اقامت در هتلی شیک و نوساز با رزرو هتل مینو قزوین

dell ghatar.com ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۵۶

اگر دوست دارید در سفر به قزوین، در یکی از هتلهای شیک و ارزان قزوین اقامت داشته باشید، می توانید برای رزرو هتل مینو قزوین اقدام کنید و اقامتی آرام و راحت را در این هتل تجربه کنید.

نمایی از هتل مینو

هتل مینو قزوین، هتلی دو ستاره است که در خیابان ولیعصر قزوین ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل مینو به گونه‌ای است که به مرکز شهر قزوین و مکانهای دیدنی قزوین نزدیک است. اگر دوست دارید با امکانات رفاهی هتل مینو قزوین بیشتر آشنا شوید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی هتل مینو قزوین

هتل مینو قزوین، هتلی نوساز و دو ستاره است که در ورودی شهر قزوین قرار دارد. هتل مینو قزوین در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. در این هتل دو ستاره، ۲۰ اتاق و سوئیت مختلف وجود دارند که در ۲ طبقه پراکنده شده اند.

در هتل مینو قزوین، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت یک خوابه، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل مینو قزوین، انواع امکانات رفاهی مانند تلویزیون، اینترنت، یخچال، دستگاه چای‌ساز، امکان شستشوی ظروف، وسایل بهداشتی، کمد لباس، دستمال کاغذی، صندوق امانات، مینی بار، رخت آویز، آب معدنی، سیستم تهویه مطبوع، حوله و دمپایی وجود دارد.

چشم انداز واحدهای هتل مینو، رو به حیاط یا خیابان های اطراف است و منظره جالبی دارد. یکی از مزایای هتل مینو قزوین، نورگیر بودن واحدهای آن است که به زیبایی و دنج بودن فضای اتاق های هتل کمک می کند.

از جمله خدمات ارائه شده در هتل مینو قزوین می توان به پذیرش شبانه‌روزی، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری، خشکشویی و روم سرویس اشاره کرد.

اگر به دنبال هتلی تمیز برای اقامت در قزوین هستید، هتل مینو انتخاب خوبی برای شما خواهد بود؛ زیرا خدمات نظافت در این هتل به صورت روزانه انجام می شود و به همین دلیل است که تمام بخشهای این هتل بسیار تمیز هستند.

خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران هتل مینو قزوین

رستوران و کافی شاپ هتل مینو، آماده پذیرایی از مهمانان عزیز هتل است. در رستوران هتل مینو، انواع غذاهای ایرانی و قیمه نثار قزوینی برای مهمانان عزیز سرو می شود. در کافی شاپ هتل هم می توان انواع نوشیدنی های گرم و سرد را نوش جان کرد. همچنین لازم است بدانید که تمام افراد با رزرو هتل مینو قزوین، از بوفه صبحانه رایگان هتل بهره‌مند می شوند.

اتاقی در هتل مینو قزوین

موقعیت مکانی هتل مینو قزوین

هتل مینو در خیابان ولیعصر قزوین قرار دارد و به مکانهای دیدنی و مهم قزوین نزدیک است. از هتل مینو تا کلیسای کانتور و آرامگاه حمدالله مستوفی، تنها ۱۵ دقیقه با پای پیاده فاصله دارید. همچنین مرکز خرید البرز در نزدیکی هتل مینو قرار دارد که مکان خوبی برای عاشقان خرید و پاساژگردی است.

با اقامت در هتل مینو، تا موزه مردم شناسی حمام قجر کمتر از ۲ کیلومتر فاصله دارید. برای مشاهده جاذبه های دیدنی قزوین مانند کاروانسرای سعدالسلطنه، بازار سنتی قزوین و عمارت سپهدار، می توانید از تاکسی های هتل مینو استفاده کنید و خیلی سریع و راحت به این مکانها بروید.

موقعیت مکانی عالی، قیمت مناسب، تنوع اتاق های هتل، دکوراسیون شیک اتاق ها، نوساز بودن هتل، نزدیکی به مکانهای دیدنی قزوین، وجود پرسنل خوش برخورد، ارائه انواع خدمات رفاهی، محیط زیبا و آرام و تمیزی هتل از جمله مزایای اقامت در هتل مینو قزوین هستند.

بنابراین اگر دوست دارید اقامتی آرام و راحت را در شهر قزوین تجربه کنید، می توانید برای رزرو هتل مینو قزوین اقدام کنید.

رزرو هتل مینو قزوین از سامانه سفربازی

برای رزرو هتل مینو قزوین، شما می توانید به سایت سفربازی مراجعه کرده و اتاق یا سوئیت دلخواه خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx