عکس/ تتوهای سر و صورت لئاندرو پریرا، خرید تازه پرسپولیس سوژه شد!

didi ghatar.com ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۸۶

لئاندرو پریرا خرید جدید پرسپولیس با تتوهای رو صورت و سرش حسابی جنجال ساز شده است.

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس که قرار است در این تیم جایگزین یورگن لوکادیا شود، شب گذشته با پرسپولیس به توافق نهایی دست یافت.

بعد از جدایی غافلگیرکننده لوکادیا، پرسپولیس چند مهاجم خارجی را زیر نظر داشت که در نهایت مذاکرات با لئاندرو پریرا به امضای قرارداد منجر شد.

نکته قابل توجه تتوهای روی سر و صورت او است. پریرا هم مثل لوکادیا تتوهای زیادی دارد و طرح خالکوبی‌های روی سر و صورت او سوژه فضای مجازی شده است.

تتو لئاندرو پریرا

لئاندرو پریرا، قراردادی یک سال و نیمه امضا کرده است. بازیکنی ۳۱ ساله، که بر خلاف لوکادیا سابقه اروپایی زیادی ندارد اما در لیگ ژاپن و برزیل، توانسته سال‌های درخشانی را پشت سر بگذارد.

بهترین دوران بازی پریرا، سه سال قبل و در لیگ سال ۲۰۲۰ ژاپن بود. او در هفته‌های پایانی لیگ ۲۰۱۹، به صورت قرضی به سانفریس هیروشیما پیوست و در ۹ بازی برای آن‌ها ۴ گل زد. لیگ ۲۰۲۰ که او از ابتدا در هیروشیما بود، توانست در ۲۶ بازی از ۳۴ بازی فصل برای این تیم به میدان برود و ۱۵ گل بزند.

  خبر بد تاج برای طرفداران استقلال و پرسپولیس!

نقطه ضعف پریرا شاید،‌ فرم او در دو فصل اخیر باشد. پریرا پس از روزهای درخشان در سانفریس هیروشیما، به گامبا اوزاکا رفت. فصل اول او در گامبا اوزاکا، چندان خوب دنبال نشد. پریرا تا هفته بیست و هفتم، به صورت چرخشی برای گامبا اوزاکا بازی می‌کرد و فقط ۵ گل زد. مصدومیتی سنگین، باعث شد پریرا ۱۱ هفته پایانی خانه‌نشین شود. زدن ۲ گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بهترین بخش کارنامه پریرا بود. پریرا سال ۲۰۲۲ هم در گامبا اوزاکا باقی ماند و بازی‌های کمتری برای این تیم به میدان رفت. پریرا فقط ۱۱ بازی فیکس بود و ۱۲ بازی هم، به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد. کار پریرا در گامبا اوزاکا، با ۴ گل و ۲ پاس گل در سال ۲۰۲۲ به پایان رسید.

گفتنی است قرار است در روزهای آینده این مهاجم برزیلی به تهران سفر کند و در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  پرسپولیس ۵ - نساجی ۱: نمایش فصل برای قهرمانی نیم‌فصل!
منبع: خبر ورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx