دستگیره لباسشویی بوش – هرمس پارت

dell ghatar.com ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۴

با ورود ماشین لباسشویی به خانه‌ها همه‌چیز عوض شد. دیگر کسی مجبور نیست برای شستن لباس‌ها ساعت‌ها وقت گذاشته و انرژی زیادی را صرف کند. به نوعی همه ما متوجه ضرورت این دستگاه در خانه‌های خود هستیم. با توجه به قیمت بالایی که ماشین‌های لباسشویی و قطعات آن دارند باید به بهترین شکل از این دستگاه مراقبت کنید.

اگر شما هم برای ماشین لباسشویی‌تان به سراغ برند بوش رفته‌اید باید بدانید انتخابی عالی داشته‌اید. درست است که در زمان خرید مجبور به پرداخت مبلغ بالاتری می‌شوید اما ارزشش را دارد. کیفیت عالی ساخت تا زمان زیادی شما را از خرابی‌ها و دردسرهای آن حفظ می‌کند. البته در هر وسیله‌ای طول عمر دستگاه تا حدودی به استفاده خودتان نیز بستگی دارد. یکی از وسایل حساس دستگیره لباسشویی بوش است. در بسیاری از موارد خراب شدن و شکستن این قطعه تقصیر خود شماست. به هرحال بدون دستگیره ماشین لباسشویی‌تان قابل استفاده نخواهد بود. باید هرچه سریع‌تر برای تعویض آن با نمایندگی‌ها تماس بگیرید.

دستگیره لباسشویی بوش

چرا دستگیره در ماشین لباسشویی اهمیت دارد
دستگیره یکی از قطعات ماشین لباسشویی شماست که استفاده زیادی دارد. شما مرتباً برای باز و بسته کردن درب ماشین به سراغ دستگیره آن می‌روید. هر زمان بخواهید لباسی را داخل ماشین ریخته یا از آن بیرون بیاورید به دستگیره نیاز خواهید داشت. در زمان کار با دستگیره ماشین لباسشویی باید دقت کافی داشته باشید. هرگونه فشار می‌تواند باعث خرابی این قطعه و شکستن آن شود. اگر زمانی برای تعمیر دستگیره لباسشویی بوش نیاز به کمک داشتید حتماً با متخصصین این کار در نمایندگی‌های مجاز در تماس باشید.

انواع متفاوت دستگیره لباسشویی بوش
زمانی که به فکر خرید یک دستگیره جدید برای ماشین لباسشویی خود می‌افتید متوجه می‌شوید برندها و مدل‌های زیادی در بازار هستند. هریک از این مدل‌ها متناسب با ماشین‌های لباسشویی خاصی طراحی شده‌اند و خصوصیات مختلفی دارند. برای خرید دستگیره لباسشویی بوش مدل ماشین خود را در نظر داشته باشید.

در کل سه نوع مختلف دستگیره برای ماشین‌های لباسشویی در بازار موجود است. مدل اول دستگیره‌هایی هستند که میکروسوئیچ ساده داشته و بدون هیچ قفلی می‌باشند. در مدل دوم از میکروسوئیچ‌های معمولی استفاده شده و یک قفل مکانیکی نیز  دارند. آخرین مدل دستگیره‌های ماشین لباسشویی که جدیدتر از مدل‌های قبلی است دارای میکروسوئیچ قفل شونده می‌باشد. با توجه به مدل انتخابی خود نسبت به خرید دستگیره لباسشویی بوش اقدام نمایید.

انواع دستگیره لباسشویی بوش

علامت‌هایی که خبر از خرابی دستگیره ماشین لباسشویی دارند
هر ایراد در ماشین لباسشویی خود را به شکلی نمایان می‌سازد. در مدل‌های جدیدتر این خرابی‌ها در کد نمایش خطا نیز مشخص خواهند شد. یعنی هر زمان مشکلی در بخشی از دستگاه شما ایجاد شده باشد کد خطای آن روشن می‌شود. بررسی کد خطا کمک می‌کند بفهمید ایراد مربوط به کدام بخش از ماشین شما می‌شود.

در مورد دستگیره لباسشویی بوش نیز با مشاهده چند مشکل می‌توانید متوجه خراب شدن این قطعه شوید. یکی از متداول‌ترین علامت‌های خرابی دستگیره روشن نشدن ماشین لباسشویی شماست. به احتمال زیاد به دنبال ایراد در دستگیره درب ماشین درست بسته نمی‌شود. در نتیجه روشن نخواهد شد. علامت دیگری که باید نسبت به آن هشیار باشد مشکل در باز و بسته کردن درب ماشین است. همچنین اگر ماشین شما عملیات شستشو را متوقف نکرده یا تایمر آن تغییر نمی‌کند بهتر است دستگیره را چک کنید. هر زمان برای پیدا کردن علت مشکل و یا تعویض دستگیره لباسشویی بوش نیاز به کمک داشتید با متخصصین این کار تماس بگیرید.

نکاتی که برای خرید دستگیره لباسشویی بوش اهمیت دارند
زمانی که دستگیره لباسشویی بوش شکسته یا خراب شده باشد باید به فکر خرید یک دستگیره جدید باشید. با مراجعه به بازار متوجه می‌شوید مدل‌های بسیار گوناگونی برای دستگیره ماشین لباسشویی وجود دارد. قبل از خرید حتماً باید به چند نکته دقت کافی داشته باشید. اول اینکه مدل ماشین لباسشویی خود را بدانید. همه دستگیره‌ها به تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی سازگار نیستند. باید قبل از خرید از هماهنگی دستگیره با مدل لباسشویی خود مطمئن شوید.

مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید دقت کردن به برند، کیفیت و مواد سازنده دستگیره است. دستگیره لباسشویی بوش یکی از قطعات پر استفاده این دستگاه می‌باشد. برای اینکه در زمانی کوتاه دوباره دستگیره نشکسته و تمام این دردسرها تکرار نشوند جنس خوبی تهیه کنید. همچنین به نحوه تعویض آن دقت داشته باشید. متناسب با شیوه درست تعویض دستگیره انتخابی خود این کار را انجام دهید تا بتوانید به راحتی درب را باز و بسته نمایید. اگر برای تعویض دستگیره نیاز به کمک داشتید حتماً با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

هرمس پارت

نکته‌هایی که در مراقبت از دستگیره لباسشویی اهمیت دارند
با توجه به استفاده زیادی که از دستگیره لباسشویی بوش در دستگاه می‌شود باید مراقب روش استفاده خود باشید. با کمی دقت و احتیاط تا حدی زیادی جلوی آسیب‌های وارده به این قطعه را می‌توان گرفت. یکی از موارد مهم تمیز کردن به موقع لاستیک‌هایی است که دور درب هستند. خشک کردن این لاستیک‌ها باعث می‌شود رطوبت به بدنه درب ماشین شما وارد نشود. اگر در پایان کار متوجه شدید درب قفل شده است هرگز سعی در باز کردن آن به زور نداشته باشید.

با توجه به محل نصب دستگیره که روی درب است احتمال برخورد با این قطعه وجود دارد. مراقب باشید ضربات و آسیب‌های فیزیکی دستگیره را نشکند. برای باز و بسته کردن درب با آرامش کار کرده و هرگز فشار زیادی وارد نکنید.

نحوه تعویض دستگیره لباسشویی
بعد از اینکه دستگیره مناسبی خریدید نوبت به باز کردن درب ماشین لباسشویی می‌رسد. برای این کار باید از اهرم خلاص کننده درب ماشین کمک بگیرید. در اغلب مدل‌های ماشین لباسشویی این اهرم یا در کنار فیلتر تخلیه قرار گرفته است و یا در زیر قفل ماشین لباسشویی. باید مطمئن شوید قفل درب ماشین لباسشویی شما با زبانه آن در یک راستا قرار دارند. زبانه ماشین نقش مهمی را در ایمنی دستگاه بر عهده خواهد داشت.

پس از این کار لازم است لولای درب را چک کنید. این لولا می‌تواند از جنس پلاستیک با فلز ساخته شده باشد. به کمک لولا درب ماشین لباسشویی شما به بدنه دستگاه متصل می‌گردد. اگر در هر مرحله از کار مشکل داشته و نتوانستید تعویض دستگیره لباسشویی بوش را کامل کنید نگران نباشید. فقط بدون تخصص کار را ادامه نداده و آسیب‌های بیشتری را در دستگاه ایجاد نکنید . همچنین برای تهیه این قطعه میتوانید با فروشگاه بزرگ هرمس پارت ارتباط بگیرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx