رائفی پور برای دفاع از خودش فیلم جعلی ساخت! +فیلم

lokomotive ghatar.com ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۸۶

افشاگرى رسانه اصولگرا از فیلم جعلى براى فرار «على اکبر رائفى پور» از اتهام توهین به ائمه!

فرهیختگان نوشت: با طرح انتقاداتی به سخنان اخیر علی اکبر رائفی‌پور _که ادعاهایی درباره اهل بیت‌(ع) مطرح کرده_ از سوی حجج اسلام علوی تهرانی و جعفر تبریزی رسانه‌های منتسب به وی کلیپ‌هایی با عنوان «روشنگری» منتشر کرده و از منتقدان می‌خواهند تا «فیلم کامل سخنان استاد» را ببینید و بعد قضاوت کنید.

آنها به منتقدان می‌گویند «لات کوچه خالی نباشیم!» و خطاب به «صاحبان تریبونی که در چند روز گذشته» و از نظر آنها «در‌ اوج‌بی انصافی و بر اساس یک کلیپ تقطیع شده، اتهام‌های ناروا به رائفی‌پور وارد کرده‌اند» می‌خواهد تا منصف باشند.

ما هم برای اینکه اشتباه قضاوت نکرده باشیم این کلیپ را به دقت و وسواس تماشا کردیم اما به نکته جالب‌تری رسیدیم.

از مقایسه کلیپ جدید _که ادعا شده اصل سخنرانی است_ با فیلم و صوت کامل اولیه سخنرانی رائفی‌پور که از سوی رسانه‌های نزدیک به خودش منتشر شده و هنوز هم در دسترس است، متوجه شدیم کلیپ دوم به نوعی جعلی و گویا بعدها در همان مکان با دیزاینی مشابه جلسه سخنرانی _که البته خالی از جمعیت است_ دوباره ضبط شده تا منتقدان ساکت شوند و به خطاهای خود فکر کنند.

  حمله پرویز پرستویی به رائفی پور: ای حیف نان / عکس

کلیپ دوم با ترکیبی از سخنرانی اولیه و سخنرانی بعد از انتقادها با زیرکی قصد دارد اشتباهات مطرح شده را لاپوشانی کند؛ فقط تدوین‌کاران یادشان رفته فایل‌های اولیه را صیانت‌طور از فضای مجازی حذف کنند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: فرهیختگان

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx