پیام شهاب حسینی به بازیگرانِ زنِ سینمای ایران

baran ghatar.com ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۶۶

در واکنش به توهین عجیب ابوالقاسم طالبی در برنامه هفتِ بهروز افخمی به بانوان سینماگر، شهاب حسینی پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

شهاب حسینی

در بخش‌هایی از پیام شهاب حسینی آمده: پیامی به بانوان همکار گرانقدر و عزیز که خانواده ما در عرصه هنر سینما هستند و به یمن حضورشان به خصوص در عرصه بازیگری، تاریخ سینمای این مرز و بوم به وجودشان می‌بالد و بسیاری شاهد خلاقیت و عواطف بی‌نظیر ایشان بر پرده نقره‌ای و صفحه تلویزیون بوده‌ایم. به عنوان یک کار آموز بازیگری همواره هنر هنرمندان بانوی همکارم را در خلق و ارائه شخصیت، آن هم تنها به وسیله قرص ماه صورتشان و نه هیچ یک از ابزارهای مرسوم سینمای جهان برای بازیگران زن، ستوده‌ام و حیرت زده توان حسی و عاطفی آنان در خلق و ارائه شخصیت‌های ماندگار بوده‌ام.

بانوان همکار گرامی، مبادا باد … عده‌ای معلوم الحالِ پوسیده مغز که بسترِ بی‌صاحب و بی‌اندیشه تلویزیون فعلی را جولانگاه عقده گشایی خود برای نجات از پرتگاه فراموشی و بی‌ارزشی کرده‌اند، بر دامان بلند شما خط و خشی از غم بیفکند.

  عکس/شهاب حسینی مقابل زندان اوین پیگیر ترانه علیدوستی

تاریخچه ناچیزشان اظهر من الشمس است.این یکی چون دکتر فاستوس روح خود را به … فروخته و آن دیگری چون … مدام در کمین عزل … بوده که جایگزین او شود و بر آثار ناتمام بی‌ثمرش بیفزاید. شکل کارتونی برنامه بی‌مغزشان چون داستان های کلیله و دمنه گفتگوی … در باب آهوان بود.مادران و خواهران همکارم. آسمان هنر سینمای این سرزمین به خورشید وجودتان همواره روشن بوده، هست و به کوری چشم خفافیش، خواهد ماند.برادر، پسر، پدر، عمو، دایی و خلاصه همخون شما، سید شهاب الدین حسینی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: بهارنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx