قیمت استخر پیش ساخته

dell ghatar.com ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۷

استخر پیش ساخته یک استخر آماده و ایده آل است که بیشتر برای افرادی مناسب است که دوست دارند در داخل منزل و یا باغ و ویلای خود یک استخر داشته باشند و نمیخواهند که هزینه ساخت و ساز زیادی را بابت این مورد پرداخت کنند. این استخرها عموما ساختارهای برزنتی و ضخیم دارند و برای موارد تفریحی، پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی مناسب می باشند. در همین رابطه ما در این مقاله سعی داریم تا به صورت کامل و جامع ویژگی های این دسته از استخرها را به شما عزیزان توضیح داده تا بتوانید برای خرید بهترین تضمیم را اتخاذ کنید.

استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد

عموما افرادی که از این دسته از استخرهای پیش ساخته استفاده می کنند قصد دارند تا به تفریح پرداخته و به صورت خانوادگی از یک استخر کامل بهره مند شوند. به همین دلیل استخر پیش ساخته هر چه ارتفاع بیشتری داشته باشد می تواند گزینه مناسب تری برای تفریح افراد به شمار رود. در همین راستا باید اشاره کنیم که استخرهای پیش ساخته بیشتر تولید دو برند بزرگ اینتکس و بست وی هستند که در دنیا همواره این دو برند شناخته شده بوده و تمامی افراد از محصولات این دو کمپانی استفاده می کنند.

از بابت ارتفاع این محصولات ارتفاع های بیشتر از ۱۳۲ سانتی متر ندارند. در واقعفرقی نمی کند که شما یک استخر پیش ساخته گرد را خریداری می کنید یا مستطیلی و یا مدل های دیگر زیرا تمامی این مدل ها دارای حداکثر ارتفاع ۱۳۲ سانتی متر هستند. این ارتفاع در مدل های کوچک تر از حدود ۵۱ سانتی متر در مدل های پیش ساخته ، فریمی و ایزی ست تولید شده است که شما بسته به نیاز خود می توانید یکی از ارتفاع های مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

نکته دیگر در رابطه با ارتفاع استخرهای پیش ساخته این مسئله است که ممکن است کمپانی ها و یا تولیدی های دیگری نیز چه در ایران و چه در خارج از کشور اقدام به تولید ارتفاع های بیشتری از این استخرها کرده باشند اما مدل های شناخته شده بازار در میان استخرهای پیش ساخته برزنتی حداکثر ارتفاع ۱۳۲ سانتی متر داشته و ارتفاع بیشتری را شما نمی توانید در مدل های تولید شده توسط اینتکس و بست وی مشاهده کنید.

استخر پیش ساخته ایزی ست برزنتی

استخر پیش ساخته ایزی ست برزنتی

یکی دیگر از سری مدل های استخر پیش ساخته که ساختاری راحت و جذاب دارد و در سریع ترین زمان ممکن امکان راه اندازی و استفاده را برای شما فراهم کرده است ، استخر ایزی ست می باشد. این دسته از استخرها نیز ساختاری برزنتی و سه لایه دارند و از نظر کیفیت می توان این مدل ها را هم با مدل های پیش ساخته فریمی برابر دانست اما تنها تفاوت میان این دو مدل بحث وجود پایه های آلومینیومی و فولادی در مدل های فریمی و هم چنین وجود لبه بادی در استخرهای ایزی ست می باشد که به این واسطه شما می توانید از این محصولات استفاده کرده و اقدام به راه اندازی سریع آن کنید.

باد کردن لبه بالایی محصول و سپس پر کردن آب در داخل استخر ایزی ست در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و به همین دلیل است که در وقت شما قطعا صرفه جویی خواهد شد. هم چنین این استخرها نیز در ساختار گرد و بیضی شکل عرضه شده و همانند مدل های فریمی پیش ساخته در ارتفاع های ۵۱ تا ۱۳۲ سانتی متری تولید و عرضه شده اند که دست شما در هنگام خرید باز خواهد بود.

قیمت استخر پیش ساخته کشاورزی

به جز مواردی که به ان اشاره کردیم که بیشتر افراد سعی می کنند تا از استخرهای پیش ساخته برای موارد تفریحی استفاده کنند ، عده ای دیگر نیز از این دسته از محصولات برای موارد کشاورزی استفاده می کنند. برای مثال شما باخرید یک استخر پیش ساخته و قراردادن آن در باغ و یا زمین کشاورزی خود می توانید به ساده ترین شکل ممکن از این محصولات برای ذخیره آب استفاده کرده و از آب داخل استخر برای آبیاری باغ خود استفاده کنند.

این استخرها به گونه ای طراحی شده اند که یک عدد دریچه تخلیه آب را می توان بر روی بدنه آن ها مشاهده کرد به همین دلیل با استفاده از این دریچه تخلیه آب و با اتصال یک شلنگ آب به این بخش ، شما می توانید از آب داخل استخر به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و در مکان مناسب از آن بهره مند شوید. به جز بحث کشاورزی ، از این استخرها برای پرورش ماهی هم می توان استفاده کرد. برای مثال شما می توانید مشاهده کنید که خیلی از افراد با فراهم کردن شرایط لازم و اتصال پمپ های مخصوص تصفیه آب و تنظیم دما ، فرآیند پرورش ماهی های زینتی و خوراکی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته

راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته

شاید این سوال نیز برای شما پیش آمده باشد که شیوه راه اندازی استخرهای پیش ساخته برزنتی به چه صورت است و آیا می توان به سادگی این دسته از محصولات را راه اندازی کرده و از آن ها استفاده نمود؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که این محصولات همواره در داخل بسته بندی خود دارای یک عدد دفترچه راهنما هستند که شیوه صحیح راه اندازی استخر مورد نظر شما داخل آن دفترچه به صورت تصویری قرار دارد. برای مثال شما با خرید استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد ، یک یا دو کارتن را در اختیار خواهید داشت که تمامی محتویات استخر داخل آن قرار دارد.

پس از باز کردن بسته بندی اصلی محصول ، حال شما می توانید به سادگی با توجه به توضیحاتی که در داخل دفترچه راهنمای استخر پیش ساخته قرار دارد اقدام به نصب پایه ها و ستون های استخر خود به بدنه اصلی محصول کرده و در انتها نیز محصول را راه اندازی کنید. البته قبل از راه اندازی باید به یک سری نکات نیز توجه داشته باشید. برای مثال این مسئله بسیار مهم است که استخر پیش ساخته بر روی یک سطح کاملا صاف قرار گرفته و نصب شود و سطح شما شیب دار نباشد زیرا شیب دار بودن ممکن است فشار آب داخلی را بر روی یک سمت استخر بیشتر کرده و به مرور این مسئله باعث آسیب به پایه و بدنه شود.

جمع آوری و تخلیه آب استخر پیش ساخته

همان طور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم تمامی استخرهای پیش ساخته دارای یک عدد دریچه تخلیه آب هستند که این امر باعث می شود تا افراد بتوانند به ساده ترین شکل ممکن آب داخل استخر را خالی کرده و سپس اقدام به جمع آوری محصول کنند. در همین رابطه باید عنوان کنیم که شما پس از تخلیه آب داخلی استخر می توانید به راحتی تمامی پایه ها و اتصالات را از داخل بخش اصلی بدنه برزنتی استخر خارج کرده و سپس محصول را تا کرده و کنار بگذارید. فرآیند جمع کردن محصول کار سریع تری است و خیلی زمان بر نخواهد بود.

البته باید دقت کنید که در هنگام جمع کردن بدنه اصلی را به صورت کامل تمیز نموده و پس از خشک شدن آب داخل استخر آن را تا کرده و جمع آوری کنید. علاوه بر این ها در زمان جمع کردن استخر پیش ساخته باید توجه کنید که فشار زیادی به بدنه اصلی نیاورده و پایه ها در معرض آسیب قرار نگیرند. رعایت همین نکات ساده باعث می شود تا شما هر چند بار هم در طول سال نیاز داشته باشید استخر را می توانید جمع کرده و یا حتی مکان آن را تغییر دهید و هیچ گونه آسیبی به بدنه محصول وارد نشود.

خرید استخر پیش ساخته اینتکس

کمپانی اینتکس یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات تفریحی می باشد که سعی کرده تا بیشترین تنوع ممکن را از خود ارائه کرده و همواره محصولاتی فوق العاده را روانه بازار کند. در همین راستا شما اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته را دارید ما پیشنهاد می کنیم که از بین برند اینتکس و بست وی سفارش خود را انتخاب و نهایی کنید. برای خرید نیز فروشگاه های زیادی در کشور وجود دارد که این محصولات را ارائه می کنند که فروشگاه اینتکس ایران یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد.

سایت نمایندگی اینتکس ایران به نشانی اینترنتی www.intexiran.com همواره در دسترس شما عزیزان بوده و می توانید با مراجعه به این سایت و مشاهده مدل های مختلف استخر پیش ساخته خرید خود را با بهترین قیمت ممکن نهایی کنید. البته لازم به ذکر است که این فروشگاه اینترنتی دارای جواز کسب ، نماد اعتماد و نماد ساماندهی بوده و از این نظر قطعا هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. عزیزانی هم که در استان تهران هستند می توانند با مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه اینتکس ایران ، از نزدیک محصولات را مشاهده کرده و خرید خود را پس از دریافت مشاوره های لازم به ثبت برسانند. دیگر افراد در سراسر کشور هم می توانند با شماه های تماس ۰۲۱۵۶۱۹۰۸۴۰ ، ۰۹۳۷۶۶۶۸۱۴۶ و ۰۹۰۲۶۶۶۸۱۴۶ تماس گرفته و به بهترین شکل ممکن سفارش خود را به صورت تلفنی و یا مجازی نهایی کنند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx