تجربه اقامتی راحت و دلنشین در هتل قصر نادری قم

dell ghatar.com ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۸۰

هتل قصر نادری قم، یکی از هتل های نوساز قم است که در سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرده است.

لابی هتل قصرنادری

این هتل سه ستاره در چهارراه غفاری قرار دارد و به مرکز شهر نزدیک است. موقعیت مکانی هتل قصر نادری قم، یکی از مزایای بزرگ این هتل محسوب می شود؛ زیرا از این هتل تا حرم حضرت معصومه (س)، تنها ۱۵ دقیقه راه است. از هتل قصر ناری قم می توان به راحتی به بازار بزرگ قم رفت و انواع سوغاتی های قم را خریداری کرد. همچنین این هتل به ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس و مرکز تاکسیرانی قم نزدیک است و این موضوع، رفت و آمد در شهر قم را برای مسافران گرامی راحت تر می کند.

اگر به فکر اجاره سوئیت یا هتل در قم هستید و می خواهید اقامتی آرام و دلنشین را در این شهر تجربه کنید، می توانید برای رزرو هتل قصر نادری قم اقدام کنید. در این نوشته، با امکانات رفاهی هتل قصر نادری قم آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آشنایی با امکانات هتل قصر نادری قم

هتل قصر نادری قم، ساختمانی ۳ طبقه است که ۴۵ واحد اقامتی مختلف دارد. در این هتل سه ستاره، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته و سوئیت یک خوابه پنج تخته، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

در هتل قصر نادری قم، انواع امکانات رفاهی در اختیار مهمانان گرامی قرار می گیرد تا زائران گرامی، اقامتی آرام و دلنشین را در این هتل تجربه کنند. از جمله امکانات رفاهی این هتل سه ستاره می توان به وجود وسایلی مانند حوله، یخچال، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، شوفاژ، کولر، موکت، دستمال کاغذی، سشوار، اینترنت پرسرعت، کمد لباس، میز آرایش، وسایل بهداشتی، قوری و کتری، لوازم آشپزی، سینک ظرفشویی، میز ناهار خوری و… اشاره کرد.

لذت آشپزی در آشپزخانه های هتل قصر نادری قم

یکی از ویژگی های جالب این هتل، وجود آشپزخانه اختصاصی در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل قصر نادری است که به مهمانان عزیز، امکان آشپزی کردن، درست کردن چای و قهوه و شستشوی ظروف را می دهد.

خدمات ارائه شده در هتل قصر نادری قم

از جمله خدمات رفاهی هتل قصر نادری قم می توان به خدمات خانه داری و نظافت، خدمات باربری، ترانسفر مسافر، خشکشویی، صرافی، تحویل روزنامه و روم سرویس شبانه روزی اشاره کرد.

تمام مهمانان عزیز با رزرو هتل قصر نادری قم، از صبحانه رایگان هتل بهره مند می شوند و می توانند روز خود را با خوردن انواع خوراکی های خوشمزه مانند نیمرو، املت، عدسی و نوشیدن انواع چای، قهوه و آبمیوه آغاز کنند.

خوردن انواع غذاهای ایرانی و عربی در رستوران هتل

جالب است بدانید که در این هتل، دو رستوران ایرانی و عربی فعال هستند که انواع غذاهای ایرانی و عربی را با بهترین مواد اولیه و طعم لذیذ برای مهمانان هتل آماده می کنند.

همچنین برای خوردن چای و قهوه و انواع نوشیدنی ها می توانید به کافی شاپ هتل قصر نادری و چایخانه سنتی هتل مراجعه کنید و از فضای دنج و آرامش بخش هتل لذت ببرید.

اتاقی در هتل قصر نادری

موقعیت مکانی هتل قصر نادری قم

هتل قصر نادری قم در چهارراه غفاری و خیابان ایستگاه قرار دارد و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. این هتل سه ستاره، به حرم حضرت معصومه (س)، بازار قم، رستوران خوان سالار و مکانهای مهم قم نزدیک است و این موضوع، رفت و آمد را برای مهمانان هتل راحت تر می کند.

تجربه اقامتی شیرین و ارزان در هتل قصر نادری قم

اقامت در هتل های ارزان قم باعث کاهش هزینه های سفر می شود. اگر دوست دارید در یکی از هتل های ارزان و تمیز قم اقامت داشته باشید و روزهای سفرتان را با آرامش و راحتی سپری کنید، رزرو هتل قصر نادری قم را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل سه ستاره، از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر قم است که انواع امکانات رفاهی و خدمات موردنیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

رزرو هتل قصر نادری قم از سامانه سفربازی

برای رزرو هتل قصر نادری قم، شما می توانید همین حالا به سایت سفربازی مراجعه کرده و اتاق دلخواه خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx