تاپ در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

dell ghatar.com ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۱

تهران در بهمن ۱۴۰۱ بار دیگر میزبان نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته می‌شود. این رویداد بزرگ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بین ۱۸ تا ۲۱ بهمن برگزار خواهد شد.

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصت بسیار مغتنمی برای علاقمندان و فعالان در صنعت توریسم است. بسیاری از مجموعه‌ها از جمله شرکت تابان آتی پرداز که با نام تجاری تاپ شناخته می‌شود، به‌عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه گردشگری در این نمایشگاه حضور دارد. تاپ با ارائه انواع خدمات گردشگری (در کنار مواردی مانند عوارضی،خلافی، کارت به کارت، قبض، شارژ خدمات بانکی) توانسته است که سهم به‌سزایی در رونق این صنعت و افزایش رفاه سفردوستان داشته باشد.

علاقمندان برای آشنایی بیشتر با تنوع خدمات گردشگری تاپ می‌توانند در ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌اللملی تهران، از غرفه ۲۴ بازدید کنند.

تاپ در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری

ایران با پتانسیل‌های بالای گردشگری
مجموعه‌‍ای از جاذبه‌های طبیعی کشور، آب‌وهوای چهارفصل و دیدنی‌های تاریخی، ایران را به یکی از قطب‌های توریسم در جهان تبدیل کرده است. باوجود چنین موهبتی، صنایع پویا شانس بیشتری برای معرفی قدرتمند خود به علاقمندان حوزه توریسم دارند. تنوع و کیفیت در ارائه خدمات گردشگری از نقاط تمایز صنایع فعال در این حوزه است تا بتوانند تجربه بهتری در نمایشگاه داشته باشند. این فرصت برای همه استان‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع خدمات اقامتی، خطوط هوایی، ریلی و همچنین صنایع وابسته به حوزه توریسم وجود دارد.

شرکت تاپ به‌عنوان یکی از مجموعه‌‌های فعال در صنعت توریسم، با معرفی خدماتی همچون فروش بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو انواع هتل و اقامتگاه، تور و بسته اقامتی، بلیت اماکن گردشگری، خدمات بین سازمانی و… از غرفه‌داران اصلی در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته محسوب می‌شود.
 
زمینه‌های فعالیت غرفه‌داران در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری
همان‌طور که گفتیم، صنایع فعال در حوزه توریسم و وابسته به آن شانس حضور در این رویداد بزرگ را پیدا کرده‌اند. حوزه فعالیت گروه‌‌های غرفه‌دار در نمایشگاه گردشگری که در پایتخت در حال برگزاری است، عبارتند از:

  • هتل‌‌ها و دهکده‌های توریستی
  • خطوط هوایی، ریلی، دریایی و زمینی
  • آژانس‌ها و شرکت‌های خدمات گردشگری
  • فعالان در حوزه خدمات گردشگری الکترونیکی
  • مجموعه‌های سازنده تجهیزات سفر
  • شکرت‌های بیمه و سازمان‌های سیاحتی و گردشگری
  • گروه‌های نمایش‌های آیینی سنتی
  • گروه‌های موسیقی‌های محلی از استان‌های مختلف
  • و سایر مجموعه‌های وابسته به حوزه توریسم

علاقمندان برای بازدید از این رویداد جذاب گردشگری و کنکاش در غرفه‌های آن باید به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند. شرکت تابان آتی پرداز (تاپ) در این نمایشگاه منتظر حضور گرم دوست‌داران سفر و سایر فعالان در این صنعت عظیم است.
 
نشانی تاپ در نمایشگاه: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۳۸، غرفه ۲۴

مدت زمان برگزاری: ۱۸ تا ۲۱ بهمن، از ساعت ۸ تا ۱۵

نشانی ورودی اصلی نمایشگاه: بزرگراه نیایش، خیابان سئول به سمت شمال، انتهای جاده اختصاصی نمایشگاه، رو‌به‌روی در اصلی باشگاه انقلاب

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx