی هر دو این مساجد لذت ببرید.

آژانس مسافرتی تایسیز پرواز پارسیان آماده است تا برای سفری دلچسب به ترکیه شما را همراهی کند. با استفاده از شماره ۰۲۱۴۵۸۱۳ و یا مراجعه به  آدرس سایت http://taisizfly.com/ می‌توانید با آژانس مسافرتی تایسیز پرواز پارسیان در ارتباط باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx