لیزر موهای زائد کرمان

dell ghatar.com ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۹

لیزر موهای زائد کرمان،‌ با بهترین و جدید ترین دستگاه های لیزر به بهترین شکلل ممکن انجام می شود . مجموعه ی ما یعنی مرکز لیزر موهای زائد کرمان،‌ یکی از تخصصی ترین مراکز لیزر موهای زائد در کرمان است.

لیزر موهای زائد کرمان

اگر شما در کرمان زندگی می کنید و به دنبال مرکزی بهداشتی ، تخصصی و معتبر برای لیزر موهای زائد هستید،‌ ما به شما مرکز لیزر موهای زائد کرمان را پیشنهاد می دهیم. شما می توانید در ابتدا با مشاورین مرکز ما تماس بگیرید. سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید. از مشاوره ی رایگان ما استفاده کنید و در صورت تمایل جهت اخذ نوبت اقدام نمایید.

تمامی خدمات مرکز ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام می شود . کافی ست با ما تماس بگیرید.

مرکز لیزر موهای زائد کرمان

مرکز لیزر موهای زائد کرمان،‌ دارای بهترین متخصصین و همچنین بهترین ، جدید ترین و قوی ترین دستگاه های لیزر در کرمان است. مرکزی کاملا بهداشتی و معتبر،‌ با به روز ترین متود دنیا ، که به شکل کاملا تخصصی شما را از شر موهای زائد خلاص می کند .

به کمک خدمات مرکز ما می توانید از داشتن پوستی زیبا ،‌صاف و عاری از هرگونه موی زائد که زیبایی پوست شما را تحت تاثیر قرار می دهد، لدت ببرید. کافی ست با مشاورین ما تماس گرفته و جهت دریافت مشاوره و اخذ نوبت اقدام نمایید .

لیزر موهای زائد

مرکز لیزر موهای زائد کرمان

زیبایی از جمله مواردی است که همیشه مورد توجه افراد بوده است . یکی از مصادیق زیبایی داشتن پوستی صاف و عاری از هرگونه موی زائد است . به همین دلیل افراد از گذشته تا کنون با روش های مختلف اقدام به رفع موهای زائد می کنند .

روش هایی مانند استفاده از تیغ و ژیلت ،‌موم سرد و گرم ، وکس ، بند اندازی و … روش های قدیمی است که برای رفع موهای زائد از آن استفاه می شد . اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بهتر با مزایای بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از این روش ها لیزر موهای زائد است . لیزر موهای زائد ، روشی است که در دهه های اخیر به شدت مورد توجه و استقبال افراد قرار گرفته است . نحوه ی کار لیزر به این شکل است که ملانین مو که در داخل فولیکول مو قرار دارد توسط لیزر مورد هدف قرار گرفته می شود. این کار باعث تضعیف ریشه ی مو و به مروز ازبین رفتن آن به صورت دائمی می گردد .

این روش مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه ذکر خواهد شد. آنچه اهمیت دارد این است که برای لیزر موهای زائد حتما باید به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید . بدین منظور ما مرکز لیزر موهای زائد کرمان را توصیه می کنیم .

هزینه ی لیزر موهای زائد کرمان

میزان هزینه ی لیزر در مرکز لیزر کرمان بستگی به موارد مختلفی دارد . موارد و عوامل مختلفی می تواند میزان هزینه ی لیزر موهای زائد را افزایش دهد . ما در ادامه به ذکر این عوامل خواهیم پرداخت.  بهترین کار این است که با مشاورین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس بگیرید و استعلام قیمت دقیق نمایید .

عوامل موثر بر هزینه ی لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد

  • نوع دستگاه مورد استفاده برای لیزر: هرچقدر که دستگاه مورد استفاده قوی تر و جدید تر و موثرتر باشد، میزان هزینه ی لیزر شما افزایش خواهد یافت.
  • محل مورد نظر و میزان وسعت آن: بسته به اینکه شما کدام ناحیه از بدن خود را لیزر می کنید، و میزان وسعت آن ، هزینه ی شما متغییر خواهد بود . برای مثال میزان هزینه ی لیزر بیکینی به مراتب بیشتر از لیزر موهای زائد پشت لب است.
  • مرکز لیزر مورد انتخاب شما: برخی مراکز با توجه به مکان جفرافیایی و قرار گرفتن در بخش اعیان نشین میزان هزینه ی بیشتری برای خدمات لیزر خود در نظر دارند . انتخاب نوع مرکز لیزر نیز می تواند هزینه ی شما را افزایش دهد.
  • رنگ پوست ، جنس مو و رنگ آن و سایر عوامل: این موارد نیز به دلیل اینکه تعداد جلسات لیزر را افزایش می دهد،‌ باعث می شود که میزان هزینه ی لیزر شما افزایش یابد. برای مثال اگر پوست برنزه و تیره دارید جلسات بیشتری نیاز دارید و این باعث می شود که هزینه ی لیزر شما بیشتر باشد.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به دلیل مزایای زیادی که دارد،‌ بسیار مورد استقبال واقع شده است . این مزایا عبارتند از:

  • میزان هزینه ی لیزر موهای زائد اگر در کل در نظر گرفته شد ، بسیار مناسب تر از هزینه ی سایر روش های رفع موهای زائد است.
  • این روش سرعت بسیار بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد و نتیجه بخش تر است.
  • لیزر،‌ موهای زائد شما را برای همیشه یا برای مدت بسیار طولانی از بین می برد.
  • در این روش پوست در گیر نخواهد بود و احتمال آسیب یا شل شدگی پوست در آن وجود ندارد.
  • نسبت به سایر روش ها ، درد خیفی تری دارد.
  • میتوان محدوده ی گسترده ای را در مدت کوتاهی لیزر کرد.
  • و…
مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد

اگر قصد انجام لیزر دارید حتما به این نکات توجه فرمایید. با رعایت این نکات ،‌ نتیجه ی لیزر شما عالی خواهد بود و به مشکل نخواهید خورد.

  • قبل از انجام لیزر حتما با یک متخصص مشورت نمایید . متخصص با توجه به نوع پوست و موی شما ،‌ شما را راهنمایی خواهد کرد.
  • حتما در مورد مرکزی که برای لیزر انتخاب می کنید تحقیق کرده و معتبرترین مرکز را انتخاب نمایید .
  • قبل از لیزر از روش هایی مانند اپیلاسیون و وکس و … استفاده نکنید .
  • محلی مورد نظر خود را روز قبل از لیزر به خوبی به کمک تیغ یا ژیلت اصلاح نمایید.
  • بعد از لیزر تا ۲۴ ساعت به حمام نروید.
  • از قرار دادن نواحی که لیزر نموده اید در معرض تابش نور خوشید بپرهیزید.
  • از کرم های ضد آفتاب در این نواحی استفاده کنید.
  • جلسات لیزر را به صورت منظم و مرتب ادامه دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.
  • در صورت بروی التهاب یا سوزش در پوست خود می توانید از کرم های ترمیم کنند ه استفاده کنید. اما در صورتی که التهابات بیش از حد بود حتما با یک متخصص تماس بگیرید و درخواست راهنمایی نمایید . می توانید با مشاورین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس بگیرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx