حمله به گل محمدی بعد از کنفرانس خبری؛ اینجا مریض بودی حالا جان گرفتی!

afra ghatar.com ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۹۴

مدیر تیم فولاد در خصوص اظهارات گل محمدی گفت: او توهین و الفاظی که لایق خودش است و برای ما نیست به کار برد.

فولاد خوزستان- پرسپولیس

سید محمد علوی پس از برتری یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در مورد درگیری‌های این مسابقه اظهار داشت: به تیم خودمان تبریک می‌گویم. بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. همه بچه‌های ما باغیرت و با تعصب بودند و توانستند این پیروزی را کسب کنند.

وی افزود: در مورد برد و باخت فوتبال حرف نمی‌زنم اما امروز واقعا ناراحت شدم، زیرا به تیم خوب فولاد، مردم خوزستان و هواداران ما توهین شد. فولاد را تیم بی‌مصرف و الکی خطاب کردند. به آن دوستی که به ما توهین کرد می‌گویم بعد از مریضی‌اش اینجا جان گرفت. اسم بزرگش را مدیون فولاد و مردم خوزستان و عزیزانی که در سرما و گرما او را تشویق کردند، است. متاسفم که همه ما را جوری خطاب کرد تا بی‌مصرف باشیم.

  چهره جدید یحیی گل‌محمدی همه را شوکه کرد

مدیر تیم فولاد تصریح کرد: او توهین و الفاظی که لایق خودش است و برای ما نیست به کار برد. نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم، شما می‌دانید برد و باخت برای من زیاد مهم نیست. فوتبال همین است، یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم. دوستانی که این همه پول نجومی می‌گیرند بیش‌تر ناراحت این پول‌ها هستند نه تیم بزرگ خودشان. برای آنها واقعا متاسف هستم چون این پول‌ها برایشان مهم است. رفاقت و دوستی برایشان خیلی اهمیت ندارد.

علوی اضافه کرد: این دوستان بیش‌تر به فکر منافع خودشان هستند. این دوست عزیز چند بار به ما توهین کرد، چنین الفاظی به کار برد. من به گل محمدی و… چندبار گفتم توهین نکنید. این برای فردی که تیم فولاد و مردم خوزستان در حقش لطف کرده‌اند زشت بود.

علوی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد بودند نتیجه از قبل برنامه‌ریزی شده بود، گفت: اخراج نکونام از قبل طراحی شده بود. تعجب می‌کنم زیرا او حرف خاصی نزد و فقط از تیم خودش حمایت می‌کرد. از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند که او را اخراج کنند و به هدفشان هم رسیدند. متاسفانه نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد.

  شوک لوکادیا به پرسپولیس / حضور پرسپولیس بدون مهاجم در دربی!

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبر ورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx