عاقبت بد پارک کردن خودرو منجر به قتل شد

suzan ghatar.com ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۵۶

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی با ۲ همدستش که راننده یک دستگاه خودروی خاور را به خاطر پارک بد خودرو به قتل رسانده بودند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی با ۲ همدستش که راننده یک دستگاه خودروی خاور را به خاطر پارک بد خودرو به قتل رسانده بودند، خبر داد و اظهار کرد: آبان ماه سال جاری، مرگ مشکوک مرد جوانی روی تخت بیمارستانی در شرق تهران به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان زبده اداره دهم این پلیس راهی بیمارستان موردنظر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند؛ کارآگاهان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، متوجه شدند مقتول که راننده یک خاور بوده در یکی از خیابان‌های شرق تهران درحال جمع کردن شاخه‌های شکسته درختان بوده که هدف یک ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار گرفته است.

  دستگیری مردی که پس از انتشار تصاویر خصوصی خواهرش پسر جوان را کشت!

وی افزود: بررسی‌های کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت نشان می‌داد، قاتل با ۲ دوست خود در حال گذر از خیابان با خودروی سراتو خود بودند که به پارک کردن خودروی خاور معترض شده و این موضوع درگیری مرگباری میان قاتل و مقتول را رقم زده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با کشف این سرنخ مهم، اقدامات اطلاعاتی را آغاز کردند و با روش‌های علمی هویت متهم اصلی پرونده را شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی در ادامه گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و مرد جوانی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران در تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه درگیری با مقتول بود اما پس از ارائه شواهد موجود به قتل مرد جوان اعتراف و عنوان کرد به دلیل مصرف مشروبات الکلی و بد پارک کردن خودروی خاور در خیابان، دست به این جنایت زده است.

  قتل خونین پسردایی در درگیری خانوادگی محله وحیدیه تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه دو نفر دیگر از همدستان قاتل که در صحنه جنایت حضور داشتند، دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: مشرق نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx