بازاریابی پیامکی چیست؟ روش تبلیغاتی ارزان اما باکیفیت

dell ghatar.com ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۹

اهمیت بالای بازاریابی و تبلیغات به دلیل افزایش رقابت بین کسب و کارها می باشد. بودجه ای که کسب و کارها برای تبلیغات در نظر می گیرند، با توجه به ظرفیت آن ها متفاوت است اما هر کسب و کاری به دنبال کاهش هزینه های بازاریابی است. در نتیجه یافتن یک روش بازاریابی ارزان و به صرفه برای کسب و کارها می تواند به برگ برنده ای در بازار رقابت منجر شود.

SMS Marketing

بازاریابی پیامکی،روشی ارزان اما در عین حال باکیفیت و به صرفه است که امروزه توسط مشاغل زیادی در جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده می شود. بازاریابی پیامکی در واقع تبلیغات به کمک ارسال پیامک انبوه است.پیامک انبوه به معنی ارسال گروهی تعداد زیادی پیامک به صورت یکجا و از طریق سامانه پیامکی می باشد. سامانه پیامک، محیطی آنلاین در بستر وب سایت است که خدمات مربوط به ارسال و دریافت پیامک و سایر خدمات پیامکی را ارائه می دهد.

استفاده از  سامانه پیامکی نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد زیرا تمامی امکانات در قالب یه پنل کاربری به صورت کاملا فارسی و ساده دردسترس است. هر کاربری که با اصول اولیه استفاده از اینترنت آشنا باشد می تواند به راحتی از سامانه پیامک نیز استفاده نماید. برای استفاده تبلیغاتی از سامانه پیامکی نیاز به آشنایی با یک سری موارد است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

اس ام اس

مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی برای بازاریابی

اولین مزیتی که می توان در مقایسه پیامک تبلیغاتی با سایر روش های تبلیغاتی نام برد، هزینه ی ارزان و مناسب آن است. با توجه به ظرفیت های بازاریابی پیامکی، هر کسب و کاری با هر وسعت فعالیت و بودجه تبلیغاتی می تواند از آن استفاده نماید. پیامک تبلیغاتی این امکان را می دهد تا با توجه به میزان نیاز کسب وکار، بودجه تبلیغاتی را انتخاب نمایید.

در کنار ارزان بودن، بازدهی بالای این روش ،کیفیت بالایی را برای تبلیغات به ارمغان می آورد. در واقع درصد بسیار بالایی از پیامک های ارسال شده مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.اتفاقی که در برخی از سایر روش های تبلیغاتی با هزینه های به مراتب بیشتر مشاهده نمی شود.

چه امکاناتی در سامانه پیامک برای بازاریابی دردسترس است؟

امکانات متنوع و گوناگونی برای تبلیغات و بازاریابی در سامانه ارسال پیامک دردسترس است که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

  • ارسال پیامک گروهی : پیامک با متن تبلیغاتی مورد نظر را به صورت گروهی به تعداد زیادی از افرادی که شماره تلفن همراه آن ها را قبلا وارد سامانه کرده اید به صورت یکجا ارسال می کنید.
  • ارسال پیامک زمان بندی شده: به کمک این قابلیت مشخص می کنید، پیامک ثبت شده در زمان دیگری در آینده به صورت خودکار ارسال شود.
  • درج نام مخاطب در متن پیامک: اگر در هنگام درج شماره تلفن همراه مخاطبان، نام آن ها را نیز در دفترچه تلفن سامانه ثبت کرده باشید، می توانید به کمک امکانات سامانه، نام تمامی مخاطبان را به صورت اختصاصی در متن پیامک ها و تنها با یکبار ثبت ارسال، درج نمایید.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت منطقه ای: به کمک این قابلیت می توانید مخاطبان دریافت کننده پیامک را از محدوده مشخصی از شهر مورد نظر خود انتخاب نمایید. این قابلیت امکان انتخاب مخاطبان به تفکیک شهر و استان، کدپستی محل زندگی و پیش شماره تلفن همراه مخاطبان را می دهد.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک سن و جنسیت: از طریق این امکان می توانید سن و جنسیت مخاطبان دریافت کننده پیامک تبلیغاتی را مشخص نمایید.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل و اصناف: می توانید انتخاب نمایید مخاطبان از بین افراد با شغل خاصی که مورد نظر شماست انتخاب شوند.
  • ارسال پاسخ خودکار: گاهی لازم است تا در پاسخ به پیامک های دریافتی از مخاطبان، متن های از پیش تعیین شده ای پیامک شود. کاربران سامانه پیامکی می توانند به راحتی وظیفه ی ارسال پاسخ را تنها با اعمال تنظیمات مورد نظر خود به سامانه واگذار نمایند.
  • ارسال پیامک دوره ای: اگر نیاز به ارسال پیامک یادآوری به مخاطبان دارید این امکان برای شما دردسترس است. به کمک پیامک دوره ای می توانید مشخص نمایید پیامک با متن مورد نظر به صورت روزانه، ماهانه یا سالانه به صورت خودکار به مخاطبان ارسال شود.

پیام ها

برای شروع فعالیت تبلیغاتی از طریق سامانه پیامک، بهین پیام را پیشنهاد می کنیم. سامانه پیامک بهین پیام تمامی امکانات فوق را به همراه ده ها امکان کاربردی دیگر در محیط کاربری آسان اما پیشرفته ارائه می دهد.در بهین پیام نیاز به پرداخت هزینه برای خرید سامانه و بانک شماره موبایل برای تبلیغات نمی باشد و تمامی امکانات به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.همچنین هزینه شارژ پیامک بسیار مناسب و کیفیت ارسال پیامک بالا می باشد.پشتیبانی ۲۴ ساعته در بهین موجب کاربری بدون مشکل در هر ساعتی از شبانه روز می شود.سابقه ده سال ارائه خدمات پیامکی در بهین پیام آن را به یکی از بی نقص ترین سامانه های پیامکی تبدیل کرده است.

پیشنهاد می کنیم برای ثبت نام رایگان و فوری در سامانه پیامک بهین پیام عدد ۳۳۳ را به شماره ۵۰۰۰۲۰۶۰۰ پیامک نمایید. پس از ثبت پیامک و اتمام مراحل ثبت نام، کارشناسان بهین پیام جهت ارائه راهنمایی های لازم در مورد استفاده از سامانه و همچنین انواع روش های موجود جهت کاربری تبلیغاتی از سامانه پیامک با شما تماس خواهند گرفت.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx